تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۷۵۵۸
محمد جلیلی در یادداشتی نوشت:

آقای تاجگردون هدف‌مان را خدایی کنیم

۱۳
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای تاجگردون هدف‌مان را خدایی کنیم
کبنا ؛ غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت و منتخب مردم این شهرستان‌ها در انتخابات یازدهم مجلس به سفر محمد باقر قالیباف به استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود با قرار دادن فیلم زیر در اینستاگرام نوشت: شنیدم دکتر قالیباف قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و قاعدتاً گچساران را داره. مردم ما مهمان نواز هستند. فعلاً که خدمت به این مردم تعطیله. جاده و برق واسشون رفت فقط در حد تهیه پمپ برای اون منطقه پیچاب که آب را روی زمینشان بیارن زحمت بکشند ممنون میشم. چون امسال می‌خواستیم این کار را انجام بدهند. من که ارتباطی با ایشان ندارم. لطفاً دوستانشون در منطقه این پیام را به ایشان برسانند.
  
 فیلم ) دیدار تاجگردون با مردم منطقه پیچاب باشت
محمد جلیلی از فعالین اجتماعی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی در خصوص پست اینستاگرامی تاجگردون توضیحاتی داد و نوشت: رسانه‌های خبری می‌خواندم که جناب دکتر قالیباف رئیس محترم قوه مقننه قصد دارد در یک سفر کاری به استان مظلومم کهگیلویه و بویر احمد و شهرهای آن در راستای رسیدگی به وضع محرومیت و عدم توسعه یافتگی استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد تا با اتخاذ تصمیمات و طرح‌های مناسب در خصوص رفع محرومیت تلاش‌هایی صورت گیرد.
جناب غلامرضا تاج گردون نماینده سابق شهرستان گچساران در یک اقدام کاملاً سیاسی در حفظ منافع شخصی و تشویق طرفداران ایشان در مخالفت با سفر جناب دکتر قالیباف با درج یک کلیپ و توضیح در خصوص منطقه محروم و صعب العبور پیچاب در پیج اینستاگرامش اشاره‌ای به انجام زیرساخت‌هایی که جهت آوردن آب آشامیدنی به این روستا داشته و در ادامه توضیحات بیان داشته قصدش بر این بوده که در دور جدید نمایندگی مجلس مشکل بی آبی آن منطقه را با نصب پمپ آب برطرف نماید که مجلس اعتبارنامه‌اش را رد کرده است.
در ادامه وی نوشت ما که نیستیم و با جناب دکتر قالیباف هیچ ارتباطی ندارم ولی دوستان او در استان به ایشان اطلاع دهند مشکل بی آبی منطقه پیچاب نبود پمپ آب جهت پمپاژ است!!! [کلیک کنید]
سووالی در ذهنم خطور کرده که جناب آقای تاج گردون به نظر جنابعالی ۸ سال که شما نماینده مردم محروم و شریف شهرستان‌های گچساران و باشت بودی زمان کمی بوده که نتوانستید مشکل بی آبی آنجا را حل کنید و الان انتظار دارید جناب دکتر قالیباف این مشکل را حل نمایید؟

بیشتر بخوانید:

نظر روشنفکر در باره سفر قالیباف / گلایه نماینده بویراحمد از رسانه‌ها؛ تمرین مطالبه گری اولویت باشد

واکنش تاجگردون در خصوص سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد؛ مردم ما مهمان‌نواز هستند، خدمت تعطیله، فقط زحمت پمپ آب را بکشید

موحد با هشتگ بازگشت عزت: قالیباف رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

مگر در دورانی که نماینده این مردم باشرافت بودی و دولتمردان بی خاصیت و مرفه نشین با طرز تفکر لیبرال را با خودت همراه می‌کردی چه اتفاق بزرگی برای گچساران انجام شده است؟
راستی از طرح آب رسانی شما به روستاهای بعد از آبدهگاه از جمله تلچگاه چه خبر که در یک شوی تبلیغاتی آن را در بوق و کرنا گذاشتید؟ آیا می‌دانی مردمان این روستاها از بی آبی شرایط سختی را می‌گذرانند؟
نکند جناب دکتر قالیباف باید پاسخ گو باشد؟
داشتم اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد را در فضای مجازی پیگیری می‌کردم و دیدم همزمان با سفر جناب دکتر قالیباف در پیج اینستاگرام خواهر شما (سرکار خانم پروین تاج گردون) استوری قابل تاملی را دیدم که آن را در همین صفحه بارگزاری کردم که در شرایط قرمز کرونایی به شهر من سفر نکنید و در کنایه‌ای در پایین آن استوری درج شده (برای انتخابات رئیس جمهوری جان مردم را به خطر نندازید) سؤال اینجاست چه شده که جان مردم برایتان این قدر مهم شده؟
آیا جان مردم خلاصه می‌شود در سفر جناب دکتر قالیباف و لاغیر؟؟
شما که جان مردم برایتان مهم است لطف فرمایید به داداش خودتون آقا ساسان بگید که در تهران بماند و کارناول‌ها و شوهای تبلیغیاتی خود را با انجام اجتماعات و نشست‌های سیاسی در شهرهای گچساران و باشت را هفت ماه قبل از انتخابات پایان دهد.
ترس از آن دارم چند روز دیگر این استوری را به مانند آن استوری معروف در ایام انتخابات مجلس سال ۹۸ در استفاده ابزاری از نام مقام معظم رهبری در تعریف از برادرت ساسان تاج گردون تکذیب کنید.
بیایید و بیاییم هدفمان را خدایی کنیم و به قول شهید همت کار را برای رضای خدا انجام دهیم و در آستانه سفر جناب دکتر قالیباف در جهت رضای خدا گام برداریم.
 مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ما بارزترین خصلتشان مهمان نوازی است و ان شاء الله در آستانه سفر ریاست محترم قوه مقننه به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران مهمان نوازی باشکوهی از آن خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم آقای جلیلی گچسارانی باشند که اگر هم باشند یا وضع گچساران قبل از تاجگردون را فراموش کرده اند و یا خیلی بی انصاف تشریف دارند ،ولی اشکال ندارد مردم گچساران اینطور نیستند .مردم قدردان خدمتند و شعارهتی پوچ را قبول نمیکنند .انشالله در سفر قالیباف هم ضمن نشان دادن فرهنگ بالای خود به ایشان نشان میدهند که امثال ایشان دیگر در این دو شهرستان هیچ اعتباری ندارند .
خداترس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و تاجگردونیسم برای همیشه از صحنه سیاست رخت بر بست ایشون با حضور در فضاهای مجازی عرض اندام کذایی دارد . تا دیروز جواب سلام کسی را نمی داد و خدا را بنده نبود حالا که از نردبان مردم بیچاره بالانشین شد و با عنایت خدا از نردبان افتاد و استخوانهایش در حال شکستن است دارد حامی مردم بیچاره خود را نشان می دهد!
Iran, Islamic Republic of
کسی از تو اظهار نظر نخواست
Iran, Islamic Republic of
ای چرت و پرتی که نوشتی فقط و درد خت ایخره
Iran, Islamic Republic of
جناب جلیلی یه نماینده قدر و درحد ملی استان داشت آن هم تاجگردون بود .... که متاسفانه زد و بند سیاسی نگذاشت کار کند.البته این را بهت بگم من ساکن یاسوجم و حتی یک بار رای به تاج نداده ام
Iran, Islamic Republic of
جناب جلیلی یه نماینده قدر و درحد ملی استان داشت آن هم تاجگردون بود .... که متاسفانه زد و بند سیاسی نگذاشت کار کند.البته این را بهت بگم من ساکن یاسوجم و حتی یک بار رای به تاج نداده ام
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت..
خوب منافقین رو رسوا کردی
بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
ااز جناب اقای کلانتری استاندار محترم واقای مهندس فرهادی مدیر کل اب منطقه ای خواهشمندیم که اقای دکتر قالیباف ریس محترم مجلس را به روستای دیل که دارای 26 شهید والامقام ودها جانباز تقدیم این انقلاب نموده ومردم مستضعف این روستای بزرگ چندین سال است که انتظار این سد خاکی وبتونی را جهت رفع اب کشاورزی علاوه بر دیل 13 روستاه این دهستان را اب میدهندبرای خشنودی مردم زجر کشیده ایشان را به این ردهستان بیاورید تا انشاااه مشکل این مردم فهیم ونجیب را مرتفع فرمایند به امید دیدار سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و خدا..
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احساس ایکنم سی قدرتم خیلی ایگرده التماس ایکنه خو
سید
Iran, Islamic Republic of
تو یکی حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
منظور این است که تاجگردون حرف نزنه.
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1