تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۴۳۱۱۰۲
یادداشت ارسالی؛

پشت پرده حضور کمرنگ نماینده مردم بویراحمد و دنا در جلسه نخبگان با قاضی‌القضات

جواد زارعی
۵۹
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پشت پرده حضور کمرنگ نماینده مردم بویراحمد و دنا در جلسه نخبگان با قاضی‌القضات
کبنا ؛ اندک افرادی که خود را پدر و صاحب جریان انقلابی و اصولگرایی بویراحمد و دنا می‌دانند، اخیراً در مقام داوری جهت اینکه افرادی صلاحیت قرار گرفتن دراین جریان انقلابی را دارندقرار گرفته‌اند.
 اگر ملاک انقلابی گری این باشد که افراد خود را مطیع منویات مقام عظمی ولایت بدانندودراین مسیر ارزشمند قرار بگیرندو جان و مال وخانواده خود را دراین مسیر انقلابی- اسلامی فدا کنند، چه کسی مستحق‌تر و شایسته‌تر از مهدی روشنفکر که در این مسیر قرار گرفته و هزینه داده است (برادر شهید).
 ولی اگر ملاک انقلابی بودن این باشد که افراد نظر ورای خودرا در اختیار افراد خاصی قرار دهند و فقط این افراد خاص خودرا صاحب این جریان بدانند، قطعاً این جریان انقلابی شاهد انشقاق وچند دستگی خواهد شد۔
همانگونه که در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه این جریان عظیم انقلابی بالاترین آرا را درشهرستان های بویر احمد ودنا داربوده باهمین سیاست اشتباه که میگویند هر کس که به ما رأی ندهد علیه ماست و از جریان انقلابی خارج شده است باعث شکست این جریان عظیم شده‌اند.
این نگاه و مدیریت شما در جریان اصیل اصولگرایی دراینده تاوان سنگینی برای این جریان اصیل و مردمی خواهد داشت ۔
در وهله اول توقع می‌رفت در جهت انتخاب حضور افراد درجلسه نخبگان با آیت الله رییسی همانگونه که ادعا دارید, افرادی منصف وعدالت محور هستیداز افرادی با جایگاه حقیقی وحقوقی که اولاً به معنای واقعی در تعریف واژه نخبه بگنجد را انتخاب میکردیدنخبه که میگوییم نخبه علمی ۔سیاسی۔اجتماعی ۔دینی مد نظر می‌باشد۔
ثانیاً۔افرادی دعوت شوند که بتوانندجهت رفع مشکلات ومحرومیت شهرستان‌های بویر احمد ودنا ومارگون باتوجه به جدیت و پیگیر بودن آیت الله رییسی برای حل مشکلات مردم سخن بگویند وتاثیر گذار باشند۔مگر این فرصت‌ها و خدمت گذاری‌ها برای مردم محروم ما چند بار به وجود می اید۔
خود بامردم فاصله گرفته‌اید و در محصور افراد خاص قرار گرفته‌اید. همچنین فرصت سوزی هم می‌کنید، بر همگان واضح است سالها طول می‌کشد ک مسولی خدوم و انقلابی برای حل مشکلات این مردم محروم به معنی واقعی پا به عرصه بگذارد۔
اگر این دوشرط را کنار هم بگذاریم (افراد نخبه وافراد تأثیر گذار) چه کسی سزاوارتر و شایسته‌تر از دکتر روشنفکر می‌تواند در لیست نخبگان باشدهمانطور که اولادر رشته تحصیلی خویش با شایستگی هر چه بیشتر مدرک دکتری خود را اخذ نموده است و به معنای واقعی در رشته تخصصی خود یک نخبه علمی است. فراتر از آنکه نماینده مردم بویراحمد ودنا ومارگون با بیش از هفتاد هزار رأی در یک انتخابات سالم که رقبا برای تخریب ایشان بسیج شده بودندپیروز شد وهم اکنون نماینده کل مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا ومارگون است واین یعنی یک نخبه سیاسی ۔
در حوزه تأثیرگذاری برای رفع محرومیت ومشکلات مردم با توجه به شناختی که آیت الله رییسی از ایشان دارندو با توجه به اقدامات زیادی که دراین وقت اندک که روشنفکر در مجلس شورای اسلامی انجام داده و به گواه فعالان سیاسی یکی از پر کارترین نمایندگان حال حاضر مجلس میباشندو اقدامات زیادی در حوزه قانون گذاری در کمیسیونهای مختلف و صحن مجلس انجام داده است۔
یک مقایسه ساده بین سقوط هواپیمای تهران _یاسوج و زلزله سیسخت نشان میدهدکه یک نماینده تا چه حد می‌تواند تأثیر گذار باشد۔همانگونه ک استحضار دارید در سقوط هواپیما، نماینده وقت بویراحمد و دنا به جای استیضاح وزیر برای زد وبند سیاسی با ایشان عکس یادگاری می‌گیرد و نماینده حوزه انتخابیه گچساران از بویراحمد و دنای سرافراز حمایت میکندو زوایای پنهان این حادثه اسفناک هنوز روشن نشده است۔ ولی در قضیه زلزله سیسخت دکتر روشنفکر در اولین فرصت وارد سی سخت می‌شوند، مدیران استانی را پای کار می‌آورد، بازدید خانه به خانه انجام می‌دهد، مسئولان طراز اول کشوری را به سی سخت می‌آورد وبه واسطه حضور ایشان در کمیسون تلفیق بودجه (برای اولین بار درتاریخ بویر احمد) جلسه اضطراری کمیسون بودجه با حضور روشنفکر بصورت مجازی میلیاردها تومان برای مردم محروم سی سخت ردیف بودجه تصویب می‌کند. در تصدیق این جملات، صدا وسیمای ملی از این اقدامات بزرگ پرده برداری می‌کند۔
قطعاً دکتر روشنفکر در جلسه نخبگان با توجه به توانایی‌ها و تأثیر گذار بودن در مجلس و سطح کلان و شناختی که از حوزه کاری قوه قضاییه و زیر مجموعه ان دارند می‌توانست تأثیر گذار باشد، با صراحت کلام ولهجه می‌توانست خواسته‌های مقبول و منطقی مردم عزیز حوزه انتخابیه خود را به محضر آیت‌الله رییسی مطرح کند تا این سفر بیش از پیش منشأ خیر وبرکت برای مردم این دیار باشد۔
هر چند که با توجه به پیگیری وسوابق اقای روشنفکر قدم‌های بزرگی دراین زمینه برخواهد داشت اما این موضوع می‌تواند یک تجربه برای سیاست مداران مغرضی باشدکه عمر سیاسی انها رو به زوال است. قطعاً هر حرکت اشتباهی میتواندهزینه سنگینی برای مردم ولایتمدار بویراحمد ودنا وهمچنین جریان اصولگرایی داشته باشد۔
بعید میدانم این افراد به غیر از نظر خود نظرات دیگران را پذیرا باشند و همانطور که تجربه سیاسی انها نشان داده با این ویژگی غیر انعطاف پذیری که درانها سراغ داریم در آینده نزدیک در صورت اصرار براین رویه اشتباه به صورت کامل از معادلات سیاسی استان و شهرستان حذف خواهند شد.

ارزوی صحت و سلامتی برای رهبر عزیز
وسلام علیکم
جواد زارعی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر از ابتدا معلم بودند و در حال حاضر دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد هستند هنوز هم نتوانسته مدرک دکتری بگیره خواهشاً اطلاعات صحیح به مردم بدید، کسیکه دانشجوی دکتری است با کسیکه مدرک دکتری داره خیلی فرق داره، دوستان دانشگاهی می دونن برای دفاع از تز دکتری باید از هفت خوان رستم عبور کنی.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ایشان مدرک دکتریدارند و هییت علمی دانشگاه فرهنگیان هستن و الان در دانشگاه ازاد شمال درحال به پایان رساندن دکتری دوم هستن
Iran, Islamic Republic of
چرت نوشتی اینها کار استاندار بوده روسنفکر تا بخواد بیاد حرف بزنه
Iran, Islamic Republic of
کل استانداری و مجموعه دولت به اندازه یک دهم ستاد اجرائی فرملن امام و دکتر شایان نادری کار نکردن
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر واولایش
مسلم
Iran, Islamic Republic of
خودتون تیتر زدین نخبه!!چه ربطی بیچاره داره
Iran, Islamic Republic of
متعجبم از تیم روشنفکر کل کارشون شده توهین و بدگویی از حاج زارع بعد هم مراجعه میکنند و اظهار لطف میکنن که ب ما کمک کنید. ضعف های خودتون رو با توهین به دیگران پوشش ندین. این حرکت شما اخلاقی نیست
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت راااااا
اول-اونی ک صحبت کرد،بین المللی بود
دوم- تعاریف شما از نخبه بودن معیار علمی ندارد، محلی هست و با توجه ب فرهنگ شهر بیان کردید
- تا کور شود هر آن کس که نتواند دید
-
Iran, Islamic Republic of
بین المللی یهعنی کسی ک بین ملتها درارتباط است و کار دیپلماسی انجام میده ایشون اخرین سفرشون مشهد بوده ۔۔۔مطمعنا کسی ک توانایی دیدن کارهای روشنفکر نداره از حسادت کور میشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام طرف نطق صحبت کردن ندارد که بیاد توی چنین جلساتی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
طیب الله
بایلونی
Iran, Islamic Republic of
اولا آقای عزیز نیروهای انقلابی آقای روشنفکر را جزء نیروهای خود نمی دانند ودوم اینکه آقای روشنفکر خود را از این گروه جدا کرده ومشاوران ایشان اورا به لب پر تگاه بر ه اند
کبنا نمیترسی بذار
Iran, Islamic Republic of
عالی بود متاسفانه جریان امثال هدایت خواه پناهی و... خودشونو پدر اصولگرایان استان می‌دانند.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر نخبه نیست که بخواد صحبت کنه،اصلا دیروز که تو جلسه صحبت کرد چه حرفی برا گفتن داشت،تا دکتر هدایتخواه هست روشنفکر صحبت کنه؟
Iran, Islamic Republic of
حتما سلطان قلم چي وداماد وپدر داماد نخبه هستن😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
قطعا شكست خواهند خورد مثل سال قبل
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخحخخ



دارن میسوزن
saeed
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر گرامی حرف دل همه ما را زدین ،درود بر شرفتون
Iran, Islamic Republic of
هنوز دکترا ندارد
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
انصافاً باید دست روشنفکر را بوسید. با جرات و درایت و سیاست لازم و رایزنی گسترده با مسولین محرومیت های استان را به طور واضح بیان و در حال پیگیری است
حسین
Iran, Islamic Republic of
بانیان گزینش نخبه ها چه کسانی بودند؟ ملاک نخبه بودن چیست؟ ده ها نخبه علمی و اثر گذار در این جامعه است، این نخبه ها را کسی نمی شناخت
Iran, Islamic Republic of
ملاک همون حلقه انحصاره
Iran, Islamic Republic of
برادر من نخبه میدونی کیه؟
نخبه اون دختر بچه زیلایی هست که به خاطر نداشتن امکانات نمیتوانه توی کلاس مجازی حضور داشته باشه ولی پدر و مادرش موقع انتخابات تاج سر نماینده هستند.
نخبه اون جوانان بیکاری هستند که با هزار امید و ارزو به نماینده رای دادند و الان یه مشت ادم پیر و فرسوده براش تصمیم می گیرند.
نخبه اون دانشجویان بدبختی هستند که با هزار امید مدرک گرفتن ولی نماینده نمی توانه از اونها حمایت کنه و استان های دیگه امدن صاحب این استان شدن
Iran, Islamic Republic of
اولا روشنفکر زیرا ایشان هم اکنون دانشجوی دانشگاه ازاد هست حتی در واحد یاسوج سرجلسه امتحان حاضر شد و دوما ایشان در یکسال نمایندگی چه گلی بر سر مردم بویراحمد زده تنها کاری که کرده هرچه هم طایفه ای داشته بدنبال پست در ادارات برای انها بوده سوما کوچکترین نقشی در زلزله سی سخت نداشته بر اساس پیگیری سردار خرم دل و استاندار ردیف بودجه گذاشتند . ونهایتا در یک کلام اقای روشنفکر تاکنون چه قدم مثبتی برای مردم بویراحمد برداشته ان شا ا... دور بعد جواب همه را خواهد دید
Iran, Islamic Republic of
خدمتتون عرض کنم دکتر روشنفکر الاندارن دکتری دومشونو اخذ میکنن ودکتری اولشونو چند سال پیش گرفتن ۔۔۔۔بعدش میدونم چته ناراحتی دوتا از دوستات دانشگاه پست دارن خودت نداری میسوزی
Iran, Islamic Republic of
تو خیلی خودتو تابلو کردی. واقعاً لیاقت نقدکردن نداری. روشنفکر مثل خورشید می درخشد. او محبوب و عزیز و گرافیست. او حرف مفت نمی زند. او عملگراتر.از هر فردی در استان و حتی در مجلس است.
Iran, Islamic Republic of
برادر توصیقت واقعا مغرضانه است
Iran, Islamic Republic of
خو ن نخبهیه بیا چ کنه تی ایشا نخبیل
محمد
Iran, Islamic Republic of
خداوند افراد مغرض و حسود را لعنت فرماید. چرا اجازه نمی دهند نماینده منتخب مردم در پی حل مشکلات باشد. دایما سنگ اندازی و دایما تلاش می کنند تشنج ایجاد شود. خداوندا به حق بزرگیت این طیف از آفت های جامعه را محو کن.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارعی عزیز نخبه سیاسی که شما میفرمایید راه ورود وخروج مجلس.نخبه کسی است که اولا بداند اقتصاد یعنی چه،علم یعنی چه فعلا زود برای آقایان اسم نخبه بزارید
Iran, Islamic Republic of
تعریف نخبه: فقط کسانی ک عضو ستاد هستش
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس زارعی
استاد اهل قلم واندیشمند بزرگ از دیار سپیدار مظلوم وپرافتخار
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس زارعی
استاد اندیشمند اهل قلم وعدالت محور از دیار مظلوم وپرافتخار سپیدار
محسن
Iran, Islamic Republic of
آیا اگه کسی با هدایت خواه و دوستانش نبود خارج از مسیر میباشد این است
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
شهامت از صفات امام علی ع هست وشیعه علی بودن باید شجاع باشد این اقای زارعی یکی از کسانی بود ک شبانه روزدر بوق کرنا از هدایت خواه حمایت میکرد الان با هوش ودرایت سخن گفته عالی بود مدیران باید بامردم وبفکر مردم باشند چپ وراست یه واژه الکیه فقط کار وکار وکار
بیایید همه بفکر مردم باشیم وچپ وراست را کنار بزنیم وبرای مردم کار کنیم تا هم خداودل امام زمان ورهبری عزیز از ما راضی باشد
زارعی عزیز مثل همیشه نترس باش و راهت را ادامه بده
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله .داستان قشنگی تعریف کردی کبنا نیوز.
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه یه شخص سوخته برا بویراحمد هست ایشون در مدت هشت سال که در مجلس بود تنها کاری که میکرد فقط وسط بهارستان می ایستاد و شعار مرگ بر آمریکا میداد
سجاد
Iran, Islamic Republic of
لطف می کنی اقای زارعی بگین چکار کرده فقط معاونین مدارس و خوب برداشته
اسمعیل
Iran, Islamic Republic of
ضمن خدا قوت و دم مریزاد و دست مریزاد به برادر زارعی که به نحو منصفانه و واقعبینانه قلم زدند.
جریانِ حسود، غرضورز، بی هنر، ورشکسته دیگر جایی در افق سیاسی و اجرایی استان و کشور پیدا نخواهد کرد.تفکّر شما و عمل شما را همه آزمودند و آبی را گرم نکردید . کسی از شما خیری ندید و نخواهد دید. روشنفکر را هفتادهزار نفر و اَندی انتخاب کردند. بگذارید کارش را با شجاعت، علم، تدبیر و انرژی جلو ببرد.او نخبه واقعیست. برادر زارعی، با لطافت طبع و زیور سخن او را توصیف نمودند. عمل روشنفکر هم اورا بیش از آن برجسته نموده است. او ممتاز است. نمره اش را به او بدهید.خباثت نکنید. کم لطفی نکنید.
شهروند
Netherlands
فکرمی کنم خوداقای روشنفکر ازاین چابلوسی خشنودنیست لازم است کمی به خودمان بیاییم وازاین مدح وستایش ذلیلانه دست برداریم خوب همه مسلمانند وانقلابی بگداریم مسولان کارشان را انجام بدهند چون اگرنبود این خودستایی بهتربود وذهنیتها هم کمتربود
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا بنده بعنوان یک نیروی انقلابی ،توان و اراده ای در آقای روشنفکر نمی بینم،و از دکتر هدایت خواه می خواهیم در انتخابات آینده حضور پرشور داشته باشند،واقعا نیروی زرنگ و کاربلد و باسوادتر از دکتر هدایت خواه در سطح کشوری و استانی نداریم،به امید روزهای افتخار آفرین
Iran, Islamic Republic of
اره دفعه قبل ک جناب منتطریان قربانی کردین به همین راحتی میخواد ازش بگذرید
Iran, Islamic Republic of
برادرمن هدایت خواه مهره سوخته دیگه گذشت دوره عوام هفریبی تمام شد همون استان قدس محکم بگیره
حقمونه
Iran, Islamic Republic of
فقط این را میدانم که هر چی به سرمون بیاد حقمونه سزاوارتر از انیم که دانیم .. برید دنبال حق و حقیقت باشید ولو اگر هم به ضررتان باشد این سیاسی کاری و سیاسی بازی به درد شماهای نمیخورو به هر حال الان روشنفکر نماینده است باید همه جا باشد و مشکلات را باز گو کند چون نماینده مردمه میدونید..نماینده همه مردم بور احمد ودنا
ناشناس
آقای زارعی فکر کنم / مگه نخبه ای به جز هدایت خواه دیگه هست پاکدست ترین فرد در استان فکر نکنم مدیر بشی به فکر نان باش که خربزه آب است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس زارعی عزیز
الحق که جسارت وشهامت شما ستودنیست
واقفا قبل از ظهور دکتر روشنفکر ما همه در توهم کامل بسر میبردیم
از انجایی که هر دوی ما با آقای هدایتخواه هم خط بودیم ودکتر روشنفکر حضور نداشت چشممان را بر حقایق بسته بودیم...
واقعا روشنفکر یک نخبه است من به ایشون رای ندادم ولی نشان دادند با عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه که شایسته است وعزت را بویراحمد برگردانده است...
در ضمن عملکرد بسیار مثبت وتلاش شبانه روزی ایشون در زلزله سی سخت قابل کتمان نیست والحاق ردیف بودجه سیسخت بصورت ویژه قابل تقدیر است ونه سی سیختی ها بلکه باید تمام مردم استان از ایشان تشکر بکنند
ایران
/ خودش رو آقا دونسته و هر طور خواستن بین خودشون مسئولیت قسمت کردن که مثلا ما حزب افول گراییم
.د لابی بازی رو کنار بذارین و به عمل گراها و نخبه ها مسئولیت بدین
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شما زارعی عزیز حقیقت را گفتی...بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه هم خوب جواب ریئسی داد...درجواب اونی که گفته معاونین مدارس...آخه مگه پست ارثی بوده در دوران زارع هر خانواده سه نفر پست مدیریت داشته باشد که لایق هم نبودند..این دوره معاونین مدرک دیپلم را طبق بخشنامه عوض کردند...چون کارشایسته انجام داده اند ناراحتی ...تا سه دوره دکتر ناخدای کشتی ندای وحدت هست هرکس سوارنشه غرق میشه
خ
Iran, Islamic Republic of
هر گروهیش بیاد فقط و فقط برا خودش و خانواده خودش و اطرافیانشون خوبه و کار میکنه ما بدبختا هم این وسط قربانی .....
ح
Iran, Islamic Republic of
پس نظر من کو هرکدوم که باب میل خودتونه تایید میکند.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز کسی راه را بر روشنفکر نبسته .راه و جاده برای ایشان باز و هموار است .حالا در این جلسه نبود تهران که هستند اگر بخواهند مشکلات مردم را حل کنند نیازی به حضور در این جلسه تشریفاتی نداشتند.
Iran, Islamic Republic of
جناب عزیز از متنی که نوشتی معلوم شد که واقعا نا اگاه. نوشتی روشنفکر عضو کمیسون تلفیق در حوضه بویراحمد برای اولین بار در طول تاریخ.برادر عزیز قبلش تحقیق میکردی هدایت خواه هم عضو کمیسیون تلفیق بودند.ولی اون کجا و این کجا .تفاوت از زمین تا اسمان
ناشناس
آقای زارعی به فکر نان باش که خربزه آب است
ناشناس
آقای زارعی به فکر نان باش که خربزه آب است
ناشناس
آقای زارعی به فکر نان باش که خربزه آب است
ناشناس
آقای زارعی به فکر نان باش که خربزه آب است
همدرد
Iran, Islamic Republic of
انصافا ول معطایم
زنبور
United States
یدک کشیدن لفظ انقلاب بوسیله یک گروه خاصی که مردم از آنها روی گردانده اند نه از نظر قانونی ونه از نطر منطقی صحیح نمی باشد چرا که همه مردم نسبت به انقلابشون علاقه مند و وفادار هستند وبه تعبیری انقلا بی اند ،جلسه نخبگان بوسیله هرکسی دعوت شده اند بیشتر باندی وقشری بوده است وان افرادی از مسئولین که در شیوع کرونا ودر زمان نزدیک به انتخابات سفرهای استانی ونطارت میدانی می روند کار انتخاباتی انجام می دهند که البته این اعمال به نفع رقیب خواهد بود انشاالله
محمد
Iran, Islamic Republic of
دلمون خوشه نماینده داریم/ه این میخاد از حق مردم بویر احمد دفاع کنه
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1