تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۶۶۵۵
متن ارسالی؛

«احسان تابش نژاد» نمونه بارز یک شهردار اجرایی

سجاد قلی پور
۴
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«احسان تابش نژاد» نمونه بارز یک شهردار اجرایی
کبنا ؛آن که هفت اقلیم عالم را نهاد / هر کسی را آنچه لایق بود داد / مدت کوتاهی است که ماراتن سنگین و نفس گیر انتخابات شورای شهر دهدشت با فعالیت تبلیغاتی بیش از یکساله بعضی کاندیدا به پایان رسید و کرسی‌های دل فریب شورای شهر، معشوقان واقعی خود را شناختند معشوقانی که در یک ماه گذشته خون دلها خورده‌اند ولی به آرزوی اصلی خود که همانا خدمت به مردم بوده است دست یافتند.
منتخبانی که میدان بازی انتخاباتی با دیگر کاندیدا را سرشار از وعده‌های رنگارنگ کرده بودند و هم منتخبان و هم کاندیدا در طول زمان تبلیغات در قامت بزرگترین تئورسین ها و حتی معماران بزرگ شهرسازی ظاهرشده و هر کدام از دیدگاه‌های مختلف شمشیر مبارزه با عقب ماندگی شهری را از نیام کشیده و برای پیدا کردن نقشه‌ی گنج توسعه شهر، با غرش‌های حماسی بر کوس پیروزی می‌کوبیدند.
اما در بین تمام وعده‌ها کاندیدا و منتخبان، که حک شده بر پوسترها، بنرها و کارت‌ها، در وسط خیابان‌ها پهن و بر دیوارهای شهر نصب شده بودند و بدون شک خیلی از آنها قابلیت اجرایی در حوزه‌ی فرهنگی و جغرافیایی شهر دهدشت را ندارند و بیشترشان در حد حرف و شعار می‌باشند به سراغ یکی از وعده‌ها که شاید از دیده گاه عامه به عنوان مهمترین وظیفه شوراها می‌باشد می‌رویم و چند خطی در این باب مکتوب می‌کنم.
«انتخاب شهردار مناسب» اولین مطالبه‌ی مردم از شورای ششم می‌باشد زیرا شورای شهر بعنوان نهاد ناظر و قانون گذار عمل می‌کند و شهردار در حکم قوه‌ی مجریه می‌باشد و آنچه مهم‌تر از قانون گذاری می‌باشد اجرای مناسب قوانین و مصوبات در راستای مدیریت شهری و خدمت به شهروندان می‌باشد، چیزی که در سالیان گذشته توجه نکردن به آن عواقب بدی برای شهر دهدشت بهمراه داشته است. انتخاب شهرداری خوب برای شهر می‌تواند سبب توسعه وپیشرفت و همچنین انتخاب شهردار بد سبب عقب ماندگی و دلمردگی شهر و شهروندان می‌شود به همین دلیل مهمترین مطالبه‌ی شهروندان، انتخاب شهردار مناسب می‌باشد هر چند منتخبان جدید خود را مختار به انتخاب شهردار جدید می‌دانند ولی بعنوان یک شهروند، این بزرگواران را به مطالعه و تحقیق در مورد عملکرد و روزمه‌ی کاری وهمچنین آگاهی از نظر شهروندان در مورد شهردار کنونی دعوت می‌کنم که خواهان ادامه‌ی فعالیت‌ها و برنامه‌های شهردار کنونی هستند.
فعالیت‌های اجرایی شهردار کنونی در طول چند ماهی که در رأس مدیریت شهری قرار گرفته، سبب شده که روح تازه‌ای در کالبد شهر مرده دهدشت دمیده شود. شهرداری که انتخاب آن را باید مرهون کارنامه وعقبه‌ی کاریشان دانست نه مسائلی مثل جناح‌های سیاسی و خط و باند بازی نماینده‌ها و قومیت گرایی.
مهندس تابش نژاد نمونه‌ی بارز یک شهردار اجرایی لایق می‌باشد، تابش نژاد پشت میزی نیست و زیر وبم مشکلات شهر را خوب می‌دانند، متخصص در امور عمرانی می‌باشد و کارهای اجرایی را بیشتر از تمام شهرداران گذشته بلد و می‌شناسد.
علیرغم نقدهای که عده‌ای محدود در فضای مجازی نسبت به چگونگی اجرای پروژه‌ها توسط شهردار دارند خیل عظیمی از نخبگان و دلسوزان شهر در فضای مجازی و مردم در فضای حقیقی از عملکرد جناب تابش نژاد رضایت کامل دارند و امیدوارند با تلاش‌های ایشان وحمایت مجموعه شورا، رونق، توسعه، زیبایی و در یک کلام آن روح تازه و سرزندگی در کالبدکهن دیار دهدشت دمیده شود و بلادشاپور دوباره در واقعیت، به عزت نائل شود.
در پایان از منتخبان شورای ششم در جایگاه یک شهروند بعنوان اولین مطالبه‌ی شهروندی تقاضا دارم دوراندیشانه و با استقلال رأی با ابقای جناب تابش نژاد و حمایت کامل ایشان، مسیر توسعه و پیشرفتی که در جریان بوده راهموار کنند و نشانه‌های ترقی را تقویت بخشند تا شاهد عمران و آبادانی باشیم.
_____________
سجاد قلی پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
حداقل میگفتی چه کارهای انجام داده بعد تعریف و تمجید پوچ
قلی پور
Iran, Islamic Republic of
عجب فکنم دهدشت نیستی
Iran, Islamic Republic of
عجب
علمین
Iran, Islamic Republic of
بیشترتوضیح دهید مسقف کردن سیل بند که زمان رستم عزیزی بود. کاری جدیدی نیست
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1