تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۴۴۳۱۶۰
دست و پا زدن‌های مطرودین ۹۸ برای بازگشت به قدرت، امکان ناپذیر است

در دفاع از انتصابات «موحد»

۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ سید محمد هاشم تقی زاده سوق - جریانی طرد شده و فاقد گفتمان، در راستای تفکرات پلیدِ ناسیونالیسمِ منسوخ شده در عصر شایستگی، با مطرح نمودن ادعاهای کذب و بی اساس درصدد انشقاق میان مردم شریف شهرستان کهگیلویه بر آمده است.
 به آب و آسیاب چنگ می‌اندازند تا قدرت را بدست آورند.
در راستای اهداف منفعت طلبانه‌ی خویش دو قطبی کاذب ایجاد و اخلاق را ذبح می‌نمایند.
جهت چشم داشت به مطامع دنیویِ حاصل از عیش قدرت، انسانیت را نادیده می‌گیرند.
مبرهن است چنین خواستگاهی طمع قدرت دارد تا شوق خدمت.
مشخص نیست، کرامتِ انسان و مردم کجای تفکرِ دنیا طلبی آنها نقش بسته است.!؟
 اخیراً مطلبی با عنوان اسامی انتصابات طایفه‌ای نماینده‌ی محترم مردم شریف شهرستان کهگیلویه در ادارات دولتی شهرستان‌های چهارگانه و در رأس استانداری استان در یکی از پایگاه‌های مغرض خبری استان منتشر گردیده است.
 ایل بزرگ و اندیشمندِ سادات معظم رضاتوفیق
عضوی از جامعه‌ی شریفِ شهرستان کهگیلویه بزرگ است که آوازه‌ی زهد، پارسایی و مردم داری آنها در کنار سایر ایلات و طوایف بزرگ و محترم استان، انکار ناپذیر است.
 عناد و کین منفعت طلبان، خللی در روابط و قرابت سادات رضا توفیق و ایلات محترم شهرستان ایجاد نخواهد کرد.
 بزرگان و نام آوران رضاتوفیق، مایه‌ی فخر و مباهاتِ کهگیلویه‌ی بزرگ بوده و هستند. مصلحین ذات البین رضا توفیق به بلندای تاریخِ پرعظمت کهگیلویه‌ی بزرگ، قابل ستایش‌اند. توانمندی، ظرفیت و پتانسیل بالای سادات رضاتوفیق غیرقابل کتمان است.
 مردم شریف کهگیلویه‌ی بزرگ آگاه‌تر از مطرودین اسفند ۹۸ خواهند بود.
 حربه‌های شبثیِ خودفروخته‌های دیناری و اجیر شده، خللی در روابط سادات رضاتوفیق و مردم شریف کهگیلویه‌ی بزرگ ایجاد نخواهد کرد.
 پس از پیروزی سید محمد موحد در انتخابات مجلس یازدهم، شایسته سالاری به عنوان اصل محور انتصابات شهرستان قرار گرفت.
موحد به دنبال تعادل در مناصب مهم اداری استان و شهرستان بود.
 مستحضرید؛ عدم تأثیرگذاری نماینده‌ی سابق در مناسباتِ استان، تقسیم قدرت و مشخصاً انتصاباتِ مدیران کل سبب شده بود، ظرفیت و پتانسیل بالای فرزندان پرتوان کهگیلویه در مناصب مهم مدیریتی استان نادیده گرفته شود.
اما پیروزی موحد، معادلات و رویه‌ی ناصواب حاکی از ضعف نماینده‌ی سابق را دچار تغییرات ملموس کرد.
 حال به قسمی از انتصابات شکل گرفته با رایزنی موحد می‌پردازم.
 موحد با توجه به وضعیت بحرانی آب در شهرستان‌های چهارگانه در گام نخست جهت انتصاب مدیریت امور آب و فاضلاب استان رایزنی و در نهایت اسفندیار برخه به سمت مدیرعامل این حوزه منصوب شد.
(ایشان از ایل بزرگ بویراحمد هستند.)
 موحد تعامل با مجموعه‌ی دولت را محور عملکرد خود قرار داد و از برکناری مدیران کل کهگیلویه‌ای استانداری تا حد ممکن جلوگیری نمود.
 عدم برکناری مدیرکل حوزه‌ی بازرسی استانداری با تاکید مؤکد موحد بود. (مدیر مربوطه از ایل بزرگ بویراحمد هستند)
 دیگر انتصاب شکل گرفته در سطح ادارات کل استان با رایزنی موحد، عیسی شهامت به عنوان مدیرکل امور شهری استانداری بود. (نامبرده از ایل بزرگ دشمن زیاری هستند)
 موحد بلافاصله تغییر در حوزه‌ی فرمانداران را از استاندار استان مطالبه نمود. سپس با حکم استاندار فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و لنده تغییر نمودند. (دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه از ایل بزرگ دشمن زیاری و مهندس تورج رزمجو فرماندار لنده از ایل بزرگ طیبی هستند)
 تغییر رئیس اداره‌ی جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه و سپردن مسئولیت به یکی از کارمندان این حوزه با رایزنی موحد و انتصاب توسط مدیریت جهاد کشاورزی استان دیگر اقدام ارزنده‌ی نماینده‌ی محترم در زمینه‌ی تغییرات مدیریتی شهرستان بود. (آقای نریمانی مدیر مربوطه از ایل بزرگ طیبی هستند)
 دیگر اقدام مؤثر موحد در ابتدای کار، رایزنی جهت تغییر و انتصاب رئیس جدید اداره‌ی میراث فرهنگی شهرستان بود. (مدیر مربوطه آقای باقری از ایل بزرگ بویراحمد هستند)
 اداره‌ی دیگری که با رایزنی موحد تغییرات مدیریتی در آن ایجاد شد، شرکت گاز شهرستان کهگیلویه بود. (مدیر مربوطه آقای یدالهی از ایل بزرگ طاس احمدی هستند)
 دیگر تغییر مدیریتی با رایزنی موحد در ادارات شهرستان کهگیلویه اداره‌ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود. (مدیر مربوطه آقای بوذرجمهری از ایل بزرگ طاس احمدی بود)
 بیمارستان امام خمینی دهدشت دو سال گذشته و پس از روی کار آمدن موحد دو بار مورد تغییرات مدیریتی قرار گرفت.
(در ابتدا دکتر یاری نسب از ایل بزرگ طیبی و پس از استعفای ایشان دکتر نیکخو از ایل بزرگ سادات امام زاده علی به عنوان ریاست منصوب شدند.) 
انتصاب رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و منصوب شدن نیروی نزدیک به موحد در این مسئولیت خطیر.
(آقای اکرامی از ایل بزرگ طیبی هستند)
 همراهی و همفکری آقای موحد با دولت رئیسی، مشخص بود که ایشان محور انتصابات حوزه‌ی ستادی استان قرار خواهد گرفت.
 انتصاب استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با سابقه‌ی فرمانداری شهرستان گچساران در زمان نمایندگی موحد، اولین تغییر ملموس در استان بود. (آقای احمدزاده از ایل بزرگ باوی هستند)
 دیگر تغییر مهم و قابل تقدیر شکل گرفته با رایزنی موحد در استان، انتصاب مدیر دانشگاه دولتی یاسوج با حکم وزیر علوم بود. (دکتر بهادر کرمی از ایل بزرگ طیبی هستند)
 تغییر و رایزنی جهت انتصاب فرماندار شهرستان بهمئی (مدیر منصوب شده از ایل بزرگ طیبی هستند)
 تغییر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مشاور جدید امور ایثارگران استاندار، از تغییرات مدیریتی استان با رایزنی و پیشنهاد موحد بود. (آقای تقی زاده از شهرستان لنده و مهندس مسکینی از ایل بزرگ طیبی هستند)
  خب همانطور که مشاهده می‌کنید، مدیران منصوب شده با رایزنی و پیشنهاد موحد هیچ قرابت سببی و نسبی با طایفه‌ی وزین و محترم سادات رضاتوفیق ندارند.
 همچنین تغییرات مدیریتی در سطح ادارات مختلف شهرستان، مشخصاً آموزش و پرورش، کار، فرمانداری چرام، امور آب و شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان صورت پذیرفت که از فرزندان برومند سادات رضاتوفیق بوده‌اند. لیستی که نابخردانه منتشر نمودند، مبتدیانه و سطحی بود.
 بیش از پنجاه در صد این مدیران، از جمله رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت کمیته‌ی امداد کهگیلویه قبل از نمایندگی موحد منصوب شده بودند.
ضمن اینکه تغییرات در حوزه‌ی نهادهای حاکمیتی چه ارتباطی به نماینده یا مجموعه‌ی دولت دارد که متأثر از قدرت موحد منصوب شوند؟
 نویسندگان دیناری اجیر شده به کاهدان زده‌اند؛ به تاریخ انتصاب روسای کمیته‌ی امداد و تبلیغات اسلامی و معاونت‌های عنوان شده توجه و دقت فرمائید تا کذب گویی مطرودین انتخابات با شکوه اسفند ۹۸ برای شما عیان گردد.
 بزرگ‌ترین خصلت موحد، مردم داری ایشان بود.
شخصیتی که در تمام عمر خویش در کنار مردم بود.
 دکتر غلامرضا تاج گردون نماینده‌ی محترم سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مصاحبه با خبرگزاری استان در رابطه با آقای موحد عنوان نمود، موحد در هشت سالی که نماینده نبود و هیچ مسئولیتی متوجه ایشان نبود، برای حل مشکلات مردم کهگیلویه هفته‌ای دو بار به دفتر من می‌آمد و پی گیر مشکلات مردم این خطه بود.
اما فی الحال نمایندگان سابق کجا هستند؟
آیا وقت خود را هزینه‌ی امورات مردم می‌کنند یا با سم پاشی رسانه‌ای فعالیت‌های انتخاباتی ۱۴۰۲ را آغاز نموده‌اند؟
 سید محمد موحد پس از پایان انتخابات سال ۹۴ که با پیروزی رقیب همراه بود، در اقدامی شایسته و با هزینه‌ی شخصی دفتر ملاقات مردمی در تهران دایر نمود.دیدارهای مردمی موحد در روزهایی که سیستم ملاقات نماینده‌ی محترم سابق همانند هفت خوان رستم سخت و غیرممکن شده بود، پی گیر کارهای مردم شد.
ایشان آبروی کسب شده‌ی چهل ساله‌ی خود در نطام را صرف و هزینه‌ی مشکلات مردم نمود و هرگز بمانند سایرین، دنبال راضی نمودن ارباب جمعی و اقارب خود نبود.
موحد درحالی که می‌توانست همانند مدیران فارغ از مسئولیت دنبال آرامش بیشتر برای خود و خانواده باشد، همین آرامش فراغت از مسئولیت را هم بر خود حرام کرد و هر آنچه عزت کسب نموده بود در راستای رفع مشکلات امت شریف کهگیلویه خرج نمود.
 دست و پا زدن‌های مطرودین ۹۸ برای برگشتن به قدرت امکان ناپذیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Romania
باسلام شعار انقلابی و جهادی وعدالت تبدیل شده به ستاد انتخاباتی موحد فرزندان سادت امام زاده علی را حتی آنهای که طرفدار موحد بودن همه به حاشیه رانده ویا حذف نموده در استخدامها فقط خدا به فریاد فرزندان سادات امام زاده علی برسد
بویراحمدواحد
Iran, Islamic Republic of
عامل عقب افتادن کهگیلویه ی بزرگ ازحوزه ی عمران وزیرساخت جناب آقای موحدهستندچون هیچ کارایی وتخصصی درایندحوزه ندارند کهگیلویه ی بزرگ نسبت به ۳۰سال پیش تغییرخاصی اصلانداشته،پنج درصدازنظرزیرساخت پیشرفت نداشته،
سید
Iran, Islamic Republic of
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
موحد هیچ نداره جز همی تغییر مدیر و پست و مقام بازی
۲۰ ساله داره بر کهگیلویه بزرگ حکومت ایکنه اما فراغ از یه کار زیر بنایی ، فراغ از یه کار عام النفعه
بعد از پیروزی عدل هاشمی در سال ۹۴ موحد بلافاصله با تمام قوا و طی چهار سال هر روز عدل هاشمی رو با شانتاژ رسانه ای می کوبید و برای خودش رای جمع میکرد و خودش رو پیامبر نجات مردم کهگیلویه بزرگ نشون میداد اما آیا طی این دو سال که از نمایندگی اش گذشته توانسته مردم رو راضی نگه داره ؟! آیا جز تغییر مدیران کار آمد استان و انتصاب مدیران بی لیاقت در پست های غیر مربوط کار دیگری انجام داده است
موحد کسی بود که نزدیک به چهارصد میلیون فقط هزینه تیم رسانه ایش شده بود و همچنان هم ادامه دارد اما عدل هاشمی رو با هم تیم گرانقیمت نزد مردم منزوی کرد

پیشنهاد میکنم بین مردم بروید تا نظرشان را در مورد موحد بگویند و ببینید چطور از رای دادن به ایشون ناراحت و پشیمان هستند
آقای تقی زاده مگر تغییر مدیران برای جوانان کهگیلویه بزرگ نان و آب می شود ؟ مگر تغییر مدیران و گماشتن لیدر های بی عرضه، برای شهر لنده خروج از بن بست میشود یا بیمارستان میشود
یا تغییر مدیران برای بهمئی آب میشود یا اتمام بیمارستان ؟!
در زمان عدل هاشمی پروژه آب از سد کوثر در حال اجرا و کار بودند آیا الآنم در حال کارند ؟! آیا جاده لنده به تشان که لنده را از بن بست خارج میکند و در زمان عدل هاشمی کلنگ زنی و در حال کار بودند الان در حال کار و شکافتن کوه و کمر هستد یا با آقای موحد این پروژه تعطیل شده !
پتروشیمی دهدشت چه شد ؟ نرخ بیکاری در کهگیلویه چقدر است ؟!
لطفاً سکوت کنید تا حداقل مرحمی باشد بر درد های ۲۰ ساله حکومت موحد بر کهگیلویه بزرگ
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام. در عقب راندن کهگیلویه همان بس که گچساران هشت سال تاجگردون را با دهدشت ۲۰ سال موحد قیاس کنید. موحد عامل عقب ماندگی بود و بس.
واقعیت تلخ هست برا شما چرا برآشفته ایی
Iran, Islamic Republic of
اول اسمت مشخصه حس ناسیونالیستی گل کرده
بعضی از مدیران که شما اسمی ازش نام بردین قبل موحد پست گرفته بودند مثل شهامت....
واقعیت برا شما تلخ هست
مشت نشونه خروار اداره تامین اجتماعی کهگیلویه مملو از سادات راک ک سوق اینو چطو جواب میدی سید
حسن
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که به موحد وصل نیست همین مردم داری ایشونه، فقط وفقط برای یه عده ای خاص خوبه، 24ساله که کهگیلویه رو به پسرفت برد، دریغ از یک کار عمرانی وعام المنعه، واحسرتا...
چرام
Iran, Islamic Republic of
همین انتخاب مدیران توسط نماینده عامل بدبختی ملته نماینده بره قانونی طرحی یشنهاد بده که مشکلا مردم حل بشه
علی یار
Iran, Islamic Republic of
موحد از علی محمد بزرگواری ناسیونالیسمی تر نیست ، عدل چه کار کرد جز پولهای مفتی که معلوم نیست از کجا آورده
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1