تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۲۸۴۷۵
یادداشت؛

واگذاری اراضی حادثه ساز در لنده

احمدرضا علمی خواه
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
واگذاری اراضی حادثه ساز در لنده
کبنا ؛بنا به اخبار واصله و تحقیقات به ‌عمل آمده از جانب بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت، ادارات منابع طبیعی و جهادی کشاورزی شهرستان لنده، اقدام به واگذاری ۲۴قطعه از اراضی منابع طبیعی به کارکنان خود واقع در شهرک شهیدرجایی جنب مدرسه برکت نموده اند.
با وجود کمبود اراضی در شهرستان لنده بالاخص شهرک شهید رجایی جهت تاسیس مراکز دولتی،آموزشی، خدماتی،درمانی، مبرهن است. اقدام مقتضی، فارغ از نگاه علمی توام با توسعه صورت پذیرفته است و بلاشک این اقدام خسارات زیان باری را در آینده برای ساکنین این شهرک بوجود خواهد آورد.
لازم به ذکر است بسیج دانشجویی ضمن ابراز نگرانی از عواقب این واگذاری و اعلام موضع نسبت به منع این اقدام که خواسته مردم فهیم و انقلابی نیز میباشد لازم میداند برخی خطرات را جهت اگاهی مسئولان ادارات مذکور به شهر زیر اعلام بدارد.
۱_خیابان اصلی جنب اراضی تقسیمی براساس طرح تفصیلی دوازده متری بوده است که محور ارتباطی شهر لنده و شهرک شهید رجایی میباشد و در صورت واگذاری اراضی به هشت متر تبدیل میگردد همچنین خیابان محدود به پرتگاهی با ارتفاع 10 متر شده و که این واگذاری سبب سخت شدن تردد، افزایش سوانح و تصادفات جاده ای، داغدار شدن خانواده های مردم و صدمات جبران ناپذیری میگردد.
2_با توجه به کاهش عرض خیابان اصلی و واگذاری اراضی درصورت بروز حوادث برای ساکنین شهرک و مدارس و خوابگاه پسرانه، واحدهای امدادی قادر انجام ماموریت در آن محل و اطراف آن نمی باشند و همچنین این خیابان محل عبور دسته های عذاداریـ بوده و سبب کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی منتهی به گلزار میگردد و بر این اساس بسیار محدود خواهد شد.
3-باتوجه  به اینکه شهرستان لنده با کمبود فضا جهت احداث مراکز دولتی ،درمانی،خدماتی،و حتی مسکونی روبروست اولویت دستگاه های متولی ساماندهی و توسعه امکانات شهر، رسیدگی به وضعیت مردم و بخش های محروم تر میباشد و ایجاد زیر ساخت شهرک مذکور نیز بخشی از این توسعه میباشد و با توجه پیگیری های بسیج دانشجویی اسنادی نیز وجود دارند که بیانگر واگذاری زمین به برخی کارکنان فعلی در واگذاری های قبلی نیز میباشد و همین مهم سبب نارضایتی مردم و کارکنان و با چالش کشیده شدن سایر ادارات گردیده است.
بدیهی است بکار نبردن تدابیر لازم با توجه به موارد فوق در کنار نگاه کارشناسی و حقوقی شاهد تضییع حق مردم ،افزایش اعتراضات و نارضایتی ها، صدمات جبران ناپذیری که به آن اشاره گردیده خواهیم بود.
فی الحال نظر به اهمیت مواردفوق الذکر وباتوجه به رسالت بسیج دانشجویی در صیانت و دفاع از حقوق حقه مردم، از دستگاه های نظارتی و امنیتی و متولیان امر میخواهیم برای جلوگیری از ضرر و زیان و رفع محرومیت زدایی از هیچ کمکی مذایقه نفرمایند و بسیج دانشجویی کماکان تا روشن شدن موضوع به مطالبه گری خواهد پرداخت ان شاء لله.
والسلام علی من التبع الهدی

.................................................................
احمدرضا علمی خواه
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت
نام شما

آدرس ايميل شما

حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1