کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

آقای هدایت‌خواه؛ بورسیه آقازاده‌ها را شفاف‌سازی کنید

سید سعید حسن‌زاده

6 آبان 1398 ساعت 20:39

هرگز کسی حتی باورش هم نمی‌شد که زمانی برای مهم‌ترین مرکز علم و دانش، یعنی دانشگاه، شما گزینشی عمل کرده و عده‌ای نامعلوم را بدون هیچ‌گونه سوابق علمی و پژوهشی، با استفاده از جایگاه خود، بورس تحصیلی به آن‌ها اعطا کرده و بدون آزمون وارد مقطع دکتری کرده و نهایتاً هم در اوج بی‌عدالتی، چندین نفر از آن‌ها عضو هیئت‌علمی شوند.


بعد از انتشار لیست 100 نفر از آقازاده‌هایی که بورسیه تحصیلی گرفتند، «سید سعید حسن‌زاده» دکتری علوم سیاسی دانشگاه تهران، به این لیست واکنش نشان داد و در پیج اینستاگرام خود نوشت:
جناب آقای هدایت‌خواه:
با سلام
قبلاً در همین‌جا از شما در رابطه با موضوعی که آقای صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رسانه‌ای کردند، خواستار توضیح شدم.
مجدداً میگویم که شما باید علناً و رسماً جوابگوی نامه‌ای که با سربرگ رسمی مجلس شورای اسلامی و درزمانی که شما نماینده منتخب مردم بویراحمد و دنا بوده‌اید، باشید.
لازم است بدانید که چند نفر از این لیست ۲۰ نفره، که بنده اسامی آن چند نفر را میدانم، عضو هیئت‌علمی گروه علوم‌ سیاسی دانشگاه یاسوج هستند و در مورد باقی افراد هم که فی الحال حتماً در جایگاه مهمی قرار دارند، بی‌اطلاعم. ولی این امر موقت است و به‌زودی اسامی و جایگاه آن‌ها هم مشخص خواهد شد.
آن زمان که مردم، شما را در این استان، پرچم‌دار دادخواهی و عدالت دانستند و شما با همین شعارها و نشان دادن چهره‌ای که خواهان گرفتن داد مظلوم از ظالم بود، پایتان به مجلس، آن‌هم دو دوره متوالی باز شد، هرگز کسی حتی باورش هم نمی‌شد که زمانی برای مهم‌ترین مرکز علم و دانش، یعنی دانشگاه، شما گزینشی عمل کرده و عده‌ای نامعلوم را بدون هیچ‌گونه سوابق علمی و پژوهشی، با استفاده از جایگاه خود، بورس تحصیلی به آن‌ها اعطا کرده و بدون آزمون وارد مقطع دکتری کرده و نهایتاً هم در اوج بی‌عدالتی، چندین نفر از آن‌ها عضو هیئت‌علمی شوند.
 
جناب آقای هدایت‌خواه:
سکوت شما در این باره به‌هیچ‌وجه جایز نیست.
مردم از شما خواهان پاسخگویی و ادای توضیحات را دارند.
نگذارید با مسکوت ماندن این مسئله، چهره سیاسی شما در استان برای همیشه، به مهره‌ای سوخته در دل مردمان این دیار تبدیل شود.
بنده به‌شخصه و به جد، پیگیر این مسئله در سطوح بالا خواهم بود.
با احترام
عضو کوچکی از جامعه علمی
سید سعید حسن‌زاده
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000414/nf00414307-2.jpeg https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000414/nf00414307-1.jpeg


کد مطلب: 414307

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/414307/آقای-هدایت-خواه-بورسیه-آقازاده-ها-شفاف-سازی-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1