تاریخ انتشار
جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۲۴۹۰۴
یادداشت ارسالی:

نقدی بر منتقدان جمالی و کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر منتقدان جمالی و کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بنظرم رسید که مناسب‌ترین و سزاوارترین عمل منطبق با اهداف امام حسین (ع) وفلسفه‌ی برپایی و استمراردهه محرم
(بجای ترویج انحرافات کاسبکارانه ومداحی های مخلوط ومشحون از حسن وقبح، خلوص وریا، تدبیر وتزویر، هنجار وناهنجار، راست ودروغ، معروف ومنکر، تحریف وتغییر که در بسیاری از آنهامقصودنهایی، آب ونان وجا و..... است)
امر به معروف وترویج وتحسین خوبی‌ها ونهی از منکر و تقبیح زشتی‌ها وناهنجاری ها باشد
بنا براین نقد منصفانه‌ی سوء استفاده و عوام فریبی جمعی از مدعیان پیروی از سرور آزادگان اعم از اصلاح طلبان کاسب، اصول گرایان‌ موج‌سوار ...، ناسیونالیست‌های ناشی، لائیک‌های جو گیرو و... از آب گل آلود برای صید ماهی مقصود، عبارتی مقطوع ِ از سخنان مقامی مسئول در جلسه‌ای مبسوط، را بر خود مفروض دانستم.
 تا شاید خلق بدانند در پشت پرده‌ی {فریادهای نوع دوستی ودفاع از مردم عزیز، گرامی، غیور وشریف دیشموک، توسط بانیان، عاملان، حامیان و ساکتانِ در برابر ظلم، تبیعض، تحقیر، توهین، تضعیف وتجاوز مسئولین، مدیران سیاسیون، احزاب، جناح ها (و پادوهای سفارش بگیر و کوتوله‌ی امروزشان) در چهل سال گذشته بویژه دهه شصت به حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع و قانونی مردم شرافتمند این منطقه بلکه کل استان و ایران}
فقط و فقط کاسبی دیگری از نوع حب و بغض و داد و ستدی شخصی، جناحی، خانوادگی و نهایتاً باندی نهفته، است ودعوایی است زرگری به اسم مردم بزرگوار دیشموک و به کام اپورتونیست‌های هواشناس و ماهر در تشخیص جهت وزش باد، که اگر ذره‌ای دغدغه‌ی مردم داشتند دراین چهل سال ضمن اجتناب از شراکت وحمایت از این همه اجحاف صدای اعتراضی از انها به گوش می‌رسید و ثبت می‌شد. این روزها شبکه‌های اجتماعی مکانی شده است برای عقده گشایی پادوها وکوته له‌های سیاسی، که ناجوانمردانه به مدیریت عالی وراهبردی، دولت در استان بویژه معاون محترم سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، حمله می‌کنند.
به عنوان شهروندی از دیار برف، آب، آفتاب. وظیفه خودم دانستم دراین روزهای عاشورایی از مهندس احد جمالی مردی که همچون دنای سربلند استوار است دفاع کنم.
 امروز به غیر از پادوها، مدعیانی، نیزه به سمت احد جمالی (ودر واقع به مدیریت راهبردی وعالی استان) پرتاب می‌کنند که رزومه سیاسی، اجرایی، اجتماعی وفرهنگی، آن‌ها در لابه لای رزومه اجرایی اصلاح طلبی احد جمالی گم می‌شود.
وشاید کل فعالیت سیاسی آنها حضور در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً گروهای واتساپی باشد.
البته شاید نسبت به رزومه این مرد خوشنام اصلاح طلب بی اطلاع باشند.
زمانی که احد جمالی مرد خوشنام اصلاح طلب رئیس حزب اصلاح طلب اعتماد ملی استان پهناور فارس بود.
زمانی که احد جمالی به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان فارس بود.
زمانی که احد جمالی حتی زمان اشتغال در مدیریت‌های اجرایی در فارس، تهران، غرب کشور، قم و.... به عنوان یک اصلاح طلب شناسنامه دارد بین سیاسیون و مسئولین عالی رتبه، شناخته شده بود.
منتقدان ایشان کجا بودند؟
در کدام اردوگاه برای خوشایند پایمال کنندگان حقوق اساسی مردم به تملق مشغول بودند؟
آیا رزومه اصلاح طلبی دارند؟
آیا سابقه‌ای در دفاع از حقوق حقه‌ی پایمال شده همشهریان دارند؟ اگر تصادفاً کسی از این کاسبان در جایی همچون سابقه‌ای دارد لطفاً برای التیامِ ودلجویی، کسانی که ازاین همه فرصت طلبی کاسبکارانه به ستوه آمده‌اند از آن رونمایی کنندکه بسیاری مشتاقند و منتظر.
 کاش کمی در گفتار و نوشتارشان انصاف را رعایت می‌کردند. حداقل سابقه این مرد راهبردها در استان کهگیلویه وبویراحمد برهمگان آشکار است. کارنامه مثبت ایشان و جناب کلانتری همانند اسماعیل دوستی‌ها در ذهن این مردم ماندگار خواهد شد.
متاسفانه امروز مردم دیشموک‌ را بهانه قرار داداند و از آن‌ها به عنوان یک ابزار برای‌حمله به مدیریت عالی استان و مردان راهبردی آن استفاده می‌کنند.
اگر بخواهیم دریک نگاه کلی به مقایسه تیم‌های مدیریتی استانداری بپردازیم تیم دکتر کلانتری و دوستی موفق‌ترین تیمی بوده‌اند که براین صندلی تکیه داده‌اند.
منتقدانی که امروز حرمت قلم را شکسته‌اید. کجا بودید زمانی که قوام نوذری تپه استانداری (قلب طبیعت) را نشانه گرفت و دست به تخریب این تپه طبیعی زد، چرا نه تنها جلوی ایشان گرفته نشد بلکه جز اندک بزرگوارانی از جنس مردم و همراه مردم مثل دکتر علی مندنی پور صدای اعتراضی از فریادگران امروز شنیده نشد در حالی که در تمام دنیای مدرن، بودن چنبن تپه‌ای طبیعی در هر شهری و حتی تلاش برای درست کردن مصنوعی آن، آرزوی هر مسئول دلسوز و آینده نگری است، چرا ان موقع سکوت کردید؟
 چرا عده‌ای از شماها در همین دولت زمانی احمدی بر صندلی قدرت تکیه داد اطراف ایشان را دیوار کشیدید و از ورود نخبگان به استانداری جلوگیری کردید و استانداری را فقط مختص به خود و اطرافیانتان می‌دانستید و برایش کف می‌زدید و باعث شدید خیلی از همفکران شماها حتی دیده نشوند واین موضع شما، حتی باعث اختلاف بین خودتان گردید.
چرا زمانی که موسی خادمی استاندار مردمی براین صندلی تکیه داد با شعار اصلاح طلبی دنبال ارتقا قومیت‌ها وبدون کوچک‌ترین نگاه به شایسته سالاری وبیکاری جوانان لایق، متخصص، اصلاح طلبِ هزینه پرداز ودرعین حال بیکار شرمنده‌ی خانواده، سرمست ومشغول رایزنی به کار گیری خود، بستگان نسبی وسببی، ودر آخر دوستان محفلی و باندی خویش حتی بازنشستگانشان بودید ونقش قومیت‌ها ومنفعت طلبی شخصی وخانوادگی وباندی را در سطوح مدیریتی چنان پررنگ نمودید. که مردم احساس می‌کردند مدیریت استان مختص طایفه‌ای خاص و گروه بسیار اندک چندنفره‌ی قیم مآبانه شماست.
چرا زمانی که کیسه دولت پرازدلارهای نفتی بود عملکرد حسین صابری را نقد نکردید؟؟
مردم ما حافظه خوبی دارند زمانی که نیکزاد ناکارامد تنها به واسطه برادرش به صندلی استانداری تکیه داد حتی یک بار کارنامه منفی ایشان را فریاد نزدید. و همگی در خواب بودید. چرا زمانی که سید باقر موسوی جهان آباد مرد تمام نشدنی، و تکرار نشدنی سیاست نشان داد که وکیل الدوله نیست و برای دفاع از حق موکلان خود در مقابل دو رئیس دولت وقت شجاعانه ایستاد و از حق این مردم دفاع کرد. شماها سکوت کردید. و مدیران وقت ومدعیان قیمومیت اصلاح طلبان استان وفریادگران کاسبکار امروز، آن روزها، برای حفظ صندلی خود تکیه گاه شورانگیز شدند. و بدون توجه به توهین وتحقیرهای استاندار وقت به مردم استان بویژه شهرستان بویراحمد اطراف شورانگیز را حلقه زدید انهم بدون رضایت قلبی وبر خلاف میلتان صرفاً برای حفظ صندلی مدیریت
(آقای شور انگیز در همان ایام هم خود وهم کارمند جزء مسئول دفترش علاوه بردشمنی با نماینده‌ی بحق مردم با به کار بردن الفاظی مانند شهر سنگ وچماق به تحقیر مردم بویژه مدیران وسیاسیون همسوی باخود می‌پرداختند وبه غیر از سید باقر موسوی احدی از شماها حتی جرئت گله گذاری نزد او را هم نداشتید.)
مردم دنا مردمی هستند که همیشه دنبال توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند. مردمی بوده‌اند که از قدیم الایام نگاهشان به پیشرفت و آبادانی بوده است. امروز مرد راهبردها را باور دارند. و برای توسعه استان از تیم موفق جناب کلانتری حمایت قاطع خواهند کرد.

-------------------------------------
امیر همایون سی سختی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا تو چرا اینقدر سینه میدری برای جمالی و کلانتری؟حتما برای رضای خدا و ائمه معصوم هوادار جمالی هستی؟
Iran, Islamic Republic of
احد جمتای به مردم توهین نی کند و با نگاه با مردم استان برخورد میکند
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار فهیم و تیم پرتلاشش
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
این جمالی که بر جبهه اصلاح طلبان تاخته است ویک روز پس از رد تاج زاگرس سه مدیر کل اصلاح طلب را خانه نشین میکند وگرنه کسی با او کاری ندارد
پورانصلری
Iran, Islamic Republic of
جمالی بازی را شروع کرد!!!!!!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود بنده تمام نوشته های بالا را قبول دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و یه خواهش هم دارم اینه که آقای کلانتری و معاونت محترم عمرانی ایشون یه گزارش از بنیاد مسکن بخواهند و از وام گیرندگان سراغ بگیرن که چقدر دریافت کردند سیمان مجانی که قرار بود ۱۹۰ کیسه بدن چه شد وام بلا عوضشون چه شد خدایی اگه میخاید خدا دست بچه هاتونه بگیره دست این مردمو بگیرید و اطلاع رسانی کنید
علی آقا
United States
والا به نظرم خیلی غلو کردی خت هم دونی،.. ، رزومه به چه دردی میخوره بقران ظلم میشه وقتی از این ها تمجید میشه آشفته بازار یاسوج مدیران نا لایق و وووو یکی از محاسن مردم پسند که مصداق عینی رو نشون بده بعد تعریف کن.
صداقت
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبان اول تکلیف خودتون باهم رامشخص کنید بعد اینهمه به استانداران رقیب بتازید ظاهرا همه اونا صفر بودن وهمه شماها صد..درکلام شما نه منطق هست ونه صداقت ونه بینش سیاسی بلکه نوعی گله گذاری ودنبال آن عقده گشایی.همین
قم
Iran, Islamic Republic of
اگر اونا پادو هستند تو یکی روی اونا رو سفید کردی 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سعید محمد حسینی بیاره
United States
آقای کلانتری عزیز دوست داشتنی صحبت من با بخش حقوقی شماست و الله آنچه از شخص خود شما و خاتواده نجیب و بزرگوارتان میدانیم جز خوبی و نبکی و انسانیت چیزدبگری نیست اما صحبت از روزی است که در دام مسابل شبه سیاسی استان علی رغم دارای منابع خدادادی جوانان با سواد و ارزشمند گرفتار شدید، آقای کلانتری عزیز دوران حرف درمانی و رفتارهای قرون وسطایی گذشته شما فرض کرده اید با مردم سال ۴۲ طرفید نه عزیز بردار الان در استان در هر خاتواده ای پروفسور دکتردمهندسین خوبی حضور دارند که به لطف شما مدیران عالی اکثرا آنها ناشناخته و منزوی هستن و به ابن دلیل که افرادی که در صحنه مجلس هستند مد نظر آنها نبوده معیار برامون نبودند و این توان را که این مسولبت عظیم و بزرگ را به آنها بسپاربم پیدا نکردم بگذار واضح خدمتت عرض نمایم هیجکدام از نمابندگان مجلس دهم و یازدهم را دارای صلاحبت برای وکالت مردم نمیدانم چون نه با ماموربتهای خود آشنا هستند نه کار آمد و باسواد و آشنا به مسایل داخلی جهانی و ببن المللب به این دلیل شایسته و سزوار ندیدم به مملکت خود خیانت کنم و با احازه بیش از جند دوره است که فقط رای سفید به صندوق می اندازم به همین دلیلی به این بزرگوراران که اکثرا از دوستان نزدیک هم بودتد ولی چنگی به دل نمی زدتد به آنها رای ندادم به همبن دلبل خدمت آنجناب معرفی نشده ایم دیگران فقط هوادران خود که اکثرا از سطح سواد بالای بر خوردار نیستند معرفی کرده اتد چهل سال است که در کارتبال جنابعالی اسمهای ضعیف و تکراری به شما ها معرفی می گردند قطع یقین خودتون هم خسته شده اید از این همه اسمهای تکراری از جنابعالی که ید طولانی در مسایل مدیریتی و بویژه تحصیل کردم علوم اجتماعی بودید و به قولی مداح اهل بیت هم که هستید پا را فرا تر می گذاشتید و با تشکل بانک مدون نیروهای متخصص و متعهد و با تجربه استان با یک نگاه اصلاح طلبانه فر جناهی و بدور از حب و بغضها مسایل استان را مدیریت می کردید ابنحانب بازنشسته دانشگاه یاسوج با سوابقی چون معاونت عمرانی جهاد سازندگی شهرداردسیسخت معاون عمرانی شهرداری یاسوج مدیر دانشجویی دانشگاه یاسوج عضو کمیته تخصصی صتدوق رفاه کشور مدیر کل روستایی استان بخشدار مرکزی دنا از نیروهای تکنو کرات و نزدیک به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمت اله علیه آمادگی خود را به صورت رایگان در هر سطحی که صلاح بدانید آماده جانفشانی و خدمت به این مردم دلسوز و مظلوم هستم اناحقیقت امر اینست که این جلسات بی فایده و غیر مثمر هیچگونه دردی از دردهای مردم را کاهش نخواهد داد شما هیچگونه برنامه عملی و راهبردی برای برون برفت استان از این وضعیت تابهنجار ندارید فقر اطلاعات مسلط نبودن بر اوضاع و احوال استان بحران زده و کرونا زده ندارید.مدیریت قاطع رصد تمامی مسایل و برنامه ریزی درست و میدانی بر تمامی اماکن استان میتوانست آلام مردم را کمتر کند و کمتر این مردم عزیز و شریف به این مصیبت گرفتار شوند جواب بفرمایید مدیران در پستو نشسته و ترسو ن و فاقد برنامه شما جایگاه آنها کحاست کدام برنامه ریزی درست مطالعه شده و میدانی انجام داده اید که مردم دلخوش و امید وار باشتد بینی و بین الله اگر در بخشهای زیادی از استان مدیر نباشه امورات بنحو شایسته و بهتری پیش خواهد و اینهمه با این جلسات طویل بی مفهوم و پوچ خودتون ، دل این مردم شریف ولایی قدر شناس و نجیب را درد نیاورید خودتون با افتخار کنار بروید احازه دهید تا هوای تازه و نسیم خوش خدمت بر این مردم مظلوم وزیدن گیرد. به امید فرداهای بهتر و حاکمیت شعور آگاهی سواد دلسوزی تجربه آزاد منشی بر این همه بی تدبیری و بی کفابتی به امید آنروز
شماره تماس در صورت نیاز و هر امری برای پی گیری و کمک در جهت رفع مشکل مردم چون ذره ای از این دریای عظیم و خروشان هستم خدای چنان کن سر انجام کار تو خشتود باشی و ما رستگار.
شماره تماس: 09173435224
سعید محمد حسینی بیاره از توابع شهرستان دنای همیشه سر افراز با بوی خوش خاری درمه ریوای و هزاران گیاه دارویی خوش عطر و بو که متاسفانه به دلیل بی مدیربتیها ابن گیاهان دارویی معطل مانده اتد خاکستر می شوتد در حالبکه میتوان با یک برنامه ریزی بلند مدت بر روی این گیاهان ارزشمن اکو سییستم ناب پاک دنای جهانی و سرمایه گذاری بر روی آن همه محصولات کشاورزی و با غات انگور و میوه در سطح بالا و بی نظیر شهرستان دنا بویژه شهر زیبا توریستی و زیبا بهشت گم شده و ناشناخته شهر سیسخت هم سرمایه گذار آورد تا سرمابه گذاری کند و هم دولت دست شهرداری را بیشتر از اینها بگیرد تا زیر ساختها هر چه سریعتر راه اتدازی شوند این شهر دوست داشتنی و زیبا پتانسیل سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ببت المللی گیاهان دارویی شدکتهای آبمیوه مرکز آبمعدنی جنوب بیمارستان گردشگری سلامت به لخاظ آنهمه نیروی پزشک تخصیلکرده عزیزانی جون دکتر امین نیک اقبال دکتر سامان نیک اقبال و دهها دکتر باسواد دیگر که هم اکنون در شیرلز و دانشگاه علوم پزشکی استان خدمت م نماید هست سرمایه گذاری بر روی کوه گل دنا دره های پایین دست دنا روستاهای زیبا ودیدنی گردشگری کریک بیاره کره کوخدان توتتده امیر آباد آبزار سمرون دهنو سرمور دارشاهی به عنوان یک مجموعه عظیم پتانسل سرمایه گذاری دارند و قطع یقین با سرمابه گذاری در ابن مناطق بکر و دیدنی و البته انجام مطالعات جامه و میدانی متناسب با وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و توجه به سطح فرهنگی و در آمد آنها می تواند در رشد و اقتصاد و توسعه پویای استان که نقش بسزایی در اقتصاد ملی و اشتغالزایی خواهد داشت که قطع یقین یکی از بهتربن پروژه ها خواه بود و بخش زیادی از مشکلات مردم بویژه حوانان حل خواهد شد این نیاز به طرح و مطالعه دارد ابنحانب با توجه به بالای ۴۰ طرح هادی استان را طراحی و مطالعه و احرا کرده ام و در این جند ساله اخیر تا زمان بازنشیستگی اکثر مطالعات حامع و گزارشات پروژه های عمراتی همکاری با پارک علم و فناوری جهت مطالعات اولیه دبیر شورای راهبری مدیربت سبز دانشگاه تهیه و تنظیم برنامه یکساله و پنج ساله دانشگاه به تنهابی که بعضی مواقع خیلی احساس تنهایی کردم و اصلا بهم اهمیت ندادن مانع کار شدند اجازه نداند در جلسات در سطح ملی شرکت کنم اما بینی و بین الله کوتاه نیامدم علی رغم بی حرمتیها و تحقیر هایی که متاسفانه از ناحبه معاون دانشگاه بهم شد کوتاه نیاندم و امروز خوش بختانه اثار آن به وضوح مشخص است و این بهترین داشته و آرزو برای من است ، بهبود وضعیت خوابگاهها بهبود وضعیت فضای سبز دانشگاه و گم مصرف کردن اترژی خیلی از ساختمانهای دانشگاه و ترغیب مدیران دانشگاه برای اجرای انرژی پاک خورشیدی آری استاتدار عزیز از پشت پستوها بیرون بیاید گاهی بدون محافظ بین مردم در جلو نانوایبها حاظر شو دست این مردم عزیز را به گرمی بفشار چرا که سعادت دنیوی و اخروی از لذت حظور در بین مردم است نه حضور در ببن برخی مدیران ناکار آمد که میدانم خود جنابعالی هم از دست آنها کلافه ای استاتدار عزیز زحمت کش و دلسوز مرا حلال کن چون درد دارم درد مردم امیدوارم با تدبیر جنابعالی و دولت دکتر روحانی شاهد بکار گیری با تحربه تربن کار آمد تربن دلسور ترین افراد با ررومه قوی درد آشنا به مشکلات مردم باشیم نه مثل دانشگاه .که نتنها حمایت نمی کنند توهین می کنند تحقیر می کنند به افراد حقیر و تخریب گر بیشتر بها می هند ما ها را سریع باز نشسته کردند تا به اهداف خود برستد به امید فردای بهتر و حاکمیت دانش سواد نحابت آزاد منشی بر جهالت و نادانی. به امید آنروز خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1