تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۴۴۳۵۹۲
یادداشتی از شهرام مومن‌نسب؛

شکایت موحد از منتقدانش

۱۸
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شکایت موحد از منتقدانش
کبنا ؛شهرام مؤمن نسب فعال رسانه‌ای در یادداشتی به شکایت موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از منتقدانش واکنش نشان داد و نوشت: «وقتی طرفدارانتان در فضای مجازی شما را تا حد قدیس بالا می‌برند و با بکار بردن هر گونه واژه و گزاره در مدح و وصف و تمجید جنابعالی احساس فخر و غرور و میدان داری می‌کنند و از طرفی حتی بعضاً مو سپیدان حامی جنابعالی از استعمال هر لفظ سخیف (مزدور، اجیر، متوهم، دشمن و ...) در مورد هواداران رقیب و بعضاً شخص مورد حمایت آنان دریغ نمی‌ورزند و حتی سینه زنی رقیب در روز عاشورا را با تمسخر صداگذاری و انتشار می‌دهند یقین بدانید که احساسات طرف مقابل جریحه دار شده، ساکت نمی‌نشیند و اقدام به واکنش تند می‌نمایند.»
به گزارش کبنا، این یادداشت به شرح زیر است.
 به جای احضار افراد به محاکم قضایی به سالم سازی و اصلاح امور اهتمام بورزید
جناب آقای سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم
  پس از سلام و احترام نکاتی را به جهت اهمیت موضوع به صورت شفاف بیان می‌دارم امید است که مورد توجه قرار گیرند.
اخیراً تعدادی از افراد حقیقی به دلیل شکایت جنابعالی (از طریق وکیل) به اتهام توهین، افترا، توهین و نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی به مراجع قضایی احضار و تحت تعقیب و یا بر اساس شنیده‌ها از طریق نزدیکان به صورت محلی تحت فشار و مؤاخذه قرار گرفته‌اند.
ابتدائاً ذکر این نکته ضرورت دارد که هرگونه تهمت، توهین، افترا و مواردی از این دست از جانب هر شخص محکوم، مذموم و ناپسند بوده و براساس آموزه‌های دینی موجبات خسران و مرتکب آن، مستوجب عذاب در دیار باقی است.
بر مبنای اصل علت و معلول و بررسی پیش زمینه‌های وقوع چنین جرائمی
توجه حضرتعالی را به نکاتی مهم معطوف می‌دارم که ضرورت دارد ضمن نادیده گرفتن و نادیده انگاشتن کری خوانی‌های مجازی، در جهت فرهنگ سازی و ساماندهی مطلوب فضای رسانه‌ای مورد توجه اکید قرار گرفته و انتظار می‌رود بازخورد آن در سطح جامعه به صورت عینی و ملموس مشاهده گردد.
بی تعارف، صراحتاً و با عرض تأسف، معروض می‌دارم که شخص جنابعالی، مجموعه دفاتر، مشاورین و رسانه‌های متعدد همسو در این فضای مسموم، نامطلوب و تأسف بار مجازی سهم عمده‌ای دارید.
به یقین اگر شما و مجموعه‌هایی که نام برده‌ام به موارد مهم از قبیل تعیین تکلیف پروژه‌های عام المنفعه مانند سد آبریز، نیروگاه سیکل ترکیبی و سایر پروژه‌های مهم، انتصابات فامیلی، نگاه قومیتی و... که مطالبات بحق مردم بوده و بعضاً موجب تشکیک و درخواست توضیح در خصوص آنها هستند و در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف اجتماعی مطرح می‌شوند از سوی جنابعالی و مجموعه تحت امر به منظور تنویر افکار با واکنش مثبت و پاسخ درخور شأن مواجه گردند، قطع به یقین حواشی کمتر خواهد شد و کشمکش‌ها فروکش خواهد کرد.
اما چندی قبل شخص جنابعالی در واکنشی عجولانه و غیر منتظره، منتقدان را مقاله نویس هایی بی سواد خطاب نمودید که لاجرم باید انتظار برخورد منفی داشته باشید.
وقتی طرفدارانتان در فضای مجازی شما را تا حد قدیس بالا می‌برند و با بکار بردن هر گونه واژه و گزاره در مدح و وصف و تمجید جنابعالی احساس فخر و غرور و میدان داری می‌کنند و از طرفی حتی بعضاً مو سپیدان حامی جنابعالی از استعمال هر لفظ سخیف (مزدور، اجیر، متوهم، دشمن و ...) در مورد هواداران رقیب و بعضاً شخص مورد حمایت آنان دریغ نمی‌ورزند و حتی سینه زنی رقیب در روز عاشورا را با تمسخر صداگذاری و انتشار می‌دهند یقین بدانید که احساسات طرف مقابل جریحه دار شده، ساکت نمی‌نشیند و اقدام به واکنش تند می‌نمایند.
البته مؤکداً اذعان می‌دارم بی انصافی است اگر شروع این مجادلات یک طرفه دانسته شود.
اما اگر بنا بر رعایت عدالت، تصحیح امور و رویه‌ها باشد انتظار می‌رود و شایسته آن است که هر دو گروه به محاکم قضایی فراخوانده شوند تا حکم صادره به عدالت نزدیک‌تر باشد.
در بررسی موضوع خصوصاً در سالهایی که نماینده نبوده‌اید قطعاً به صحت گفته‌های بنده واقف خواهید شد.
در پایان ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری عام المنفعه به مردم، هم بعنوان نماینده و هم طلبه در برابر عموم خاصه منتقدین مسئول هستید، پاسخگویی را حق مردم و وظیفه‌ی خود بدانید.
والسلام علیکم
با تجدید احترام
شهرام مؤمن نسب
1400/10/26
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای موحد!!! ناراحتی شما احتمالا بیشتر به خاطر فضای مطالبه گری هست که در کهگیلویه راه افتاده است، مث سی سال پیش نیست که با وعده و شعار مردم را فریب دهید و بعد که خرتان از پل گذشت به هیچکدام از وعده‌هایتان عمل نکنید (مطمئنا از اول هم بر ناتوانی تان در عملی کردن به وعده هایتان آگاه بوده‌اید)
خودتان بهتر از هرکسی میدانید در این سی سال هیچ کار عام‌المنفعه‌ای برای مردم کهگیلویه انجام‌نداده‌اید، اوج هنرتان در در گماردن چند مدیر می‌باشد که باز هم به لطف مرحمت و اصرارهای شما، همین یک هنرتان در خدمت مدیر و مسئول شدن اقوام و خویشان و بستگانتان قرار گرفته است
Iran, Islamic Republic of
بازم شروع شد؛ عامو ولمو کنید
دنا نشین
United States
متاسفانه بویراحمد ودنا عملاً نماینده‌ای در مجلس ندازد.
متلسفم برای هم ولایتی هایم.
چه عواملی موجب شد مردم بویراحمد و دنا کورکورانه انتخاب کنند. در این دو سال اقدام قایل توجه آقای روشنفکر چه بوده است. آیا اگر بویراحمد و دنا نماینده ای در این مجلس نداشتن . کاری انجام نشده بر روی زمین باقی می‌ماند.
چه پروژه‌ ای، چه طرح برنامه‌ای کلنگ زنی و یا شروع بکار شده !!!
ییشتر از اینکه حامیان و لیدرهای روشنفکر از نمایندگی ایشان خوشحال و متنفع باشند، شخص موحد خوشحال و سرخوش هست،چرا که از عدم آشنایی در سطح ملی و نابلد بودن و عدم قدرت چانه زنی و لابی گری ، عملا عرصه و میدان و نبض استان در دست موحد هست. حتی سید ناصر که مدت کوتاهی به نمایندگی انتخاب شده،موفق تر از آقای روشنکر عمل کرده است.
در یک کلام اگر آقای روشنفکر میخواهد منفور عام نشود همین فردا استعفا دهد.ضعیفترین نماینده روشنفکر هست. تاریخ با سیلی محکمی مردم بویراحمد و دنا را تنبیه مبکند بخاطر این انتخاب سراسر اشتباه
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود بویراحمد دنا مارگون راچه شد هزاران افسوس ازاین انتخاب اشتباه همه چیز بااین انتخاب به خواب رفت نه کلنگی نه افتتاحی نه پروژه ای
Iran, Islamic Republic of
کجا سوخته که که کینه شخصی خوت را به دوشهرستان ربط میدهی.
ناشناس
United Kingdom
باسلام وقتی 42سال گذشته یک نماینده در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن مادام العمر نماینده می شود قدرت دارد هر کاری در استان تهران می تواند انجام بدهد اما فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ کهگیلویه دهدشت و توابع آن نشانه خوبی است جاده یک طرف است محرومیت تو شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن از بین نمی رود
سید
Iran, Islamic Republic of
از دوتا انتقاد مردم هم می‌ترسی و شکایت میکنی !
چه کردی برای مردم ؟! چهارتا مدیر که لیدرا و بستگان خودش هست رو میزاره سرکار بعد میاد میگه عزت را برمیگردانم کدوم عزت آقای موحد ؟! آخرش ما نفهمیدیم عزت زنه یا مرد !!
اگر حاج عدل نصف شانتاژ رسانه ای تو را داشت و اینهمه کار به درستی تو بوق و کرنا میکرد یقین بدان که هیچ وقت حضور دوباره در مجلس را در خواب هم نمیدیدی !
حاج عدل چون باج نداد نتوانست پیروز شود
حاج عدل چون تیم رسانه ای ۴۰۰ میلیونی نداشت پیروز انتخابات نشد
آقای موحد به یک سوال جواب بده دیگر کاری به کارت نداریم :
چرا در مجلس زمانی که دکتر تاجگردون رو مقابلش بودند و بیرونش کردند ازش حمایت نکردی ؟!
درست است که جریان فکری مختلفی داشتید اما مگر برادرت نبود ؟!
آیا برای این نبود که خودت قدرت حاکم بر استان شوی و پا را از گلیم دراز تر کنی و استاندار را هم تهدید کنی که اگر نیرو های من نباشند من تو را بیرون خواهم کرد !!
الان قدرت مطلق در استان هستی ، فعلا برای خودت مدیر عوض کن ، شاد باش تا بعداً ببینیم خدا چه میخواد
بی سوادم
Iran, Islamic Republic of
دقیق بفرما کدوم مدیر عوض کرده؟ کجا قدرت مطلقه؟
سید
Iran, Islamic Republic of
برو متن میر آرش تقوی را بخوان بعد بگو کجا مدیر عوض کرده
همینکه استاندار میگویید نمی‌گذارند نیروی جوان مد نظرم به کار گیرم خود گویای همه چیز است
استاندار میخواست جلال دارش را معاون سیاسی امنیتی خودش کند اما موحد نگذاشت و آقای سید جواد هاشمی را معاون سیاسی امنیتی استاندار کرد تا نیروی خودش باشد
نادان نباشید لطفاً
طرز فکرتان و حمایت های بدون پشتوانه و بی اساستان زندگی را بر ما هم حرام کرده است ...
البته مردم کهگیلویه که خودشون تا میم گیر نبودند
مردم استان خوزستان و بوشهر و عرب زبانان بودند که آمدند با حضور پرشکوه ایشان انتخاب کردند و حق با آنان است که مطالبه گر باشند
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
جناب مومن نسب بخاطر برداشتن برادرشون از حوزه بازرسی استانداری دست به قلم شدن
وَ اِلا تیم رسانه ای سردارهاشمی به مدیریت شهرام مومن نسب چه ها که ننوشتن
سید
Iran, Islamic Republic of
چون از موحد نقد می‌کنه ده آدم خوبی نیست ؟!
نماینده‌ای که بابت دوتا حرف شکایت کنه همون بهتر که نباشه
مگه کم به حاج عدل تهمت و ناسزا گفتن ؟!
همین طرز فکر شما بود که توسعه کهگیلویه رو عقب انداخت
همین طرز فکر بود که بیست سال است خانه خرابمان کرده است
پدرام
Iran, Islamic Republic of
اره دیگه عزت برگشت اونم چ عزتیی ....
Iran, Islamic Republic of
کار نماینده محترم واقعا عالی بوده
اگر قوه قضائیه با این افراد برخورد کند دیگه کسی نمیتونه راحت در فضای مجازی با آبروی دیگران بازی کنه.
سید
Iran, Islamic Republic of
پس آزادی بیان کجا رفت ؟!
این بود عزت ؟!
مگر به سردار هاشمی کم تهمت زدند !
مگر کم فحش دادند! چرا ایشون شکایت نکرد
کسی که از چند سطر متن انتقادی مطمئن باشید که یه جای کارش می لنگد ...
موحد تمام شد و برای بقا دارد دست و پا می‌زند اما نمی داند که همین دست و پا زدن های بی مورد او را بیشتر در باتلاق فرو خواهد برد
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خودش که قوه قضائیه است 😂
جز همین قوه قضائیه چیز دیگری ندارد

بفکر جیب خودش و سهم اطرافیانش از استان و کشور است وگرنه مردم رو سر سوزنی حساب نمی کند
حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
اقای مومن نسب ..../ به اندازه عمر من وشما در بالاترین سطوح مدیریتی کشور صاحب سهم های است که فقط به اشتغال مردم منجر میگردد ....ما خودمان انتخابش کردم و شما دارید به همهدکهگیلویه توهین میکنید موحد .موحد است دردانه ویگانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای جامعه ی ما علی الخوص ما لرها که هنوز دنبال موحد و امثالش هستیم ا/باعث عقب افتادگی ۱۰۰۰ ساله این حوزه شده ...به خداوند واگذاره
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1