کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

واکنشی به حواشی اخیر سد آبریز و استخدام‌های شرکت توزیع برق استان / نماینده کهگیلویه؛ رکود پروژه‌های عمومی و پیگیری‌های خصوصی

24 فروردين 1402 ساعت 20:51

یکی از مخاطبان کبنانیوز با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری، نسبت به برخی از اقدامات موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.


یادداشت ارسالی؛ هرچه زمان بگذرد کُنه این واقعیت که شگرد، رزومه، سابقه، توان، هنر و کارایی سناتور کهگیلویه، انجام امورات شخصی و فردی است بیشتر عیان می شود.
همینطور واقعیت این واقعیت بیشتر و بیش از پیش عیان می‌شود که؛ او در انجام امورات عمومی، توسعه‌ای و اشتغالزا موفقیت چندانی نداشته است.
در طول همه این سالیان، پاسخگو نبودن و بی‌توجهی ایشان به افکار عمومی اظهر من الشمس و قوز بالا قوز بوده است.
از طرفی؛ تعصب، همیت، سادگی، زلالی، صداقت، زودباوری و دین مداری قوم لر بر کسی پوشیده نیست که بنا بر شنیده‌های متواتر، این صفات نیکو نادیده گرفته می‌شود.
بوده‌اند بسیار کسان از اطرافیان جناب موحد و خود او که خصائص ارزشمند مردمان منطقه را به حساسیت منطقه‌ای تبدیل نموده و در جهت اهداف خاص خود از آن بهره برده‌اند.
مرتباً در ایام انتخابات گروه گروه به خانه‌های مردم خصوصاً معترضان هجوم برده‌اند تا نظرشان را به رأی به مرادشان اخذ کنند که آنان را به ستوه آورده‌اند و جالب تر اینکه؛ هرگاه و هرجا ناکام مانده‌اند خود نماینده با شگردی خاص به قضیه فیصله داده است.
جناب موحد مجهز و مسلح به دو شخصیت متفاوت در قبل و بعد از نمایندگی است؛ منواضع، متبسم، دست به گوشی و مظلوم قبل از نمایندگی و متفاوت با این خصائص در بعد از نمایندگی که این امر برای بعضی از مردم روشن شده است.
باید تأسف خورد که با مرور ادوار مختلف انتخابات‌، به این نتیجه می‌رسیم که بیشترین خدمت نماینده ادوار، تحت پوشش درآوردن مردم در نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی و انجام مساعدت‌های جزئی از قِبَل آنان بوده است.
از طرف دیگر نماینده محترم ادوار، در نگاه عوامانه و  عمومی، دو خودکار داشته است که با ریز شدن به موضوع و مطالعه و بررسی دیدارهای مردمی او و بر اساس و استناد به آنچه که اخیراً در برخی سایت‌ها در خصوص بکارگیری افراد خاص به استحضار عموم رسیده است صحت دو خودکار داشتن نماینده محترم روشن می‌شود.
منظور از دو خودکاری، هرگز این نیست که دو خودکار با دو رنگ و یا نوع متفاوت داشته است بلکه تفاوت در نحوه پیگیری بوده و هست که با مشاهده آنچه که قبلاً در ادارات و شرکت‌ها بکار گرفته شده‌اند و آنچه که اخیراً در فضای مجازی برای اشتغال 10 نفر از نورچشمی‌ها به رؤیت رسید دیگر شکی باقی نمی‌ماند.
آنچه که بعضاً خودشان در رابطه با دیدارهای مردمی منتشر می‌نمودند ارجاع به همان نهادهای حمایتی، معرفی به فلان بانک برای اخذ تسهیلات با مبلغ پایین و یا حداکثر تماس با فلان مدیرِ دست نشانده در جهت رفع رجوع بوده است.
و اما پاشنه آشیل جناب موحد کارهای عمومی، زیرساختی و اشتغال‌زا است که پس از 20 سال نمایندگی مصداق چندانی برای آن پیدا نمی‌شود. 
لازم است جناب موحد بداند که افکار عمومی حتی طرفدارانش منتظر روشنگری در خصوص سد آبریز و سکوتی که در این مدت پیشه کرده است، می باشند.
در آینده نزدیک پیرامون چگونگی مرگ باند اضطراری دهدشت و نیروگاه سیکل ترکیبی با مردم عزیز سخن خواهیم گفت تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد.


کد مطلب: 461002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/461002/واکنشی-حواشی-اخیر-سد-آبریز-استخدام-های-شرکت-توزیع-برق-استان-نماینده-کهگیلویه-رکود-پروژه-های-عمومی-پیگیری-های-خصوصی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1