تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۴۱۷۴۷
یادداشت ارسالی؛

سخنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۴
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ ضمن تبریک انتخاب و انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آرزوی توفیق بهره مندی از ظرفیت‌های انسانی جوان و انقلابی استان در راستای تحقق تحول و پیشرفت مورد مطالبه مردم فهیم و صبور استان محروم مانده کهگیلویه و بویراحمد، لازم میدانم گلایه‌ی شدید خود و مجموعه‌ی نیروهای جوان و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد را از تأخیر در تغییر مدیران کم انگیزه، کسل و غیر همسو با دولت مردمی و انقلابی اعلام نمایم.
شنیده‌ها حاکی از آنست که یکی از شهرداران مرکز استان از سوی افراد، جریانات خاص و یکی از نمایندگان استان جهت تصدی معاونت عمرانی استانداری حمایت و حضور جنابعالی معرفی شده‌اند.
 حسب شناختی که از سوابق مدیریتی نامبرده در دوران مدیریت شهرداری یاسوج وجود دارد نه تنها این انتخاب را قرین به منویات دولت مردمی و فساد ستیز آیت الله رئیسی نمی‌دانیم که طرح این موضوع در افکار عمومی را مغایر با مشی ضد فساد و عدالتخواهانه دولت انفلابی میدانیم.
 دوران مدیریت ایشان در نگاه افکار عمومی مقارن با ابهامات فراوان در واگذاری‌ها و استخدامات فله‌ای و دعوای مستمر اقلیت و اکثریت در شورای شهر است.
بررسی اجمالی عملکرد ایشان نشان می‌دهد علیرغم رعایت شکلی تشریفات مناقصات و واگذاری‌ها، از قضا برنده غالب مناقصات و واگذاری‌ها، باجناق، برادر، داماد یا بستگان اقای شهردار یا بعضی اعضای شورای شهر بودند.
در بکار گیری نیروها هم وضع از مناقصات بدتر بود و در آن دوران استخدام‌های شهرداری و بانک شهر مورد اعتراض شدید رسانه‌ها و افکار عمومی واقع گردید لکن ظاهراً آنچه به جایی نرسد فریاد است!
 در حالیکه جوانان انقلابی، پر انگیزه، پاک دست و دارای تعلق خاطر گفتمانی به دولت مردمی و انقلابی برای تصدی این جایگاه مهم کم نیستند، معرفی و حمایت از فردی که فاقد هویت گفتمانی بوده و در خصوص عملکرد پر حاشیه‌ی ایشان در دوران مدیریت شهرداری شائبه‌های فراوان وجود دارد از آن دست خطاهاست که می‌تواند صداقت دولتمردان دولت انقلابی در مبارزه با فساد و رانت خواری را در نگاه عموم مردم مورد خدشه جدی قرار دهد.
جناب آقای استاندار!
با دستمال کثیفی که برای ماندن بر کرسی شهرداری با چرخش‌های متعدد و بازی شطرنج گونه با اعضای شورا و تغییر مستمر تیم همراه، با حاتم بخشی از کیسه بیت المال روح جاه طلب خود را ارضا و دوام مدیریت خود را تضمین می‌کرد نمی‌توان شیشه کثیف را پاک کرد.
فارغ از اشکالات مبنایی این انتخاب، ناگفته پیداست، حلقه‌ی حامی ایشان که قبلاً از منافع فراوان در شهرداری منتفع شده‌اند چشم اندازی بلندتر از معاونت را برای ایشان هدف گذاری کرده‌اند و احتمالاً در آینده‌ی نه چندان دور مار آستین شما و شاید نماینده محترم حامی ایشان خواهد شد!
آنچه در بالا آمده است براساس شنیده‌های نیمه موثق هست. بدیهیست چنانچه این احتمال را قوی بدانیم راقم سطور ناچارا موارد و مستنداتی را از زمان مسئولیت این گزینه احتمالی در زمان شهرداری یاسوج جهت تنویر افکار عمومی در رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
ممنون از روشنگری شما...
Romania
بنده یک جوان انقلابی هستم وایده شمارا اصلا قبول ندارم واین ایده را منسوخ وباطل میدانم...
شما (نگارنده) کاملا دارای تیده های انحصار طلبی و فردی قلم زده ای به جهت تخریب وتنویر افکار عمومی برای پیشیرد اهداف خاص خودتان...
Romania
اوج لجاجت اینجا بروز کرده
نجات
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزچراباابروی مردم بازی می کنید.مگه اگرکسی گفت خودت بندازتوچاه بایدبندازی.جاویدازتوانمندترین مدیران استان هست وقطعا استاندارمحترم عاقل تراازین هست که این اراجیف رادرنظربگیردواین راهم بایدبداندکه اگردرکارهای عمرانی استان بیشترین دغدغه مردم هست میخواهدپیشرفت کندبایدازایشان استفاده کند.به خاطریک مسولیت باابروی ایشان بازی نکنید.عملکردایشان درشهرداری یاسوج مشخص هست وهمین عملکردباعث شدکه ایشان راببرندبیرجند.ازخدابترسی.والعاقبته للمتقین
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1