تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۲۸۲۹۶
یادداشت ارسالی؛

غیرت لری؛ بهاره رهنما تا «حذف» تاجگردون، غریب پور و...

آرش بیدار دل
۱۰۱
۲۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
غیرت لری؛ بهاره رهنما تا «حذف» تاجگردون، غریب پور و...
کبنا ؛ متن ارسالی؛ جسارت خانم بازیگر در یک برنامه موج واکنش‌های گستره لر تباران و هم استانی‌ها مان را بر در پی داشت.
غیرت، نجابت و تعصب از ویژه‌های فرهنگی و تاریخی قوم بزرگ لر در طول هزاران سال بوده است.
موج عظیمی از فعالان حوزه رسانه‌های مجازی، هنرمندان و سیایستمداران و حتی نمایندگان مجلس به این جسارت خانم بازیگر واکنش نشان دادند که جای خوشوقتی و خوشحالی است از اینهمه شور و همبستگی لرتباران ایران. اما یک نکته ذهن مرا مشغول کرده است. آیا حذف بزرگان و نخبگان ملی قوم لر و زاگرس نشینان بیشتر به لرها ضرر می‌زند یا یک کلام سخیفی از زبان یک سلبریتی دون پایه؟
 ما را چه شده است؟ به کجا داریم می‌رویم؟
در تاریخ آورده‌اند که روزگاری روس‌های متجاوز در تبریز آزادیخواهان وطن پرست را به دار می‌آویختند در حالی که چند محله پایین‌تر مردم بر سر و سینه خود می‌زدند و برای آزادیخواه تاریخ بشریت امام حسین (ع) عزاداری می‌کردند!!
و امروز رگ گردن غیرت لری ما چنان متورم شده که یادمان رفت همین چند ماه پیش سردار غلامرضا تاجگردون لر تبار و رئیس مهمترین کمیسیون بودجه و نبض بودجه کشور را به راحتی کنار گذاشتند و چند ساعت پیش نیز خداداد غریب پور مرد با عرضه و با غیرت لر را در مهمترین پست اقتصادی شرکت امیدرو عزل کردند تا ما به ساخت کلیپ و طنز برای بهاره رهنما غیرت لری‌مان را نشان دهیم و آن طرف تر نیز بودجه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ درصد کاهش پیدا کند و ما به بهار و بهاره .... رهنما باشیم!!!

 ----------------------------------
آرش بیدار دل
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام .وقتی مالرزبانها احترامی برای نخبگان وبزرگانمان نداریم چه انتظاری ازبقیه داشته باشیم
دکترای مدیریت
Iran, Islamic Republic of
آقای غریب پور باید زودتر از اینا برداشته می شد
Iran, Islamic Republic of
بودجه استان برای سال جدید 60 درصد کاهش پیدا کرد؟ این واقعیت داره؟
علی
Iran, Islamic Republic of
سردار!!!!!!سردار چی ؟کی؟؟؟؟
حقگو
Iran, Islamic Republic of
شیرزن فقط صبا آذرپیک که نامش در تاریخ ماندگار شد در مبارزه با رانتخواری و تعبعیض و طایفه گرایی و قوم سالاری و منفعت طلبی.
این کسانی که جز خودشون و اطرافیانشون کسی را نمی دیدند و چه ظلمها که به مردم بیچاره کردند نباید با تعصب قومیتی ازشون دفاع کنیم که هیچ جای دفاعی ندارند.
ب پ
Iran, Islamic Republic of
لرها نباید از بودجه کشور مطلع باشند آنها نامحرم هستند !!!!!!!!!!
زاکانی و تشکیلات ترتیب تاج زاگرس را دادند تا بودجه نفت قوم لر را تاراج کنند و حالا هم غریب لر را از سد راه برداشتند تا معادن هم در خدمت ویلاهای شمالی ها باشد ؟؟؟؟
افسوس که خواب سنگینی بر اقوام لر چیره شده است !
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام عزل ونصبها نه از عدله نه از حق بلکه منافع نفوذی پر قدرت باید تامین شود یا همان مثلث شوم
Iran, Islamic Republic of
وجدانن سی چه ادمل وول گپو ایکنیت.....سردارررر تاجکردون ده چه بی؟؟؟
یه چیز فهمیدم تو استان ما تا نفعی وسط نباشه تعریف کسی نمیدید.دست بردارید از این تعصبات بیخود.
امید
Iran, Islamic Republic of
عدم حمایت مدیران ملی از فرزاندان باسواد ومتخصص استان در کشور و برعکس بالابردن افراد ضعیف عاقبتی جز این ندارد!! حمایت از افراد ضعیف و ناتوان و بیسواد استان که تنها حرافی بلد هستند و پایین کشیدن افراد قوی و متخصص نتیجه تمام این موارد و مخصوصا ضعف استان در طول چند دهه اخیر است متاسفانه مدیران ملی فقط غرق سیاست و طایفه گرایی و قوم گرایی شده اند و کاری نکردند که افراد قوی استان به رده های بالای مدیریتی کشور برسند تا امروز پشتوانه محکی داشته باشند مدیریت استان هم به همین شکل می باشد، کافی است نگاهی به مدیر کل ها و مسئولین استانی بیاندازید و میزان تخصص و سواد و محل اخذ مدرک آنها را نگاهی بیاندازید این افراد باعث عقب افتادگی استان شده اند و کاری جز قوم گرایی بلد نیستند!! سری به ادارات استان بزنید ببینید میزان مرتبط بودن رشته های دانشگاهی افرادی که مشغول به کار هستند با کاری که قرار است انجام بدهند چند درصد است!!! آیا بیشتر از 20 درصد است !!!! امکان ندارد!!!! دلیل: ورود افراد بیسواد و با رشته های غیر مرتبط و مدرک از دانشگاههای درجه آخر کشور به ادارات استان بوسیله مسئولینی ضعیف که تنها بواسطه رانت و مهمانی های شبانه با نماینده های مجلس با توصیه و سفارش چند لیدر بیسواد انتخاب شده اند!!!!! این بزرگترین مشکل استان ماست که در سطح ملی هم در نهایت باعث این موارد شده است، شما کافی است سری به تهران بزنید ببینید همین به اصطلاح مدیران ملی ما اونجا از چه کسانی حمایت می کنند!!آیا از افراد با سواد که حرفی برای گفتن دارند یا صرفا افرادی با مدرک پیام نور که بواسطه معرفی این و اون انتخاب شده اند!!! امروز ما چوب حمایت از افراد ضعیف در استان استان و ملی را داریم می خوریم و تا وقتی به فکر تنها منافع شخصی و خانوادگی باشیم این مسائل تکرار خواهد شد تنها کسانی هم که ضرر می کنند مردم زحمتش و تحصیل کرده بدون پارتی استان در سطح اول و در نهایت کل مردم استان در سطح کلان هستند نمونه آن کاهش 60 درصدی استان در بودجه 1400، عدم حمایت از نیروهای بومی در استخدام ی ها بر عکس سایر نقاط کشور، نبود یک کارخانه درست و حسابی در سطح کل استان و بیکاری زیاد جوانان مخصوصا تحصیل کرده ها با وجود اعلام آمارهای اشتباهی از همان مسئولان ضعیفی که فردی که سر چهار راه گیاهان طبیعی را هم میفروشد جزو آمار اشتغال می آورد!!!!!!!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
تمام افرادی که منفی دادن دقیقا همون کسانی هستند که با رانت همین افراد در ادارات استان مشغول بکار شده اند!!! دوست محترم اگه میتونی به جای یه منفی دادن نظرت را بنویس اگه قبول نداری یه وقت بزار با هم یه روز بریم تمام ادارات دولتی استان را ببینیم ببینم میزان سواد و تخصص افراد تو اون ادارات چی هست!!و یه وقت بزار با هم بریم تهران نزد فلان مدیر ملی بگیم دکترای فلان رشته را از هاروارد داریم ولی پارتی نداریم ببینیم کدامیک از مدیران ملی حمایت میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!
خرامان
Iran, Islamic Republic of
سهم استان از مدیریت کلان کشور به حد وزارت که هیچ بلکه در حدود مدیران میانی هم حذف شد. وای بر ما.استان آخر درهمه امتیازات .
متشاکی
Iran, Islamic Republic of
می شود گفت انتظار همه اقوام در ایران بالاخص قوم لر در محاکمه همه متخلفین خصوصا تاجگردون و غریب پور کی بسر خواهد آمد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سیاه نمایی نکنید برکناری نماینده به نتیجه عملکردش بوده چه ربطی به لر بودنش داره. حداقل بگو تاجگردون اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر بوده
جواد
Iran, Islamic Republic of
ن اینکه نتیجه عمل همه عالی بوده.بس کنید دیگه این همه سادگی رو .ن اینکه مدیران فارس بهترین عملکردو داشتن؟تو کدوم حوزه خوب عمل کردن ؟؟اگه خوب عمل میکردن که وضع ما این نبود.البته با وجود تفکری مث شما و امثال شما این استان و لرها به هیچ جایی نمیرسن.فقط بگو به کدوم مسؤل فارس نمره قبولی میدی؟؟بابا اونا مث ما نمیرن پدر بزرگ طرفو از تو گور در بیارن.
ج
Iran, Islamic Republic of
خیلی کارخوب ودرستی بود که این دونفر را برداشتن
من خودم چندین ساله تهران هستم چندین بار به دفتر تاجگردون وغریب پور مراجعه کردم
.زنگ زدم جواب ندادن

بس کنید اقا
خیلی هم خوشحال شدم غریب پور رابرداشتن
Iran, Islamic Republic of
. واست كار نكردن و بهشون حق ميدم
آرش
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به هم دارن جناب تاجگررون تخلف انجام داده بود نمیشه به صرف لر بودن ازشون حمایت کرد
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما ی
Iran, Islamic Republic of
تمسخر لر
با اصول کاری سیاستمداران فرق داره
خانم بهاره رهنما که ی عقده ای هستن و اینو طی چند سال اخیر ثابت کردن
توهین به لرها کردن و توهین بدترشون این بود که گفتن من ب فیلم دختر لر اشار کردم
حالا بگید طرز فکر لری چه ربطی به فیلم دختر لر داشت
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا کار به کجا رسیده که به هر قومیتی توهین میکنه ، آخر یکی نیست به خانم بازیگر بگه تو فکر ادا و اصول درآوردنت باش . واقعا" جای تاسف است که این بازیگران ، آبروی تعدادی بازیگر با شخصیت را زیر سوال می برند. تاسف !!!!
طه
Iran, Islamic Republic of
عجب مقایسه بیخودی!!!
حق پویا
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت جناب بیداردل الحق که عین واقعیته
Iran, Islamic Republic of
جناب این سردار را از کجا اوردی مایه تاسف است.
Iran, Islamic Republic of
لر به غیرت و تعصب و صداقت و شجاعت و شهامت اسطوره هست .و.....
سلجوقی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و ادب
در رابطه با اینکه چرا قوم لر( بطور کلی) نسبت به کنایه های توهین آمیز هنرمندان مخصوصا هنرمندانی که چهره ی آنها از طریق سیما برای مردم آشناست، این است که در ذهن و افکار اقوام حک میشه و بدلیل سرکوب اینگونه توهین ها نیاز به پاسخگویی میباشد...اما در رابطه با عدم حمایت از مدیران و کلا افراد صاحب نفوذ در سیاست و اداره امور کلان کشوری که به هر نحوی از مدیریت منفک شده اند، ،جایی برای پشتیبانی نیست، ،دلیل هم واضح و آشکار است که اگر این افراد همه چیز بر وفق مرادشون پیش بره، ،با مردم نیستند..آنها فقط به فکر عناوین و القاب و پستهای کلان واسه درآمد میباشند، نه به فکر مردم
علی
Iran, Islamic Republic of
این غلامرضا تاجگردون برای شما و نوچه‌هاش سردار بوده چون تطمیعون میکرد ..
آقای غریب‌زاده هم یکی از کارگزاران تاجگردون توی این شرکت بوده که اخراجش کردن مثل آقا بالا سرش که از مجلس اخراج شد و انشاءالله با هماهنگی و همکاری قوه‌های قضائیه و مقننه و حمایت مردم همیشه در صحنه ریشه دزدان ومفسدان اقتصادی‌ای که باعث و بانی مشکلات حال جامعه و مملکت اسلامی ایران هستند کنده و به زندان و پای چوبه دار افکنده خواهد شد 🙏🙏🙏
روزبه
Iran, Islamic Republic of
هنوز دعوای دکترای تمام نشده سردارش خواندند.. تاجگردون هر چه میکشه از دست چاپلوسان اطرافش هست..
سعید
Iran, Islamic Republic of
این متن چقدر رنگ و بوی قومیت پرستی و نفت ریختن به آتش اختلافات قومی می دهد . اینکه اون بازیگر حرف سخیفی زدند درش شکی نیست . ولی عزل و نصب های دولتی چه ربطی به ضدیت با لرها داره ؟! هر روز از این موارد توی دستگاه های دولتی رخ میده و ربطی به قومیت فرد نداره . نماینده لر به دلایلی رد صلاحیت شده ولی قرار نیست یکی مثلا از سیستان و بلوچستان بجاش بگذارند ، بازم از همون استان نماینده راهی مجلس میشه . یا در مورد مدیریت شرکت ایمیدرو هم همینطور . در مورد بودجه هم نمایندگان همه استانها هستند و هم از حقوق مردم استانشان و هم همه مردم دفاع خواهند کرد .
لر
Iran, Islamic Republic of
توهین کردن به لرتامبارزه بافساد دومقوله جدا از هم هستند به خودش اجازه میدهد به قوم پرافتخار ایران توهین کندباکسی که رانت خواری میکند واین احساس به خودش وخانواده اش می دهد که ادعای مالکیت یک بخشی از استان حتی کشور فرق دارد
Iran, Islamic Republic of
نباید لر به غیرت شویم بلکه باید ببینیم حق با کیست.
کسانی که از حمایت مردم لر بیچاره به نفع خود و فامیلاشون سوء استفاده ها بردن نه برکنار بلکه محاکمه باید بشن. اتفاقا اینها به اعتماد عمومی به قوم لر آسیب زدند و باید پاسخگوی اعمالشان باشند.
لر
Iran, Islamic Republic of
ای چند سال که این آقا اونجا بود خو خبری نبود.الان ایطور طرفدارش شدی حتما این هم یکاری کرده انداختنش بیرون.
Iran, Islamic Republic of
با .ومدرک قلابی نمی دانم چطوری می شود در دانسگاه هیات علمی شد وتدریس کرد یقیین با پول ورشوه اینکار انجام می شود ..
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما متن جالبی بود
ارژنگ
Iran, Islamic Republic of
سلام

آزادیخواه وطن پرست سالم صالح رو باید تایید و حمایت کرد

ولی این الفاظی که به کار بردیم در مورد اون شخصی که میگی اخراجش مردن صدق نمیکنه
اخراج اون شخص حمایت از پاکی و پاکیزگی سالم و سلامتی لر تباران بود
موفق باشید.
لرزاده
Iran, Islamic Republic of
جان خوت تاجگردون بزرگ نکن تاجگروت تاج مافیای بودوبس حیف بخوای غریبپورباشون مقایسه کنی
ناپ
Iran, Islamic Republic of
جناب نگارنده محترم. آقای تاجگردون و غریبپور در عرصه سیاسی مملکت تا توانستند زراندوزی کردند و رفیق بازی کردند و خود را به رخ این و اون بابت محبت بهشون کشیدن و کشاندن که بخش وسیعی از مردم حاضرند این دوستان صمیمی و اثبات کنند اینهمه سرمایه را از کجا آورده اند.اینجا بحث سیر از گرسنه خبرنداشتن است و سواره از پیاده.
Iran, Islamic Republic of
درود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کی تا به حالا تاجگردون سردار شده مرد همت،مگه این آقا هزاران مورد سو استفاده از سمتش داشته
لرتبار
Iran, Islamic Republic of
بودجه کاهش پیدانکرده آدرس غلط نده رسانه اجاره ای
لر اصیل وخداشناس
Iran, Islamic Republic of
چوب خدابیصداست برای هردوهم تاج گردون وهم غریب پور دلایلی داشتند . خانم بازیگر هم به اندازه اجدادش جواب شنید وعذرخواهی کردماهم انسانیم وچون خداوند بخشاینده باید ببخشیم ....حالا برید امیدرو تحقیق کنید ببینید چند پولدارو سرشناس بویراحمدی را در شرکتها و بانکهای زیر نظر امیدرو شیراز وتهران و... مشغول بکارکرده .. پس لابد چیزی هست که شما نمیدانید ولی خدا شاهد وناظر هست که افرادی پارتی نداشتند ویا هم کیش نبودند با مدارک ارشد ودکترابیکارند ..پس بدانید خدایی هست که بعضی مسیولین ازش بیخبرند ...بدرود ... .یاحق
حک
Iran, Islamic Republic of
سردار تاج سردار شماست غریب پور هم مال خودت
پای غیرت وسط میاد می گین همشهری ولر ولی وقتی خوش خوشونتون هست که همشهری نیستیم .
تاجگردون می گفت دهدشتی توی دفتر نیاد 10بار رفتم اجازه ندادن فقط گچساران
غریب پور تماس گرفتم می گفت همشهری هستی باش
خدمتتون عرض کنم 15سساله ساکن تهران هستم
وکیلی از اینها بدتر توی انتخابات گذشته بیشتر از 1000رای تکی براش ریختم توی صندوق
نویسنده عزیز الکی دم از لر وهمشهری نزنید
احمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حیف بود بده و ظلم شد در حق ایشان اما غریب پور خیلی خیلی سیاسی بود با اینکه در یک جایگاه اقتصادی بود
بهاره رهنما مستقیما توهین کرد به تمام دختران لر
شک در غریب پور نکن اگه میگم شناخت دارم که میگم
زینب
Iran, Islamic Republic of
اووومم_تاجگردونی ها . لطفااین دو بهم ربط ندید
شفیق
Iran, Islamic Republic of
این لر تباری که گفتی . رفته بودند تهران
Iran, Islamic Republic of
عالی بود سالها مافیای نفت و پتروشیمی جولان دادند و چون تاجگردون پا روی دم این مافیا گذاشته بود لاجرم باید حذف می شد مخصوصا که مافیای مقیم شیراز هم پروژه حذف تاجگردون را کلید زده بود
Iran, Islamic Republic of
سلام متاسفانهرغریب پور ایمیدرو را کرده بود تیول عده ای سیاسی به نسبت زمان کرباسیان عقبگرد شدید
Iran, Islamic Republic of
حتما غریب پور هم مشکل دارد
گشین
Iran, Islamic Republic of
مه خیال کردی همیشه بخر بخره سی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تغییرات مدیریتی همیشه بوده و هست لذا اینکه نباید به این بهانه ادعایی داشته باشیم چون طبیعتاً هر مدیری که بیاد ممکنه در زیرمجموعه خودش تغییر و تحولاتی ایجاد بکند پس خواهشا همه چیز را به هم هم مرتبط نکنید
اگه اینجوری باشه اگه اینجور باشه پس باید همون مدیری که آقای غریب‌پور اومد جاش هم هو و جنجال بکنه و کل استانش بسیج بشن و اعتراض بکنن چرا مدیر ما عوض شد
بدرود
Iran, Islamic Republic of
تغییر مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد چه ربطی به توهین به قوم لر دار
Iran, Islamic Republic of
مشکلات استان شما چه ربطی به قوم لر دارد
Iran, Islamic Republic of
مشکلات استان شما چه ربطی به قوم لر دارد
جدول بودجه 1399 و 1400
Iran, Islamic Republic of
جدول بودجه 1399:
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/09/17/2155722/%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84-99-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%B5-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84


جدول بودجه 1400:
https://www.farsnews.ir/news/13990916000805/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-32-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%82%D9%85-%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1
باوی
Romania
چند گرفتی مطلب بزنی؟؟تاجگردون تخلف داشت و بصورت قانونی اعتبارنامش رد شد.از کی تا حالا اجرای قانون توهین محسوب میشه؟مردم رو چی فرض کردین؟با استناد به این مطالب پس اون ۱۸ نماینده ای که بعد از انقلاب تا الان اعتبارنامشون رد شده همگی توهین به اقوامشون بوده!!!طبری هم چون معاون قوه قضائیه بوده و الان گرفتنش با این حساب توهین به قوم طبری شده!!!حالا شما چرا قیمه هارو میرزید تو ماستا؟؟توهین که اسمش روشه،اجرای قانون هم همینطور.شما که فرق توهین با اجرای قانون رو نمیفهمید پس لطفا سکوت کنید...
Iran, Islamic Republic of
باید یا وصل باشی یا وصل باشن
Iran, Islamic Republic of
برو بابا حالت خوشه تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
همه چیزو باهم قاطی نکن..هیچ ربطی نداره.
فساد لر و غیرلر نمیشناسه
حقش بود که بیرونش کردن.
بهترین کار مجلس همین بوده تا الان
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
لر نه توهین را تحمل می کند و نه فریب کفارو مافقین رامی خوردتاتاجگردون و غیره ذالک. رابه حریم پاک لرهاراه میدهد وحمایت میکند .
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون امپراطور لابی توی ایران بود
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا جو ندهیدوقوم شریف لر راتحریک نکنید مجرم بایدمجازات شود چه تاجگردون چه رهنما
Iran, Islamic Republic of
۵ماه است که گچساران نماینده ندارد
من و تو
Iran, Islamic Republic of
لر غیرت دارد و دزو در میان تبار ما جا ندارد
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما با این تحلیل و توجیه بسیار عالی شما
United States
کبنا نیوز خبر دروغ نده کجا بودجه ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد
بودجه ۱۴۰۰ دقیقا ۵۰ درصد افزایش داشت.
رایان
Iran, Islamic Republic of
چطور اون موقع که تاجگردون مسئول برنامه و بودجه بود .بودجه استان هیچ وقت رسانه ای نمیشد.. ا؟ اما حالا که دستش از بیت المال کوتاه شده دلشون به حال بودجه استان میسوزه.. نگران نباشید بودجه استان کم که نشده هیچ .. زیاد هم شده.. فقط فرقش اینه که مثل سالهای گذشته حیف و میل نمیشه...!!
محمد
United States
هیچ کسی الکی رد نمیشه،بعدشم اون به دخترای ما توهین کرده،مساله ناموس از اقتصاد و سیاست و پول جداست،دخترای ما مثل برگ گل پاکن نباید یه... حتی اسمی از دخترای ما بیاره
Iran, Islamic Republic of
چرا سنگ‌خودتونو ب سینه میزنید.... الان بحث توهین ب قوم‌بزرگ‌لر چرا میخواید این وسط ماهی بگیرید ... رهنما غلط میکنه توهین کنه همین شماها را دیده که اینطوری آزادانه توهین میکنن تو سریالاشون و برنامه هاشون و ....
Iran, Islamic Republic of
خیلی الکی شلوغش میکنین تاجگردون بایدمجازات بشه ..
Iran, Islamic Republic of
بنظر من اینم شاگرد تاجگردونه چه بدبخت شده لر ..
هههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
میگم کبنا نیوز بری چی اینهمه احبار کذب هر کس را نشر میدهد ؟؟؟ بودجه استان ما نسبت به پارسال افزایش یافته ومعاون استانداری استان هم خبرکذب کاهش را رد وافزایش بودجه را اتفاقا تایید کردند..
Iran, Islamic Republic of
مدیر مسئول محترم رسانه کبنا ضمن عرض سلام و
درمانده
United States
فک میکنین اگر به عزل و نصب های بیجای دولت واکنش نشون بدن مردم چه چیزی عایدشون میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
چی را به چی ربط میدی تاجگردون کجا سردار بوده که بر خودت بریدی ودوختی
احمد اگاه
Iran, Islamic Republic of
کاش مقداری هم مغزت کار میکرد واز این آدم دفاع نمی کردی.
Iran, Islamic Republic of
خخخ تاج گردون .
حسین
Iran, Islamic Republic of
حال ادمو بهم میزنید وقتی همه چیز رو سیاسی و جناحی میکنید...من لر ممسنی هستم...ببینید،شما میدونی لر به فکر ایران هست بیشتر تا خود قوم لر
تاج گردون مدارکش اومد بیرون که رانت و لابی داشته...مگه ندیدی چه کلیپایی هم از تیر وطایفه اش تو انتخابات گرفت...تبلیغ بکنه حقشه،اما اینا از کجا دارن چهار میلیارد مثلاً خرج تبلیغات بکنن فقط...شاید فردا یه نماینده کرد یا ترک هم خرابکاری کنن،نمیشه ک ه اونا هم بیان بگن دارن قوم مارو کنار میزارن...خداروشکر ما لر ها آنقدر پست و مقام و درس خونده داریم تو مملکت،ک گیر این دوتا پست نباشیم.ایشالا دوتا بهتر جاشونو بگیرن
سینا
United States
شیر مادر حلالت دمت گرررررم
امین
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا ما لرها از حق و بودجه خودمان دفاع نمی کنیم
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما چقدر پر رویید تاج گردون که رو به خاطر قومیت حمایت می کنید؟؟!!!!واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
همیشه مردم لر در کشور مورد بی مهری قرار گرفتن ولی از این به بعد اجازه نمیدهیم به فرهنگ و حقمان توهین شود وخورده شود. تا به حقمان برسیم بگذار با توهین بهاره رهنما کلید بخورد در لرها همیشه برای امام حسین بر سر سینه میزنند وبا تمام وجودشان عزاداری میکنند امام حسین حسابش با تمام دنیا جداست دین ومذهبمان ربطی ندارد هر چیزی جای خود
محمد
Iran, Islamic Republic of
این یک نوع ََََََََسفسطه و مغالطه کاری است ببخشید رانت خوری و باند بازی تاج گردون چه ربطی به توهین خانم بهاره داره
Iran, Islamic Republic of
بعضی دیگر هم هستند که باید رد صلاحیت بشوند وربطی به لر ها ندارد وچرا هنوز در کشور اینجور افراد حاکمندبهتر است افراد نالایق از همه سطوح حکومتی حذف شوند
سهام
Iran, Islamic Republic of
هالو اگر لر. باغیرت ایما نه وی لر ِلیم لر اینقدر داخل خود هم چی ایار ه هر بی سر پی مثل پتیاره هم توهین وش ایکنه..
حسین
Iran, Islamic Republic of
هر کی رو کنار گذاشتن به جهنم خودشون تو خودشون به هم رحم ندارن اینا بماند به منو شما ربط نداره ولی به تو ربطی نداره کا ما برا چی غیرت نشون میدیم /اندازه کفش بختیاری اصالت نداره و همیشه جوری رفتار کنین که لاعقل بگن اینا هم اصالت دارن هم که بگن خوبه چرا خودتون رو بی ارز نشون میدین
Romania
عالی .واسه رهنما.رگ لری زود جوش میاره ولی واسه برکناری وبی توجهی به لرها همه مثل کبک سرزیربرف میکنند.کسی نیست بگه ما که اینقد غیرتی هستیم پس چرا از همه چیز محروم هستیم چرا واسه این همه بی عدالتی ها صدامون درنمیاد.غیرتتون واسه یک زن بیدار میشه .به امیدکمی تفکر
Iran, Islamic Republic of
خیلی مانده
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به مراتب خطرناک تر از بهاره رهنماس😐😐😐😐
Iran, Islamic Republic of
توهم خیلی بهتر وشی
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
سلام تاجگردون ادم خوبی بود برا حوزه کاری خودش و خصوصااطرافیانش. اما سردار نبود ونیست.
غریب پور چندین سال تهران مسولیت داشت ب ا کدوم هم استانی کاریکرد جز دست بوسای خاص ونزدیکانش.
گذشت ازین ها ماهم هر محفلی نشستیم از همه دوستان در تهران حمایت کردیم. ولی واقعیت اینه هردو. مافیایی قومیتی راگسترش دادن.. بگذریم... قوم لرزنده باد وپیروز. درضمن این امار بودجه اشتباه قید کردین کذب است.
احمد
Iran, Islamic Republic of
استفاده سیاسی از هر پدیده و اتفاقی در کشور انگار دارد مد می شود. خدا به دادمان برسد.
Iran, Islamic Republic of
به هم ربطی نداشت!!تاجگردون اصلا با اینکه رییس یه کمیسیون مهم بود به درد استان نخورد!فقط کارش این بون از بودجه طرحهای سایر شهرستانها بر می‌داشت میبرد امام زاده جعفر برای آبادانی زمینهای پدریش!!با ایجاد باند مافیایی تو استان فقط منافع خودش رو پیش میبرد که به خوبی کنار زده شد!
Iran, Islamic Republic of
به هم ربطی نداشت!!تاجگردون .اصلا با اینکه رییس یه کمیسیون مهم بود به درد استان نخورد!فقط کارش این بون از بودجه طرحهای سایر شهرستانها بر می‌داشت میبرد امام زاده جعفر برای آبادانی زمینهای پدریش!!با ایجاد باند مافیایی تو استان فقط منافع خودش رو پیش میبرد که به خوبی کنار زده شد!
اف
Iran, Islamic Republic of
سلام ، والا تا جایی که میدونم ، تاج گردون خیلی کارا کرده برای روستاهامون...آب ، گاز ، آنتن دهی ، جاده سازی ، حتی تونل زده و همیشه یک سری وسایل مثل کیف کفش ، کتاب، توپ ، لباس ، دفتر و.... برای نیازمندا داده. خیلی هم با ادب بوده و برعکس یک سری نماینده ها که قبل از انتخابات تو سخنرانیاشون بهشون ...الله اکبر
هموطن
United States
اگه قالیباف و زاکانیها این کامنت ها را بخونن چه کیفی می‌کنن که اینقدر به تاجگردون توسط هم استانها حمله شده
بخدا من از شهرستان بویراحمد هستم و تاکنون نه تاجگردن منو می‌شناسه و نه ازش منتفع شده ام ولی باز هم متاسفم که اینطور بهش حمله میشود
گفتم بخدا که باور کنید دیگه خود دانید
منتظریان محمد بهار
Iran, Islamic Republic of
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سارا
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین اشتباه زندگیم دادن رای به تاجگردون بود ...تاجگردون فقط برا خانواده اش کار کرد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوباره دکتر به سردار معروف شد تاکی ..
بیدار
Iran, Islamic Republic of
کبنیا نیوز من نمیدونم متفعت طلب اگه این چند ماهه همه خبرات به تاج گردون گره نمیزدی نمیدونم چی میخواستی نشر بدی .
تاجگردون چقدر تو جیبتون ریخته بود که حذف کردنش این طور بهتون ضرر و خسارت وارد کرده .
اگه برا شما سرداره ....
فقط دلم میخواد بدونم این دو تا فرد محترم با اون دوتا پست اساسی و حیاتی که داشتن چه اقدام مهمی برا برون رفت این استان از بن بست پیشرفت اقتصادی انجام دادند.
هر دو فقط به فکر نوچه ها و هم حزبی های خودشون بودن و بس
حسین
Iran, Islamic Republic of
.که ما لر ها داریم تا یکی ازهم زبانها غزل و نصب میشود زبان به گلایه ووامحمدا واعلی یا سرمی دهید آیا این دونفر فقط باعرضه هستند شما از خدمات چه خبر دارید ،اگر جرات حرف زدن ندارید لااقل برای ناحق دست نزن اگردوفقره از حمایت های این آقایان از مدیران نالایق استان را بگوئیم احساس شرم‌میکنید
حسن
Iran, Islamic Republic of
مغلطه نکنید،تاجگردون حقش بود
عبدالرضا رضایی،دشتروم
Iran, Islamic Republic of
من که شوکه شده ام چرا مدیر توانمند وبا غیرت وجوان لر زبان را از معاونت صنعت ومعدن کنار کذاشته شد،اگر واقعا هدف خدمت کردن باشد چه کسی بهتر از مهندس غریب پور نام نیک ایشان در تاریخ جاودانه خواهد ماند،چرا این روزها با قوم لر زبان ینطور برخورد میشه دو عزیز توانمند یکی بنام دکتر غریب پور دیگری بنام دکتر تاج گردون،هر دو با شجاعت توانمند فقط به فکر کارکردن جهادی برای کشور عزیزشان ایران بزرگ
حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1