تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۶۶۱۶۵
یادداشت ارسالی؛

خطاب به نامزدهای انتخاباتی؛ اگر می‌خواهید راه پیشنیان را ادامه دهید، میدان را خالی کنید

احمدرضا محرابی
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خطاب به نامزدهای انتخاباتی؛ اگر می‌خواهید راه پیشنیان را ادامه دهید، میدان را خالی کنید
کبنا ؛یادداشتی از احمدرضا محرابی؛ با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتخابات مجلس شورای اسلامی، تنور این انتخابات نیز داغ تر می‌شود و شاهد حضور و ثبت نام تعدادی از نامزدهای حزبی و غیرحزبی هستیم که تعدادی از آنها برای مردم چهره‌های شناخته‌شده‌ای می‌باشند. ازاین‌رو بر آن شدیم سخنی برادرانه و دلسوزانه خطاب به نامزدهای محترم انتخابات مجلس داشته باشیم.
با نگاهی به گذشته درمی‌یابیم افراد متفاوتی به لطف معظل شوم طایفه‌گرایی به کرسی بهارستان رسیده و بر آن تکیه زده‌اند. متأسفانه تمایل عجیب مردم به رساندن شخص هم‌طایفه خود به مجلس از یک سو و ناکارآمدی نمایندگان محترم در برخی حوزه‌های اساسی و ضعف شدید نیروهای گماشته آنان از سوی دیگر منجر به عقب‌ماندگی این استان در بسیاری از زمینه‌ها گردیده است. البته به لطف رسانه‌ها و فضای مجازی تعدادی از مردم نسبت به گذشته آگاه‌تر شده‌اند و برای رأی دادن معیارهایی به‌جز طایفه‌گرایی را نیز مورد توجه قرار می‌دهند که این موضوع تا حدودی جای شکر دارد.
خطاب به نامزدهای محترم دلسوزانه عرض می‌کنیم استان کهگیلویه و بویر احمد علیرغم برخورداری از منابع عظیم و پتانسیل‌های بالقوه در زمینه‌های مختلف، گَرد فقر، بیچارگی، بی‌عدالتی و تبعیض را بر چهره خود دارد. با نگاهی اجمالی به کیفیت زندگی مردم این استان به آسانی می‌توان فهمید که این مردم از کمترین حقوق اولیه خود نیز به‌طور مساعد برخوردار نمی‌باشند. این در حالی است که استان‌هایی که هم منابع کمتری دارند و هم سهم کمتری در تولید ناخالص ملی دارند از استان کهگیلویه و بویر احمد بسیار جلوتر و مرفه‌تر هستند. لذا از شما که متقاضیان ورود به عرصه خدمت می‌باشید انتظار داریم:
 اول) از همه دیدگاه و ایدئولوژی طایفه‌گرایی را کنار بگذارید چرا که این موضوع مردم را به شدت به شما بدبین می‌کند و نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.
 دوم) افرادی که در باطن شرور اما در ظاهر کت و شلواری‌اند و بسیار منفعت طلب هستند و مانع  ارتباط صحیح شما با مردم می‌شوند را از اطراف خود پراکنده کنید و به آنها مجال جولان ندهید.
سوم) بر اقدامات تیم رسانه‌ای خود نظارت کنید و مانع از انجام کارهای نمایشی و نخ‌نما شوید.
چهارم) به جای شرکت فعال در مراسمات خاکسپاری که تاکتیکی بسیار ساده‌لوحانه است به امور زندگان بپردازید و گوش شنوا برای حرف های آنان باشید، مرده‌ها خود آمرزیده می‌شوند.
پنجم) با مردم رنج دیده صادق باشید و قول کاری را که می‌دانید قادر به انجامش نمی‌باشید ندهید.
ششم) برنامه‌های خود را (اگر برنامه‌ای دارید) به‌طور دقیق و واضح در رسانه‌ها اعلام نمایید تا مردم بدانند چرا می‌خواهند به شما رای دهند.
هفتم) اگر بر کرسی مجلس تکیه زدید نگذارید نرمی جایگاهتان زندگی سخت این مردم رنجور را از یادتان ببرد.
سخن پایانی آنکه به وجدان خود رجوع کنید و اگر می‌دانید مرد این میدان نمی‌باشید و نمی‌توانید مرهمی بر زخم‌های مردم باشید و یا می‌خواهید به روش پیشینیان عمل کنید بهتر است میدان را خالی کنید تا شرمنده وجدان خود و چشمان این مردم نشوید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
1