تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۶۴۸
یادداشت ارسالی؛

نگاهی به عملکرد بخشدار کبگیان؛ پشت پا به میزنشینی و آمارهای کاغذی

۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نگاهی به عملکرد بخشدار کبگیان؛ پشت پا به میزنشینی و آمارهای کاغذی
کبنا ؛مطلب ارسالی- بخش کبگیان شهرستان بویراحمد یکی از مناطق خوش آب و هوا، کوهستانی و از پرباش‌ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد است که به مرکزیت شهر چیتاب و ۱۱۰ روستا و چند پاره ده از بخش عظیمی از درصد بالای بارش‌های سالانه استان برخوردار است و دراین راستا مدیریت بحران منسجم و منظمی را می‌طلبد.
فارغ از مدیریت برتر بحران استانی در سیلاب‌های تابستانه اخیر، بخشدار کبگیان که در فصل داشتِ نزدیک به برداشتِ شالیزار‌های انبوه (تنها درآمد کشاورزان بخش) بوده و از دیدگاه مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نمونه شاخص مدیریت برتر و جهادی معرفی و انتخاب گردید. امسال هم با مدیریت این مسئولِ بومی، و به قول امام جمعه کبگیان؛ مدیران درون بخشی و مردم این دیار «بخشدار دلسوز همیشه حاضر در بخش» مرد دلسوز، پیگیر، همیشه در میدان، منسجم در مدیریت، با رویکرد نتیجه‌گیری مثبت، محسنی فر در زمستان پربارش «به روایت تصاویر» علیرغم تلاش مسئول راهدارخانه بخش «جناب آزمل» در خلأ کمبود وسایل مبارزه بابحران، شخصاََ به همراه روابط عمومی بخشداری با حضور در محور‌های متعدد مواصلاتی کبگیان به پاکسازی مسیر‌های احتمال ریزش سنگ و لاخ و... می‌پردازد که این نشان از عرق خدمت جهادی در زمره یک مدیر یا مسئول انقلابی داشته و به تَبَعِ آن باعث ایجاد یک رقابت گرم جهت اعتلای خدمت به مردم بین مدیر و مسئولان درون بخشی گردیده است.
در بازددیدهای متعدد از روستا‌های کبگیان در طول دو سال، خدمت این بخشدار؛ از عشایر نرماب گرفته تا میان تنگان موگر و، دهستان چنار و روستا‌های منتسب بخش کبگیان، دهیاران شورا‌های شهر و روستا و مسئولان درون بخشی داشته‌ایم نشان از رضایت عملکرد در تلاش و حضور مستمر به موقع در بحران تا رفع مشکل داشته و همگان طلب دعای خیر برای این انسان ولائی و دلسوز که خط مقدم جبهه فرهنگی ( نمازجمعه، پاسداشت ارزش‌های اسلام وانقلاب است) داشته‌اند. و آیا اگر هر مسئولی به مثابه‌ ایشان در پشت پا زدن به میز نشینی، و دلخوش نکردن به گزارش کار کاغذ بازی، با سماجت در پیگیری، نظم در بروکراسی اداری و میدان حضور، عرق در خدمت، و تلاش وافر جهادی داشته باشد نمی‌توان یک اقتصاد نسبتاً پویا در سایه رضایتمندی عموم داشت؟

---------------------------------
اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1