تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۴۲۴۴۲۳
یادداشت؛

تعصب را کنار بگذاریم؛ عملکردها را ببینیم

کمال صالحیان فر
۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تعصب را کنار بگذاریم؛ عملکردها را ببینیم
کبنا ؛
با رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون، حوزه انتخابیه گچساران و باشت از داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی بی بهره ماند. با این حال، انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار می‌شود، فرصتی برای شکوفا شدن افراد توانمند این حوزه انتخابیه است.
در آخرین خبرهایی که از حوزه انتخابیه گچساران و باشت در فضای مجازی منتشر شد، نام مسعود خوبانی رئیس سابق شورای اسلامی شهر یاسوج به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات میاندوره گچساران و باشت برده شد.
بعد از پخش شدن خبر احتمال کاندیداتوری خوبانی، برخی سریع دست به کار شدند، و با پنهان شدن پشت نام «شهروند گچسارانی» به «خوبانی» به هر دلیلی تاختند، به راستی «مسعود خوبانی» در شورای اسلامی شهر یاسوج چه کرده بود که برخی اینگونه به زعم خودشان می‌خواستند، زهرچشم بگیرند؟
«خوبانی» بنیانگذار و احیاء کننده روحیه نظارت و مطالبه گری در شورای اسلامی شهر یاسوج است، او این اصل رکین و وظیفه اصلی شوراها را احیاء کرد، وظیفه‌ای که در طول 4 دوره شورای شهر، خاک غفلت بر آن نشسته بود و داشت به فراموشی سپرده می‌شد.
خوبانی صدای رسای کارگرانی است که حقوقشان زیر دست و پای بی تدبیری و سوء مدیریت له شده است، بکارگیری نیروهای بی ضابطه و تحمیل آن بر گرده نحیف شهرداری یاسوج این شهرداری را از پا درآورده، اما اینکه چرا در فرایند قانونی با متخلفین برخورد لازم صورت نمی‌گیرد، الله اعلم. خوبانی و همکارانش به دنبال عدالت خدمات در تمام مناطق شهر یاسوج هستند. آن‌ها می گویند همه مناطق شهر یاسوج باید از نعمت آسفالت برخوردار باشند نه اینکه تا درب خانه صاحبان نفوذ آسفالت شود، اما کوچه یا خیابانی که مردم فهیم و بی مال و قدرت همچنان پر از کنده کاری و چاله باشد.
شهرستان‌های باشت و گچساران نخبگان زیادی دارد، انسان‌های تحصیل کرده و با آبرو کم ندارد، مسعود خوبانی هم فرزند گچساران است، او در این شهرستان به دنیا آمد، تحصیل کرد، بزرگ شد، خاک خورد و با فرهنگ و آداب آن مردم عجین هست. خوبانی از نخبگان شهرستان گچساران است. ریشه خانوادگی خوبانی عمیق و در کل استان کهگیلویه و بویراحمد گسترده است، او سابقه فعالیت‌های زیاد در حوزه فرهنگی و عمرانی دارد.
ریاست مسعود خوبانی در شورای شهر یاسوج به قانون آمیخته بود و چه زیبا از دست‌های پلید رونمایی کردند و یقیناً عملکرد خوبانی به مذاق خیلی از منفعت طلبان خوش نیامد و حمله به او عجیب نیست. البته نگارنده هم معتقد است که آقای خوبانی مثل همه انسان‌ها دچار خطا و اشتباه است و انتقادهای هم قطعاً بر او وارد است.
اینکه بعضی افراد از روی ترس، پشت نام‌های جعلی و ساختگی پنهان می‌شوند و به دیگران حمله می‌کنند، درد مزمن فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد است. ترس برادر مرگ است. امیدوارم عاقبت همه ماها ختم بخیر شود.

کمال صالحیان فر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چقدر پول گرفتی صالحیان
United Kingdom
زیاد تعریف دادی برادر شورای شهر جمع بشه به نفع مردم ونظام هست چون فقط زد وبند هست برای اقوامشو ن
روبینا
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای کمایی،آقای مسعود خوبانی فارغ از اینکه شهروند هر کجا هستند مهم نیست مهم اینست که جناب آقای خوبانی در این مدت یک جلسه هفت نفره را نتوانست اداره کند کسی کاری ندارد به چه کسی حمایت کرده کهک اینس که ایشان توان مدیریتی را ندارد،وی پر از نقص و کمبوادت مدیریتی است مردم شهر یاسوج را قاضی کنید که آیا از عملکرد وی در شورای شهر یاسوج راضی هستند یا نه
پایتخت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خوبانی
با سلام
در طول این چند سال که حضرتعالی عضو شورای شهر یاسوج بوده اید و مدتی را نیز رئیس آن شورا بوده اید چه گلی به سر شهر یاسوج زده اید که اکنون می خواهید گامی بلند تر بردارید و وارد مجلس شورای اسلامی بشوید. چند نمونه از دستاوردها و نتایج پیگیری های خود در طول این چند سال در شورای شهر یاسوج را بیان کنید. ( البته دستاوردی که وظیفه عمومی شورا نباشد). در طول این چند سال در شورای یاسوج بجز یقه گیری و درگیری با سایر اعضای شورا ما که چیزی ندیدم.
Iran, Islamic Republic of
برادر صالحيان اقاي خوباني واقعا عملكردي بسيار ضعيف وغير مدرن در شورا داشته اين نيز از ديد ادمهاي عامي هم قابل كتمان نيست وكسي كه توانايي اداره شوراي ٦نفره را نداشته چطور ميخواد به مديريت چند شهرستان فكر كنه؟؟؟به نظرمن هم نبايد تعصب داشته باشيم وأشخاص جايي بالا ببريم كه توانش ندارند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1