تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۴۳۴۷۶۶
یادداشت ارسالی؛

چرا «هدایت امیری» گزینه مطلوب برای شورا است؟

۵
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرا «هدایت امیری» گزینه مطلوب برای شورا است؟
کبنا ؛هدایت امیری را مردم شهر یاسوج به خوبی می‌شناسند. از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وی در گذشته تا به امروز اطلاع دارند و می‌دانند که این چهره جوان که کوله باری از تجربه حضور در شورای شهر یاسوج را با خود به همراه دارد منشأ چه خدمات و اتفاقات بزرگی بوده است. حضور بزرگان در هر مجموعه و نهادی یک فرصت و ظرفیت اساسی است. شورا به عنوان بستری متعلق به مردم با وظایفی مهم قطعاً از مهم‌ترین فضاها برای حضور بزرگان و نبخگان عرصه‌های مختلف است. اگر قرار بر خالی بودن شورا از نعمت حضور بزرگان باشد این موضوع به آسیب جدی برای شهرداری و شهر و جامعه منتج خواهد شد و شورا در مواردی که خالی از بزرگان بوده است نه تنها متحمل آسیب‌های بزرگی شده است که در برخی دوره‌ها شاهد عقب گرد شورا و انحراف از وظایف آن و در نهایت انتخاب شهردارانی زیر تراز یک شهر مهم و در حال رشد همچون یاسوج بوده‌ایم.
 شهر یاسوج امروزه از مهم‌ترین شهرهای جنوب کشور و واجد شرایط و ظرفیت‌های بسیار در بخش‌های مختلف است که بخش اصلی رشد و توسعه آن از معبر شورا و شهرداری می‌گذرد، بنابراین انتخاب‌های مردم در شورا با رشد و توسعه هر شهری ارتباط مستقیم و مهم دارد. از طرف دیگر شورای شهر مهم و بزرگی مانند یاسوج دیگر فرصت اشتباه و آزمون و خطا را ندارد و باید با اعتماد به بزرگانی که امتحان پس داده‌اند از رکود فعلی خارج و بستری برای چاره اندیشی در قبال مشکلات گذشته و جدید فراهم شود.
 مشکلات مربوط به آب و هم چنین مسائل مربوط به گردشگری
و رودخانه بشار از جمله موضوعاتی است که در طول دوره‌های مختلف بدرستی مدیریت و برای آنها چاره اندیشی نشده است و ادامه‌ی بی توجهی به این موضوعات از یک طرف منجر به بحران خواهد شد و از طرف دیگر سبب از دست رفتن ظرفیت‌ها خواهد شد که امروز بتن‌هایی می‌تواند برای یک شهر و حتی یک استان سرمایه باشد. سرمایه که از دل آن سایر صنایع و فرصت‌ها رشد و توسعه پیدا خواهند کرد.
  هدایت امیری در طول سال‌هایی که با اعتماد مردم در شورا حضور داشت در تمام احوال محل مراجعه مردم و پایگاهی برای پیگیری مشکلات مردم و ارائه ایده‌های جدید در مسیر توسعه شهر بوده است. دوری وی در دوره قبل از شورا نیز مانعی در مقابل این تعامل نبود و امیری تمام وقت و در حد توان در کمک به حل مشکلات مردم گام برداشت.
  اینک در یک دوره حساس و بعد از مکشلات و رکود در رشد و توسعه شهر یاسوج که بخشی از آن ناشی از مشکلات بیماری کرونا بود اعتماد به کارشناسان و اهل کار و خدمت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. کرونا اگر چه یک بیماری در گستره جهانی بود که برای همه کشورها مشکلاتی را سبب شد اما جا دارد که در مواجهه با چنین بحران‌هایی با ایده و برنامه‌ی عملیاتی از آسیب‌های آن کاست. امروز حال روز و شهرداری و شورای شهر یاسوج اصلاً خوب نیست و همین موضوع سبب یک بی اعتمادی و ناامیدی در میان مردم نسبت به شورا بوجود آورده است و شورای آینده در اولین گام باید اعتمادسازی مجدد نمایدکه تنها با اعتماد میان مردم و شورای شهر است که می‌توان به پیشرفت و توسعه شهر امیداور بود
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اوج هنر چند دوره در شورا بودن ا/ تغییر کاربری زمین بوده است و بس...
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اقای امیری پدرش بزرگترین مالک یاسوج بوده در ۳۰۰ سال اخیر یاسوج و نیاز به تغییر کاربری نداشتن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در چندین دور گذشته عملکرد خاصی از ایشون ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
دیکر بس است بگذاید کاردانها ورود نمایند توانمندی خود را نشان دادید دیگر جای برای گفتن نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا «هدایت امیری» گزینه مطلوب برای شورا است؟ برای اینکه دوباره جنگ وجدل راه اندازی شود.
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1