تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۵۹۳۹
خطاب به رئیس جمهور؛

آقای وحیدی با عزل شبانه معاون سیاسی خود، چگونه باید به شما بفهماند که مصلحت مجلسی‌ها از منفعت ملی مهمتر می‌داند؟

۸
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای وحیدی با عزل شبانه معاون سیاسی خود، چگونه باید به شما بفهماند که مصلحت مجلسی‌ها از منفعت ملی مهمتر می‌داند؟
کبنا ؛سیدعلی عباس محدث، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی به عزل شبانه معاون سیاسی کشور پرداخت و نوشت:
آغاز دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی، نوید بخشی عزت آفرینی برای مردمی بود که در مقابل شنیع‌ترین و مخاصمه آمیزترین تهاجمات استکبار جهانی خون دادند ولی ذره‌ای تزلزل و خفت سیاسی – نظامی را نپذیرفتند. متأسفانه دولت حضرت آیت الله رئیسی در تغییر جریان سیاسی، فقط در همان نوید و‌ امید باقی ماند. چراکه اولین ذلت‌پذیری دولت، انتخاب وزرایی بدون برنامه و کارآمدی بود که وجود اکثریت‌شان عاملی بر این همه فقر و خفقان اقتصادی شد. چگونه ممکن بود در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، با یک میلیون تومان اشتغال ایجاد کرد که مهمترین وزراتخانه دولت را به عبدالمالکی نورچشمی طیف انحصارطلب داده می‌شود؟ چگونه ممکن بود که وزارتخانه جهاد کشاورزی را به سادات نژاد بدون کمترین‌ایده و راهبردی تخصصی در جهت خودکفایی و تولید هر چه بیشتر محصولات کشاورزی، آبزی و دامی واگذار نمود؟ چگونه قابل تصور است که وزارتخانه اقتصاد را، نفت را، صمت را و مهمتر از همه وزرات کشور را به آدم‌های معامله‌گر و ذلت‌پذیر در مقابل نمایندگان واگذار کرد؟
آیا حضرت آیت الله رئیسی از اینکه بعد از هفت ماه وزیر رفاه و کمتر از یک سال و یا دوسال بقیه وزرا و یا در سفر‌های استانی، آن تعداد از مدیران را عزل می‌کند، تغییری در کیفیت زندگی و سفره مردم می‌بیند؟ آیا وقت آن نرسیده که وزرای سفارشی را به صاحبان‌شان برگرداند؟ آیا بهتر نیست به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری تمکین کند و در فرصت باقیمانده، دست نمایندگان را از وزراتخانه‌ها و استانداری‌ها کوتاه کند؟ آیا بهتر نیست یک بار به حرف مردم گوش بدهد؟
حضرت آیت الله؛
باید متوجه میزان رأیی که اخذ کردی باشی و شرایط مدیریتی حاکم بر روز‌های قبل از خود را ملاک عمل قرار بدی تا بدانی که معامله‌گری دولت با مجلس چه فجایع اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و فکری را بوجود می‌آورد؟ اگر سیل شکایات و انتقادات و میزان نگرانی مردم را در استان‌ها گوش بدهی، قطعاً به دستورپذیری وزیر کشور از مجلس پی خواهی برد. این وزارتخانه دربست در اختیار نمایندگان است. وزیر این مجموعه کمترین اراده‌ای در مدیریت دستگاه مطبوع خود ندارد. چرا نمی‌خواهی فریاد مردم و رسانه‌ها را باور کنی؟ چرا نمی‌خواهی علت العلل مؤکدات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با استقلال قوا را در همین دولت و مجلس بدانی؟ آقای وحیدی با عزل شبانه معاون سیاسی خود، چگونه باید به شما بفهماند که مصلحت مجلسی‌ها از منفعت ملی مهمتر می‌داند؟
پیشنهاد می‌کنم حالا که ترور‌های مکرر داعش و سازمان منافقین، ناامنی‌های گسترده‌ای که اشرار خبیث، قاچاقچیان و معاندین نظام در به شهادت رساندن مدافعان امنیت و بدتر از این‌ها، نفوذ گسترده نمایندگان در تمامی لایه‌های مدیریتی وزارتخانه‌ها بوجود آورده‌اند، دستور بفرمائید این وزیر بی‌تدبیر که کمترین شایستگی را در مدیریتش ندارد و همچنان هراسان، شهامتِ نیروی انقلابی را خدشه دار نموده، و از طرفی حضرتعالی هم اراده‌ای برای اصلاح ضعیف ترین وزیر کشورِ تاریخ انقلاب ندارید، تا لااقل در محل کارش، لباس پاسداری بپوشد شاید از آن آرم و رنگ و کاریزمایش شرم کند و کمی شجاعت بگیرد و نفعی به مردم برساند. در غیر اینصورت، مسأله دارترین انتخابات مجلس را خواهیم داشت و قطعاً اولین رئیس جمهور تک دوره‌ای انقلاب اسلامی خواهید بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
کا علی عباس تورا به خدا تو دیگه ولمون کن
گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان کم بود نون ۷هزار تومانی
هم اضافه شد
کا علی عباس انگار تو از رییس جمهور مسلط ترهستی با اتوبوس تهران یاسوج برو پاستور و اوضاع را درست کن
کا علی عباس محض رضای خدا بگذار بمیریم
غضنفر علی جانی گفت ده بسه
اشنفتی مشهدی علی عباس
Iran, Islamic Republic of
کوتاه بیو😆
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه آقای وحیدی وزیر کشور به خاطر ترس از نمایندگان برای استیضاح ؛ معاون خود را برکنار کرده؛
بایستی رئیس جمهور سریعا خودش را عزل کنه
تا معنی اصل تفکیک قوا و فرامین رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در کارهای اجرایی دولت و عزل و نصب ها را بداند
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه روزی در این مملکت این اتفاق بیفته که دولت بدون اعمال نظر نمایندگان وزرا ومسئولین اجرایی کشور را انتخاب کنه مطمئنن کسانی وارد مجلس می شوند که واقعا نخبه باشند و دنبال قانون گزاری مترقی ومفید هستند نه نمایندگانی که با زور زر تزیویر این کرسی مهم را انتخاب می کنند اگه روزی قوه مجریه مستقل از سایر دو قوه تصمیم گرفت ان روز روز عافیت و شکوفایی این کشور نه الان که وزیر فلان ذستگاه با هذیه ماشین به نمایندگان سعی کنه رای نمایندگان بدست بیاره تا دولت وام ذار مجلس و نمایندگان هم شرمنده لطف دولت هست اش همین کاسه هم همون کاسه ذولت باید یکی مثل احمدی نزاد سکانذارش باشه که نمایندگان را به حساب تمی اورد ولی تفکر احمدی نزادی در اداره ذولت کمی اصلاح میشد بعد همه چی درست میشد رئیس جمهور این مملکت شجاعت احمدی نزاد قانون مداری خاتمی تعامل روحانی این مملکت سر سامان می داد
Iran, Islamic Republic of
یکی به ایشان بگه چیدن بدون حساب و کتاب لغات پشت سرهم اسمش نویسندگی نیست.دلیل نمیشه وقتی چهارتا کلمه بلدی حتما سعی کنی خودتو نویسنده معرفی کنی.
تمام متونش بی سر و ته، فعل و فاعل جابجاست و هیچی سر جای خودش نیست.
شده مثل گزارشای جواد خیابانی با توهم خودفردوسی پور پنداری
Iran, Islamic Republic of
اگر و روز ترامپ ننشست هرچه دلتان خواست بگوئید اصلا توان تجزیه و تحلیل ندارد عده ای دور و برش را گرفتند انشا می نویسند و میدن دستش میخونه و مخبر هم هرچه دوست دارد انجام میده
غضنفر
Romania
ای خدا بیامرزد رفتگان شما را جناب محدث اما ریسی با آیت الله جور در نمیاد بابا ول کن شک نکن ریسی تک دوره ای هست الا موحد و روشنفکر و همکارانشان ریس جمهور هستند نه ریسی
غضنفر
Romania
ای خدا بیامرزد رفتگان شما را جناب محدث اما ریسی با آیت الله جور در نمیاد بابا ول کن شک نکن ریسی تک دوره ای هست الا موحد و روشنفکر و همکارانشان ریس جمهور هستند نه ریسی
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1