تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۵۵۴۹
یادداشت ارسالی؛

اگر فکرتان با ما یار باشد، در این کندو عسل بسیار باشد

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اگر فکرتان با ما یار باشد، در این کندو عسل بسیار باشد
کبنا ؛چیزی نمانده که ششمین دوره‌ی انتخاباتِ شورای شهر به سر آید. اگر هنوز مردد هستیم که در این مدتِ باقی‌مانده، چه کسی را انتخاب کنیم، بهتر است که پیش و بیش از هر چیز، انتظارمان را از شورای شهرِ آینده مشخص کنیم. با توجه به پتانسیل‌هایی که در شهرِ یاسوج وجود دارد که هنوز به‌کار گرفته نشده‌اند، می‌توان کسی را انتخاب کرد که از این ظرفیت‌ها نهایتِ استفاده را ببرد. یاسوج یک شهر جوان و روبه‌رشد با جمعیتی نسبتاً جوان است. نعماتِ خدادای که در این شهر وجود دارد، اگر به‌صورتِ صحیح مدیریت شوند، بستری در اختیارِ ساکنان این شهر قرار می‌دهد که بتوانند از کیفیتِ زندگیِ بالایی برخوردار شوند. تنها و تنها نحوه‌ی مدیریت و به‌کارگیریِ این ظرفیت‌هاست که می‌تواند تعیین کند زندگیِ مردمِ این شهر در آینده از چه کیفیتی برخوردار باشد. گماردنِ افرادی مدیر، مدبر، لایق و کاردان در شورای شهرِ آینده، می‌تواند این فرصت را در اختیارِ ما قرار دهد. در مقابل، عدمِ مشارکت در انتخابات و یا رأی‌دادن با نگرشی طایفه‌ای، به‌راحتی می‌تواند باعثِ ادامه‌ی وضعیتِ موجود شود.
حمید کرمی کاندیدای ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر یاسوج با رزومه‌ای فرهنگی و ورزشی و از جوانان خوش‌فکر و صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلفِ ورزشی و فرهنگی و به‌ویژه ورزشِ فوتبال، که سوابقِ طولانیِ مربی‌گریِ تیم‌های ورزشی را در کارنامه‌ی خود دارد، یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند نویدبخشِ تحولاتی جدی در حوزه‌ی شهریِ شهر یاسوج باشد. یاسوج بر خلافِ بسیاری از شهرهای دیگر، از مواهبِ طبیعیِ بسیاری برخوردار است، مشکل تنها از نحوه‌ی مدیریتِ آن‌هاست. اگر افرادی از جنس حمید کرمی با سابقه‌ی مشخص و حسن شهرتِ بالا، در شورا حاضر شوند، می‌توانند با انتخابِ شهرداری کاردان و مطالبه‌گریِ مداوم از او، دستِ ردی بر سینه‌ی منفعت‌طلبان و سهم‌خواهانی بزنند که تنها دلیلِ ورودِ آن‌ها به عرصه‌ی انتخابات، کسب منافعِ شخصی از قِبَلِ عضویت در شورا است. می‌توان در یک جایی این زنجیره را گسست تا روزنه‌ای برای مدیرانی کارآمد همچون حمید کرمی باز شود. شهر یاسوج به کسانی نیاز داد، که نگرشی فراطایفه‌ای و حتی جهان‌وطن داشته باشند؛ یاسوج به افرادی نیاز دارد که سیستم مدیریتیِ دیگر کشورهای جهان را هم دیده باشند. حمید کرمی با مدرک دکتریِ مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی، یکی از همین افراد است. از سوابق وی می‌توان به عضویت در انجمن علمی مدیریت ورزشی کشور، مربی بین‌المللی فوتبال ایران، هشتمین مربی لژیونر کل تاریخ فوتبالِ ایران، مربی اسبق تیم جعلان کشورعمان، مدیرفنی تیم اتحاد باکو آذربایجان، عضویت در هیئت مدیره شرکت تخصصی عمرانی اکباتان و سال‌ها ریاستِ کانونِ مربیان فوتبال استان اشاره کرد.
اگر فکرتان با ما یار باشد، در این کندو عسل بسیار باشد؛ چنان‌چه افرادی در این سطح از تجربه و دانش در شورای شهر یاسوج قرار گیرند، می‌شود از این کندو، برای همه‌ی شهروندانِ یاسوجی، به اندازه‌ی کافی عسل استخراج کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حجازی
Iran, Islamic Republic of
استخر فرودگاه و تیم شهرداری بس بود دیگه
Iran, Islamic Republic of
شما حداقل بگو توپ پلاستیکی طورنخی بیشتررای میاری عسل چیزی نایاب گرانبهاست
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1