کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرتضی بادام فیروز رئیس گفتمان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

نامه سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیران کم‌کار را کنار بگذارید

4 خرداد 1401 ساعت 9:43

ملاقات‌های مردمی حضرتعالی در روز شنبه در محل دفتر جهت حل مشکلات مردم صورت می‌گیرد ولی اکثر همان ارباب رجوع‌ها مجدد در همان روال اداری سخت و طولانی قرار می‌گیرند و مشکلشان حل نمی‌گردد. تیم کاری ضعیف و بی انگیزه شماکمر مردم بخصوص جوانان را خمیده، وقتی سفارشی کارکردن وحزبی گری درخود استانداری مشهود است چه انتظاری از سایر دستگاه‌های دیگر می‌رود!


مرتضی بادام فیروز رئیس گفتمان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از او خواست که مدیران کم‌کار را کنار بگذارد.
به گزارش کبنا، این پایگاه خبری نامه‌ی زیر را صرفاً برای اطلاع عموم و مسئولین منتشر کرده است.
جناب آقای دکتراحمد زاده استاندار محترم کهگیلویه بویراحمد
 قریب به یک سال از مسئولیت شما به عنوان نماینده عالی دولت در این استان محروم می‌گذرد از وعده‌های خودتان مطلع هستید؟ طرح‌های اقتصادی، عمرانی و بنگاه‌های تولیدی نه تنها توسعه پیدا ننمودند بلکه نیمه کاره رهاشده‌اند. اگر نمی‌توانید در رأس کشور برای توسعه استان قدم بردارید، حداقل مشکلات داخلی مردم در استان را حل کنید. شفافیت، اعلام مفسیدین، شایسته سالاری و.... نکاتی است که در دولت قبل شاهد آن نبودیم ولی امیدواریم که در این دولت انقلابی شاهد اهتمام نسبت به موضوعات باشیم. کم کاری بعضی ادارات و نهادهای دولتی خدمت رسان استان سبب شده مطالبات مردم عقب بیفتد و انجام نگیرد. طوری شده که برای اخذ یک امتیاز و انشعاب آب، برق، گاز دست به التماس و دیگر رفتارهای ناصواب بشوند. هر چقدر قوانین سخت‌تری ابلاغ شود این عمل بیشتر انجام خواهد شد. مدیران و کارشناسانی که بجای خدمت به مردم فهیم این استان روال خیانت را پیش گرفته‌اند وهنوز نمی‌دانند که ارباب رجوع وخدمت صادقانه چگونه وبه چه نحوی باید صورت گیرد. جناب استاندار کم کاری شما درچیدمان نیروی‌های انقلابی و حزب الهی با انگیزه متناسب با شعار دولت مردمی بخصوص جوانان در ادارات سبب شده همان روال دولت قبل پیش رود آیا تا الان بجز حمایت از چند نفر انگشت شمار در مناصب مدیریتی که آن هم از طرف احزاب معرفی شده، بوده که از یک جوان گام دومی وابسته به هیچ حزب و گروه خاصی جهت ارتقا شغلی حمایت کنید؟ ملاقات‌های مردمی حضرتعالی در روز شنبه در محل دفتر جهت حل مشکلات مردم صورت می‌گیرد ولی اکثر همان ارباب رجوع‌ها مجدد در همان روال اداری سخت و طولانی قرار می‌گیرند و مشکلشان حل نمی‌گردد. تیم کاری ضعیف و بی انگیزه شماکمر مردم بخصوص جوانان را خمیده، وقتی سفارشی کارکردن وحزبی گری درخود استانداری مشهود است چه انتظاری از سایر دستگاه‌های دیگر می‌رود! از همان ابتدا ازجناب رئیس جمهور محترم انتظار می‌رفت باتوجه به ساختارسیاسی و قبیله‌ای استان، ویژه یک استاندار جوان و باسابقه‌ی بالا و جان بر کف برای این مردم ولایتمدارسخت کوش تعیین کند. اما علی ایحال به این تصمیم احترام خواهیم گذاشت، تجربه و انقلابی بودن استاندار را به فال نیک خواهیم گرفت وامیدواریم که جناب آقای احمدزاده از آن نقطه‌ی امن بیرون خواهد آمد و با اقدام ضربتی دست مدیران رانتی و کم کار را قلع و قمع خواهند کرد این اقدام با انفصال از خدمت و یا فرستادن به مناطق دور افتاده جهت ادامه خدمت صورت خواهد پذیرفت.
مرتضی بادام فیروز
رئیس گفتمان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد

 


کد مطلب: 448374

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/448374/نامه-سرگشاده-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مدیران-کم-کار-کنار-بگذارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1