تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۴۸۳۷۴
مرتضی بادام فیروز رئیس گفتمان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

نامه سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیران کم‌کار را کنار بگذارید

۲۰
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نامه سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛  مدیران کم‌کار را کنار بگذارید
کبنا ؛مرتضی بادام فیروز رئیس گفتمان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از او خواست که مدیران کم‌کار را کنار بگذارد.
به گزارش کبنا، این پایگاه خبری نامه‌ی زیر را صرفاً برای اطلاع عموم و مسئولین منتشر کرده است.
جناب آقای دکتراحمد زاده استاندار محترم کهگیلویه بویراحمد
 قریب به یک سال از مسئولیت شما به عنوان نماینده عالی دولت در این استان محروم می‌گذرد از وعده‌های خودتان مطلع هستید؟ طرح‌های اقتصادی، عمرانی و بنگاه‌های تولیدی نه تنها توسعه پیدا ننمودند بلکه نیمه کاره رهاشده‌اند. اگر نمی‌توانید در رأس کشور برای توسعه استان قدم بردارید، حداقل مشکلات داخلی مردم در استان را حل کنید. شفافیت، اعلام مفسیدین، شایسته سالاری و.... نکاتی است که در دولت قبل شاهد آن نبودیم ولی امیدواریم که در این دولت انقلابی شاهد اهتمام نسبت به موضوعات باشیم. کم کاری بعضی ادارات و نهادهای دولتی خدمت رسان استان سبب شده مطالبات مردم عقب بیفتد و انجام نگیرد. طوری شده که برای اخذ یک امتیاز و انشعاب آب، برق، گاز دست به التماس و دیگر رفتارهای ناصواب بشوند. هر چقدر قوانین سخت‌تری ابلاغ شود این عمل بیشتر انجام خواهد شد. مدیران و کارشناسانی که بجای خدمت به مردم فهیم این استان روال خیانت را پیش گرفته‌اند وهنوز نمی‌دانند که ارباب رجوع وخدمت صادقانه چگونه وبه چه نحوی باید صورت گیرد. جناب استاندار کم کاری شما درچیدمان نیروی‌های انقلابی و حزب الهی با انگیزه متناسب با شعار دولت مردمی بخصوص جوانان در ادارات سبب شده همان روال دولت قبل پیش رود آیا تا الان بجز حمایت از چند نفر انگشت شمار در مناصب مدیریتی که آن هم از طرف احزاب معرفی شده، بوده که از یک جوان گام دومی وابسته به هیچ حزب و گروه خاصی جهت ارتقا شغلی حمایت کنید؟ ملاقات‌های مردمی حضرتعالی در روز شنبه در محل دفتر جهت حل مشکلات مردم صورت می‌گیرد ولی اکثر همان ارباب رجوع‌ها مجدد در همان روال اداری سخت و طولانی قرار می‌گیرند و مشکلشان حل نمی‌گردد. تیم کاری ضعیف و بی انگیزه شماکمر مردم بخصوص جوانان را خمیده، وقتی سفارشی کارکردن وحزبی گری درخود استانداری مشهود است چه انتظاری از سایر دستگاه‌های دیگر می‌رود! از همان ابتدا ازجناب رئیس جمهور محترم انتظار می‌رفت باتوجه به ساختارسیاسی و قبیله‌ای استان، ویژه یک استاندار جوان و باسابقه‌ی بالا و جان بر کف برای این مردم ولایتمدارسخت کوش تعیین کند. اما علی ایحال به این تصمیم احترام خواهیم گذاشت، تجربه و انقلابی بودن استاندار را به فال نیک خواهیم گرفت وامیدواریم که جناب آقای احمدزاده از آن نقطه‌ی امن بیرون خواهد آمد و با اقدام ضربتی دست مدیران رانتی و کم کار را قلع و قمع خواهند کرد این اقدام با انفصال از خدمت و یا فرستادن به مناطق دور افتاده جهت ادامه خدمت صورت خواهد پذیرفت.
مرتضی بادام فیروز
رئیس گفتمان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران
Iran, Islamic Republic of
جناب بادام فیروز اگه قرار باشه آقای استاندار فقط گوش و حواسش به نمایندگان و رءسای گفتمان و .....جناب رءیس جمهور باشه و هرکدام از شما مطالبه جدا برای سهم داشته باشید که سنگ روی سنگ بند نمیشه
لطفا به جای سهم خواهی دست از سر ایشان بردارید و اجازه دهید استاندار محترم کارهاشون رو پیش ببرن
مردم از ایشان راضی هستند و یقینا خدا هم راضی خواهد بود
ضعیف ترین مدیران
شبکه بهداشت گچساران
استان
Iran, Islamic Republic of
بابا خواهشا شما سرلیدرها و سهم خواهان دست بردارید
مشکلات کم نیستند شما دیگه ۱۰ برابرش نکنید
ر ش
Iran, Islamic Republic of
تا کی مدیر دولت قبل باید سر کار باشن اقای استاندار جواب دولت ومردم وبده
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا چی من دستش نیست کل استان برعلیه ریسی است هدف نامید کردن جلوه دادن دولت ریسی بوسیله نفوذی های دولت روحانیه اگه می تونید ازتهران پیگیر باشید اون هم سازمان اطلاعات سپاه تهران اینجا همه استثنا نداره همه دنبال خراب کاری و درتنگنا قرار دادن مردم و تغییر نگرش انها نسبت به نظام هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای بادام فیروز منظورتان از مدیر جوان ،مدیری مانند بادامفیروز فامیلتان هست در محیط زیست استان وکشور،چه میشد آنوقت؟
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
من اصالتا بویراحمدی هستم .ولی به خدای واحدقسم شما کل کشور رابگردید مدیری به پاکدستی وصداقت استاندار فعلی پیدا نمیکنید.شما ثابت کردید دنبال صداقت وپاک دستی نیستید .باید کسی باشد اهل بگیر وببند هم خودش بخورد وهم به بقیه بدهد تا سروصدا نکنند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
گفتمان رئیسی جل الخالق؟
با هدایتخواه همنشیین تاجگردون هم بودید .با زارع هم بودید .ایضا روشنفکر وحلا رئیسی
دنا
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق
الان حداقل 25 سال در اوضاع سیاسی جامعه که هستم هر دوره با همه گروه ها بست شده اند. با تفکر احمدی نژاد مچ می شوند و کاپیشن منتسب به وی را می پوشند دسبند سبز میر حسین را می بندند، شال بنفش حسن فریدون را به گردن می اندازند و با سید محرومان داد از بیدادی سر می دهند. خدایی شما با خودتان و مردم چند چند هستین،
علی
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر بداند قدر قنبر را علی
شما نه احمدزاده را می شناسید و چون نمیشناسید بعید است قدرش راهم بدانید.ازگذشتگان که عبرت نمیگیرید .شاید بعدا ملتفت بشید که زمان ازدست رفته.
Iran, Islamic Republic of
مگر چند مدیر پرکار داربم که کمکاران را کنار بزند.اینطور هم استانداری وهم ادارات خالی از نیرو میشن
هرمز
Iran, Islamic Republic of
مدرک تحصیلیش چی هست
Iran, Islamic Republic of
جناب بادام فیروز را خوب می شناسم، می‌دانم ایشان منظور خاصی ندارد فقط می‌گوید هر که هستی و هر چه با مردم میکنی باش ولی فقط دست من را بگیر که ظاهرا امید خود را از دست داده و رو به فشار رسانه ای آورده و چقدر هم ناشیانه... اگر استاندار محترم امثال ایشان را از خود می راند و اجازه جولان به فرصت طلبان نمی دهد،نشانه بسیار خوبیست.
کلبعلی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل مگه اقای رئیسی چند گفتمان وچند ستاد داشتتند ابنهمه رئیس ستاد ورئیس گفتمان دارند.
هرکه از راه رسیده دکان بازکرده.
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
.. اول جناح سیاسی خودتان را مشخص کنید بعد موضع گیری ونقد بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
جناب بادام فیروز اولا به دستور خودشان گفتند برای مخالفین اصلا کاری نکنید برای خودشان هم چیزی از دستشانش بر نمی آید چونکه نه پولی هست و نه سرمایه ای
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار پاک دست و انقلابی و بسیار سخت کوش.
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش که کامل تعطیله...
Iran, Islamic Republic of
اولا رئیسی در یکسالی که منصوب ریاست جمهوری شده هیچ برنامه ای نداشت و چنان بر مردم فشار آورده که هر روز مردم بر روحانی هزاران رحمت می فرستند.
بعد جای تعجب دارد .کدام نیروی موثر دولت روحانی ماندگار شده ؟اصل سیاستگزاری است که در سطح کلان انجام میگیره و مردم رو هم بدبخت کرده.
نکته دیگه مگر/ با رئیسی بودند؟اینا که تصاویر و فیلمهاشون هست با روحانی بودند .هر چند رای آزاده ولی انسان باید ثبات فکری داشته باشد.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
هر کی برای خودش دست به قلم شده
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1