تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۴۴۸۶۷۰
یادداشت ارسالی؛

قانون‌گذار بی‌قانون و مدیران صندلی‌دوست /آیا «محمد غلام‌نژاد» تسلیم فشارها می‌شود؟

۴۴
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
قانون‌گذار بی‌قانون و مدیران صندلی‌دوست /آیا «محمد غلام‌نژاد» تسلیم فشارها می‌شود؟
کبنا ؛متن ارسالی - ظاهراً بعضی از نمایندگان از نمایندگی صرفاً عزل و نصب مدیران را خوب بلدند و در رویه‌ای غلط و با دخالت مستقیم در سیستم دولتی  و تحت فشار قرار دادن وزا و استانداران، جایگاه مدیران کل استانی و معاونین و حتی مدیران رده پایین ادارات استانی را بین خود تقسیم نموده‌اند که مثلا فلان اداره‌کل، سهم فلان نماینده است و به هر قیمتی حتی قیمت جان و سلامت جسمی و روانی مردم می‌بایست یکی از نیروهای طرفدار نماینده خاص داده شود ولو به ضعیف ترین و ناکارآمدترین نیروی معرفی شده از طرف آن نماینده. حال در این بین  ظاهراً  به دست آوردن کرسی هایی مانند  آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی  که مستقیما با سلامت آحاد جامعه  و پرورش نسل های آینده  کشور در ارتباطند به دلیل گستردگی آنها در تمام نقاط کشور از شهر ها تا روستاهای دور افتاده  برای نمایندگان محترم از حساسیست ویژه انتخاباتی  برخوردار می باشد و این در صورتی می باشد که دولت هیچ گاه نباید اجازه سیاسی کردن این دو بخش را به نمایندگان و ان هم صرفاً برای مقاصد انتخاباتی آینده  خود بدهد.
و اما در این بین شنیده‌ها حکایت از این دارد که یکی از نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در  مجلس شورای اسلامی که اتفاقاً فریاد ولایت مداری و قانون مداری ایشان گوش فلک را کر کرده است، بر خلاف فرمایشات صریح حضرت آقا و همچنین مصوبات قانونی لازم الاجرا و  بالادستی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شرایط و ضوابط انتصاب  مدیران دانشگاههای علوم پزشکی (خلاف بند «د» ماده 5 مصوبه 684 مورخ 10 اسفند 1389  موضوع آیین نامه جامع مدیریت دانشگاههای علوم پزشکی) علی رغم مخالفت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، تمام هم و غم خود را صرف  پیگیری در وزارت خانه بهداشت و درمان و فشار بر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیر این دانشگاه، برای انتصاب خلاف قانون یکی از منتسبین و هم طایفه‌ای‌های خود  در جایگاه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نموده است و از آنجا که مطابق مصوبات صریح شورای عالی انقلاب فرهنگی که از آنها به عنوان نقشه راه دانشگاه‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نام می برند انتصاب مدیران در دانشگاههای بخصوص دانشگاههای علوم پزشکی که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارند تابع شرایط ویژه ای می باشد و به صراحت  در بند د ماده 5 این مصوبه عنوان شده است که معاونین دانشگاه می بایست حتماً عضو هیات علمی دانشگاه و همچنین دارای  تجربه و تخصص کاری به مدت حداقل 5 دسال در حوزه مربوطه باشند  و از آنجا که فرد مورد نظر نماینده، به هیچ عنوان دارای شرایط قانونی انتصاب به این جایگاه نمی باشد:
باید دید که آیا جناب آقای دکتر محمد غلام نژاد که اتفاقاً یکی از عوامل تاثیرگذار بر سبقت از دیگر گزینه‌های مطرح  در تصاحب صندلی سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد  توسط ایشان همین آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌یاشد (اینکه رئیس دانشگاه حتماً می بایست عضو هیات علمی رسمی دانشگاه باشد.) به نظر و پیشنهادات خلاف قانون نمایندگان عمل خواهد کرد و یا به مصوبه لازم اجرای شورای عالی انقلاب فرهنگی؟
باید دید در صورتی که جناب آقای «محمد غلام نژاد» نظر غیر قانونی نمایندگان را بر مصوبه قانونی و لازم اجرای شورای عالی انقلاب فرهنگی ترجیح دهد آیا اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از مصوبه خود عدول کرده و با تبدیل حکم سرپرستی به ریاست آقای محمد غلام نژاد موافقت خواهند کرد؟
باید دید که استاندار انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت حفظ جایگاه دولت در این بین چه اقدام و تصمیمی خواهد گرفت؟
آیا مدیران سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد که متولی نظارت بر اجرای  صحیح قوانین و مقررات در ادارات  می باشند در این بین اقدام موثری خواهند کرد و یا چشم  خود را بر اقدامات خلاف قانون همچنین مدیرانی خواهند بست؟
 آیا فایل صوتی منتسب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که در فضای مجازی توسط حامیان نماینده ذکر شده منتشر شده بود در تحت فشار قرار دادن سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در انتصابات آتی و عمل به دیگر خواسته‌های خلاف قانون عده ای معلوم الحال جایگاهی دارد یا خیر؟
باید دید که  در آینده نماینده مورد نظر در خصوص فشارها و اقدامات خلاف قانون خود چه خواهد گفت؟ و یا با ذکر عناوینی مانند من در انتصابات دخالتی نداشته‌ام و ... این اقدامات خود را توجیه و تمام مسئولیت قانونی را متوجه سرپرست دانشگاه خواهد کرد یا خیر؟
لازم به توضیح می‌باشد  فرد مورد نظر که از مدیران دولت روحانی در یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد و سیاسی کاری  و خوش خدمتی‌های وی در انتصابات و نقل و انتقالات سیاسی در جهت منافع نماینده محترم زبانزد خاص و عام می باشد و احتمالا مزد خوش خدمتی خود را نیز در انتصاب در جایگا بالاتر در دولت انقلابی طلب می‌کند؟

مستندات در این رابطه را از اینجا بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همين متن جانبدارانه رسانه شما از مدير ضعيفي مثل غلام نژاد اوج افتضاح ست
..
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتنه سرشیر وتایه حیای گلو و کوچو رهته😂
..
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتنه سرشیر وتایه حیای گلو و کوچو رهته😂
انقلابی قبل ازانقلاب ومطلع درامورحوزه معاونت بهداشتی دانشگاه جج
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت سایت کبنای باشهامت وباتخصص وباجسارت وکاربلدوچشم بینای جامعه ..
واقعا مدیرفوق درتمام شاخصهای کرونا اعم ازواکسیناسیون بیماریابی دانش آموزان کسبه نمونه گیری کرونا به اذعان تمام متخصصین حوزه معاونت بهداشتی ودانشگاه ازضعیفترین مدیران وهمیشه رده پایینی دربین تمام شهرستانهای استان راداشت وهیچ گونه احاطه ای بر اموربهداستی وشاخصعای بهداشتی ومیدانی ندارند وصرف وابستگی قوم وخویشی نسبی وسببی با جناب نماینده میخواهد ایشان را معرفی نماید ویکی از مدیران دولت تذویر روحانی وعامل وبانی وباعث وضعیت موجود هستند که باسیاستهای غلط مملکتو به این روز انداختن وجایگاه فعلی ایشان هم نه به واسطه علم ومدیریت وتسلط ایشان بود که صرف نسبت قوم وخویشی وپسرعموی پرویز یزدانپناه ویارغارایشان وبدون هیچ گونه سابقه مدیریتی وتجربه کاری این مسئولیت را غصب کردند وازاستاندارانقلابی ومدیران جهادی دولت انقلابی تقاضامندیم که جلوی مدیران نان به نرخ روزخورو۴نبش را بگیرند ونگذارندادامه رونددولت قبل دراین دولت با سیاستهایشان دودش به چشم مردم فقیروضعیف وبی پناه برود
Iran, Islamic Republic of
عملکرد غلام نژاد باید بعد از دوره ریاستش بررسی بشه ولی هر چی باشه از دوره قبل با اون حجم از طایفه گری و ناکارامدی بهتره
حلوا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر قافیه راباخته حالا می خواهد محمد یزدانپناه را بیاورد تا گروه های خودش شلوغ کنند بگوین آخ برای این انتصاب مثل قولهای چندروز پیش تمام روستاها را بخش وبخش ها را شهرستان یک ساعته اعلام کردیک گروه مردم بدبخت هم فکر می کنند که این بخش وشهرستانها تمام شد پس مردم را فریب ندهید آقای نمایند که خودت را انقلابی می دانی درگفتار نه درعمل
بهره مند
Iran, Islamic Republic of
چنین‌نماینده ای فقط باید رد صلاحیت شود.
بنیان‌نهادن ضبط صدا و انتشار آن خلاف اخلاق و قانون‌است.
چنین‌شخصی صلاحیت نمایندگی مردم را ندارد. در واقع امانتدار مردم‌نیست
Iran, Islamic Republic of
فعلا بویراحمد منتظر رای دادگاه هست
Iran, Islamic Republic of
چقدر بد ونابجا استدلال کرده اید،سه معاون ایشان غیر هئئت علمی وخود ایشان فقط 3 سال هست عضو هیئت علمی است اما حالا که نوبت به دیگران رسیده یادشان آمده که قانون هم وجود دارد،دیگه سنگ پای قزوین هم افاقه نمیکنه برادر ک
حسین
Iran, Islamic Republic of
والا دکتر غلام نژاد با ای باج دادن هاش ری همه مدیران قبلی را داره حسابی سفید ایکنه.
Iran, Islamic Republic of
اگر اینجوری باشد.
سامرمرادیان ؛ معاون توسعه غیر عیات علمی.
شهامت معاون درمان غیر هیات علمی
روایی دانشجویی غیر هیات علمی
هر سه تا غیر قانونی
سعادت فر
Iran, Islamic Republic of
لطفا & رسیدگی شود
Iran, Islamic Republic of
لابد انتصاب مرادیان،روایی جمالفر قانونیست
Iran, Islamic Republic of
باز هم روشنفکر باز هم حاشیه
امورش و پرورش کم بود حالا بیا دانشگاه و جهاد رو هم به نا کجا آباد ببر
...
Iran, Islamic Republic of
ای جیره خور معلوم الحال.. معلومه که زیاد کاه و دونت کردن که اینجوری افسار پاره کردی کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
اگر من جای سرپرست دانشگاه باشم همان کاری را با نماینده یا نماینده ی نماینده خواهم کرد که مرتضوی با فاضل لاریجانی کرد تا درس عبرتی برای نمایندگام قانون شکن و ولایت گریز شود.
Iran, Islamic Republic of
با سلام از عزل نکردن روسای بیمارستان مشخصه ک زمان زیادی هست ایشون تن به خواسته ی آقای نماینده داده ان چرا ک اگر تن نداده بودن تا الان یک پزشک عمومی رو به عنوا رئیس یک بیمارستان نمیذاشت و عزلشون کرده بودن
مهندس
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه گزارش هم از بی برنامگی و فشارهای آقایون نماینده از جهاد کشاورزی تهیه کنید وضهیت اونجا از علوم پزشکی بدتره به بهانه تنظیم بتزار بسیاری از کارکنان مراکز رو آورد مرکز شهرستان خانم ایکس هم طایفه ای آقای فلانی رای داده بیاد نزدیک و خیلی از آقایون رو از مرکز دشتروم سپیدار و علی الخصوص چیتاب را به شهر آوردن
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اولا این نماینده یی که شما فرمودید واقعا ولایت مدار است و داعیه ندارد ، ثالثا با توجه به اینکه معاونت درمان به دهدشت ، معاونت پشتیبانی به گچساران رسیده عقل حکم میکند که معاونت بهداشتی را به یک انسان مسئول و متعهد از یاسوج بدن چرا که در بویراحمد قحط الرجال نیست که همه ی معاونت ها بین بقیه شهرستان ها تقسیم بشه و از طرفی جناب دکتر غلام نژاد و شما که در دوره ی ریاست یزدان پناه ادعای طایفه گرایی داشتید چرا خودتون تمام ارکان بویراحمدی دانشگاه را حذف کردید ؟!
علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
حتی یک کلمه از این متن خلاف واقع نبود.
کاملا مستند و مستدل و مطابق قانون نوشته شده است.
Turkey
جناب روشنفکر صرفا به فکر اینه که هم طایفه ای هاش پست بگیرن و اصلا هییییچ چیز دیگه براش مهم نیست.
Iran, Islamic Republic of
خود علام نزاد داره درمسیر قول های نناینده گام برمیداره .کار بو پزشک نباید سباسی باشه.رئیس شبکه بهداشت باشت را درعرض یک هفته براش قرارداد بست وجذبش کرد وکذاشتش رئیس شبکه که بک کار کاملا غیره قانونی.چون باید رئیس شبکه جز کادر علوم پزشکی باشه ولی دکتر عسکری چون نیروی آزاد بود فورا قراداد بست وشد رئیس. البته دکتر عسکری جوان تحصیل کرده ای هست ولی چرا این جوان را قبلا که خود غلام نژاد درعلوم پزشکی بود جذب نکرد وآیا جذب او بدون آزمون تخلف نیست
استاد
Iran, Islamic Republic of
استاد کمایی عزیز، قطعا میدونم که این کامنت را تایید نمی کنید. با این حال برای یادآوری خودتون ارسال میکنم. بی قانونی دولت انقلابی در این دانشگاه از پایه شروع شد! بند ۲ قسمت شرایط اختصاصی رئیس دانشگاه را در صفحه ۸ مطالعه بفرمایید. از شرایط اصلی انتصاب خود رئیس دانشگاه، داشتن حداقل ۵ سال سابقه هیئت علمی است. وقتی نماینده گچساران پرمدعای انقلابی، زندگی اش را گذاشت برای این انتصاب غیرقانونی، سایر نمایندگان هم دنبال این بی قانونی ها هستن. انتصاب سه معاون دیگر هم کاملا مغایر با قانون است. معاون پشتیبانی و معاون درمان هم اصلا هیئت علمی نیستن و بدتر از اون پزشک طرح تعهدی سی سخت و دهدشت هستند. مسول بازرسی،کارمند نیست. مدیر پشتیبانی ربطی به رشته و ردیف اش ندارد و.... با چنین انتصابات و غیرقانونی ها باید منتظر انتصابات معاملاتی و فاجعه بار بیشتر هم باشیم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر غلام نژاد مدیر نترس انقلابی
قورباغه
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂😂
حامد
Iran, Islamic Republic of
اینکه شد حکایت ملانصرالدین که گفت اگر گفتید چی تو جیبمه،اون یکیش که دوزرده است را بهتون میدم.
اظهر من الشمسه که اون نماینده کیه،،و متاسفانه مداخلات اینچنینی نظام سلامت را از پا در اورده./.قانون در این خصوص صراحت داره و متاسفانه همه چیز به خاطر تعارض منافع و بدون در نظر گرفتن منافع مردم لگد مال میشه
ج چ
Iran, Islamic Republic of
سلام
کبنا عزیز
لطفا در متن های که درج می کنید از کلمه آقا/برای کسانی که عدالت را نمی شناسند استفاده نکن حتی از فامیل های وابسته خود
لطفا این مدیرانی که از خدا و پیغمیر سو استفاده می کنند مطلب درج نکن
لطفا دنبال تخریب هیچ فردی نباش حتی نماینده
خدا شاهد چندسال خبرهای شما را مطالعه می کنم اختلافات سردسیر و گرمسیر توسط شما رسانه های بین مردم تنش وجود می آورد لطفا متن ها را با دقت مطالعه و بعد از اصلاح درج کنید
این کار شما روزی باعث درگیری می شود
والسلام علیک
قربانی
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم از روند انتخاب آقای غلام نژاد که فقط بر اساس منطقه گرایی نماینده گچساران و باشت و سماجت ایشان انتخاب شد چقدر خود هیات علمیست و چقدر سابقه کار دارد ، حدود شش ماه سرپرست معاونت توسعه بودند پس ۵ سال سابقه ایشان کو ، اقای دکتر شهامت معاونت درمان و اقای دکتر روایی هر چند انسان های خوبیند ایا هیات علمی اند و چند سال سابقه کار دارند و آقایان جمال فرد که اصلا کارمند دانشگاه نیست و یا اقای امیری چه سابقه مدیریتی دارند . برادر ناآگاه و یا آگاه متعصب و سر در زیر برف با باند بازی دانشگاه را گروگان گرفته اید و دارید نابود میکنید . توانایی اقای دکتر یزدانپناه حداقل هم مثل غلام نژاد که به زور هیات علمی شده و یا مثل دکتر شهامت و روایی که هیات علمی نیستند می باشه . تازه ضرورت هیات علمی بودن معاونت دانشجویی و درمان بیشتر است تا معاون بهداشتی و اتفاقا دکتر یزدانپناه فرزند شهید بوده و هزینه بیشتری هم پرداخت نموده .چه بی تقوا ، چه بی وجدان ، چه بی اخلاق ، چه متعصب کور ، چه متعصب کر ، چه متعصب لال و..... شده ایم .
حالا که مسولین دانشگاه و در راس آن ریاست زورکی آن شایسته سالاری را نادیده می گیرند و استان را از توسعه عقب نگه می دارد حداقل در یک جناح که هستید همه را با یک چوب برونید .
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم ازاینگونه جانبداری ازرسانه ومدیریت ضعیف غلام نژاد برکسی پوشیده نیست جوجه راآخرپاییز می شمارندرسانه همیشه خواب تشریف داری بااین کارها وتیترهای مغرضانه میخوای به کجا برسی مردم بخوبی قضاوت خواهندکرد.
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد تا الان نشان داده مدیری انقلابی است؛چون عمده انتصابات او استفاده از نیروهای انقلابی است و ریشه ی باند قومگرا در حال خشکیده شدن است.بنایراین طبیعی است که این باند فامیلگرا هر روز علیه او نشر اکاذیب کنند؛چون خوب عمل می کند.
Iran, Islamic Republic of
اگر بترکید هم باز دکتر روشنفکر نماینده مجلس دوازدهم است این بار با ۸۰ هزار رای/ دکتر محمد یزدان پناه فرزند شهید است وقتی نگارنده و نگارنده ها در کوچه های خاکی تایر بازی می کردند
کیاسوج
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم غلام نزاد اینکارو بکنه.
باشت
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد این کارو نمیکنه
بی ریا
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که ادعای ولایت مداری داره ولی هر روز صحبت از فشارها و دخالت های بی حد و بی منطق از یکی فامیلیها و هم طایفه ایهاش هست، امیدوارم دکتر غلام نژاد همینطور که تا الان نشون داده زیر بار نره و یه متخصص و اهل فن رو بعنوان معاون بهداشتی انتخاب کنه
جگر سوخته
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه دکتر غلام نژاد زیر بار نخواد رفت و باج نخواهد داد و یه انسان کارکشته رو بکار خواهد گرفت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
موحد مه کار غیر قانونی و دخالت در انتصابات کار دیگه ای هم انجام میده؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خاک برسرت کبنا که ایقد پاچه خواری ایکنی
Iran, Islamic Republic of
غلام نزاد خودش شده نماینده .نماینده در علوم پزشکی.وداره به صورت ویزه برای نماینده کار مبکنه ونیرو جذب میکنه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر آسیبی که به اتحاد بویراحمد بالا و پایین زد هیچوقت ترمیم نمی شود و شکاف ایجاد شده تا دهه ها باقی خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
رئیس بیمارستان بهشتی یاسوج در حدریاست بیمارستان نیست
سیدحسین
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی تنها متولی آموزش و سلامت و بهداشت یک جامعه است.. وقتی سیاسی شد یعنی بهداشت و سلامت جسم و روح جامعه ... زمانی سیاسی میشه که ملاک و معیار انتخاب مدیران بجای کارامدی و باسوادی، رانت و امتیازهای خاص و یا وابستگی طایفه ای باشه... رانت و وابستگی که مشخص و معلومه چی هست اما امتیاز خاص به همان اندازه خطرناکه که کرونا یا هر ویروس کشنده و ناشناخته ای برای مردم یک جامعه خطرناکه.. ما نمیتونیم به صرف اینکه فلان شخص فرزند شهید هست یا ایثارگر هست اما به لحاظ علمی در سطح بسیار نازلی هست با او بر سر سلامت یک جامعه معامله کنیم..! این چه استدلالیه که طرف چون فرزند شهید هست باید پست مدیریتی داشته باشه..؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده با این متنش خشم بین سردسیر و گرمسیر را صد برابر می کند شما که داری دم از اخلاق می زنی کسی که مزد این متن به تو داده با اون تماس اخلاق باخته و به همین زودی باید تشریف ببره زندان مرکزی بابت اون بی اخلاقی .
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا گزینشی کامنتهارو نمایش میدی...؟
کی میخوای ادم بشی..؟
من الان چند بار کامنت گذاشتم بدون هیچ توهینی اما تو اونو به اشتراک نگذاشتی این اوج رذالت خبری این نارسانه رو میرسونه
باوی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی تنها متولی آموزش و سلامت و بهداشت یک جامعه است.. وقتی سیاسی شد یعنی بهداشت و سلامت جسم و روح جامعه .. زمانی سیاسی میشه که ملاک و معیار انتخاب مدیران بجای کارامدی و باسوادی، رانت و امتیازهای خاص و یا وابستگی طایفه ای باشه... رانت و وابستگی که مشخص و معلومه چی هست اما امتیاز خاص به همان اندازه خطرناکه که کرونا یا هر ویروس کشنده و ناشناخته ای برای مردم یک جامعه خطرناکه.. ما نمیتونیم به صرف اینکه فلان شخص فرزند شهید هست یا ایثارگر هست اما به لحاظ علمی در سطح بسیار نازلی هست با او بر سر سلامت یک جامعه معامله کنیم..!  این چه استدلالیه که طرف چون فرزند شهید هست باید پست مدیریتی داشته باشه..؟! آیت اله منتظری قائم مقام امام بودند هم پدر شهید بودند و هم جانشین رهبر راحل حضرت امام بودند اما امام با همه این اوصاف ایشون رو واجد شرایط مدیریت پس از خود نه تنها ندانستند بلکه از همه مسئولیتهای مدیریتی و سیاسی کنار گذاشتند... یعنی چی تا یک جایی توانایی و سواد و کارامدی شخصی زیر سئوال میره فورا به شهیدان متوسل میشن تا بلکه پستی رو تصاحب کنن که نه اون شهید راضیه نه خداوند و نه خلق خدا و نه سلامت جامعه چنین ایجاب میکنه.... خواهشا بستگان و وابستگان شهدا برای رسیدن به مطامع دو روز دنیوی اینقدر با وجهه شهدا بازی نکنند و برادر یا فرزن شهید بودن رو اهرمی برای نادیده گرفتن عدم لیاقت و ناکارامدی خود و بستگانشون نکنند که این اعمال عین گناه است و توهین به همه شهداست... پیامبر اسلام معیار ارزش گذاری برای انتخاب مدیرانش رو تقوا همراه با کارامدی و تدبیر و سواد میدونستند نه نزدیکی به خود یا نسبت با شهدا که اگر اینچنین بود میبایست در تمامی جنگها امام علی که از همه به ایشان نزدیکتر بودند تمامی امورات را بعد از ایشان رهبری میکردند...مدیری ضعیف بودند و هستند و رزومه دانشگاهی ایشان نشان از ایشان است و .. در هر صورت اگر رضایت خدا و پیغمبر و سلامت جامعه و مردم ملاک و معیار آقایون هست والله ضمن احترام به همه حتی اقای یزدانپناه، باید بگم ایشان به هیچ وجهه لیاقت داشتن مسئولیت در دانشگاه رو ندارند..
خواهشا بر سر سلامت مردم معامله نکنید و دانشگاه رو عرصه سیاسی بازی و طایفه گرایی و سهم خواهی نکنید.
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1