تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۴۴۸
کبنا گزارش می دهد؛

توضیحات عضو شورای اسلامی توت‌نده در خصوص مشکلات محیط زیستی این دهستان

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
توضیحات عضو شورای اسلامی توت‌نده در خصوص مشکلات محیط زیستی این دهستان
کبنا ؛طی روزهای اخیر مطلبی تحت عنوان توضیحات دهیار کره پیرامون تخلیه زباله در حاشیه رودخانه بشار ( + تصاویر ) منتشر شد که در این خصوص عضو شورای اسلامی دهستان توت‌نده توضیحاتی ارائه کرد.
عضو شورای اسلامی این دهستان نوشت: پیرو خبر ارسالی این رسانه جمعی به نقل از دهیار کره علیاء آقای حمزه کره‌ای به نمایندگی از طرف  اعضای شورای اسلامی روستاهای کره و گودنار در دفاع از خودشان مبنی بر عدم ریختن زباله در طبیعت بکر و زیبای جنگلی منطقه سر پر توت‌نده که توسط آن رسانه منتشر گردید به اطلاع همه حافظان و دلسوزان  محیط‌زیست  می‌رساند ادعای ایشان  کاملاً کذب، خلاف واقع  و بی‌پایه و اساس هست.
چرا؟ چون بنده به‌عنوان عضو شورای اسلامی توت‌نده و دیگر افراد روستا بارها  این رفتار ناشایست و به‌دوراز شأن و شخصیت این فرد را مشاهده نمودیم و به همراه مسئولین امر شهرستان دنا به وی تذکر داده شد و حتی مکان مشخص برای این موضوع اختصاص گردید لکن ایشان مخفیانه و بدون توجه به چنین اعمال ناشایستی اقدام می‌ورزید و اینکه آقای کره‌ای بیان می‌دارد که ایشان در حال جمع‌آوری کردن زباله‌های رهاشده در طبیعت بوده کاملاً کذب است. چرا این فرد آشغال در منطقه بریزد که بخواهد آن را جمع کند؟ و در پایان زوایای این رفتار ناشایست در مرجع محترم قضایی اثبات خواهد شد. با این توصیف و تشریح به پیوست مستندات و عکس‌های سنوات گذشته این رفتارهای ناشایست جهت روشن شدن موضوع به اطلاع مخاطبان بزرگوار می‌رسد.
ضمناً " مکان و مدفن زباله‌های اهالی  دهستان توت‌نده در ضلع شمالی توت‌نده مشخص‌شده و با رعایت موازین بهداشتی اقدام می‌شود و این در صورتی است که زباله‌های ریخته شده در ضلع جنوبی نزدیک به روستای کره ریخته شده است.
با تشکر
از مسئول محترم مجموعه خبری کبنا نیوز خواهشمندیم به‌عنوان یک مسئول دلسوز درجهت حقانیت و واقعیت و به‌عنوان یه حافظ دلسوز محیط‌زیست و برخورد با قانون‌شکنان نشر داده شود
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1