تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۳۲۲۳
جوابیه‌ای به مطلب کبنانیوز؛

شجاعت «تیم استاندار» امید را در دل جوانان زنده کرده است

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شجاعت «تیم استاندار» امید را در دل جوانان زنده کرده است
کبنا ؛ پیرو مطلب منتشر شده با عنوان «یادداشتی در پاسخ به اظهارات مدیرکل سیاسی استانداری: سخنان آقای مدیرکل سیاسی فرافکنی بود» در آن وبگاه خبری که با نامی مجهول نگاشته شده است، مطالب حاضر جهت تنویر افکار عمومی برای شما ارسال می‌گردد.
اول: متاسفانه مدتی است فضای رسانه‌ای استان توسط اسامی غیر واقعی و مجهول الهویه ای، مشوش گردیده و سعی دارند تیم جدید استانداری خصوصاً شخص اول دولت در استان و معاونین ثابت قدم ایشان را فقط به جرم داشتن ثبات قدم، مصمم بودن برای خدمت صادقانه به مردم، همگامی و همسویی با سیاست‌های دولت و توسعه‌ی همه جانبه‌ی استان ازجمله توسعه‌ی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تحت الشعاع قرار داده و آنها را تخریب نمایند.
همانطور که همه‌ی سیاسیون و فعالین مدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد مستحضر هستند، در سال‌های گذشته و قبل از آمدن استاندار جدید دولت دوازدهم، عده‌ای فرصت طلب، بدون پشتوانه‌ی فکری و سیاسی به ناحق بر کرسی مدیریتی تکیه زدند و تلاش کردند تا قسمت‌های مختلفی از جامعه خصوصاً جوانان، دانشجویان، فعالین سیاسی و فرهنگی واکثر کسانی که در فعالیت‌های مدنی دستی بر آتش داشتند را از مشارکت در امور مربوطه و پویایی مورد انتظار دور نگهدارند. چرا که می‌دانستند دالان‌های تنگ و تاریکِ سیاست‌های مذموشان با چراغ پویایی ومشارکت مردم، روشن می‌شود و رسوایی آنها را به دنبال خواهد داشت.
دوم: نگارنده‌ی مطلب مذکور که خود با نامی جعلی و به سبب جمع شدن خان یغما، هویت جلسه‌ی جمعی از جوانان اصلاح‌طلب شهرستان کهگیلویه را زیر سوال می‌برد تیتری برای یادداشت خویش انتخاب می‌کند که مطلقاً شایسته‌ی نگارنده‌هایی چون وی است، ایشان برجسته‌ترین و فعال‌ترین جوانان اصلاحطلب کهگیلویه‌ی بزرگ که نام آنها زبانزد اصلاحطلبان این سامان می‌باشد را زیر سوال می‌برد. و این آیا چیزی جز فرافکنی و دروغ پراکنی است؟
 آیا تصاویر منتشر شده از این جلسه گویای بی هویتی این جمع است؟
 جناب آقای نگارنده، در زمان انتخابات ریاست جمهوری که همین جوانان در روستاهای کهگیلویه برای جذب آرای مردم کیلومترها راه را پیاده طی می‌کردند امثال شما که شهامت ارائه‌ی انتقاد با نام واقعی خود را ندارید کجا بودید؟
نگارنده آنقدر کوته فکر است که سالن اجتماعات اتاق اصناف را که تحت مدیریت بخش خصوصی و برای برگزاری جلسات غیر دولتی و مردمی است دلیلی بر صحت گفته‌های خویش می‌داند و سعی می‌کند بدین وسیله تراوشات غیر واقعی و کذب خود را به مخاطبین القا کند.
 ترس این جماعت و حمله ور شدن بیش از پیش آنها به سبب توزیع و گسترش سریع مشی اصلاحطلبی واقعی بین جوانان کهگیلویه‌ی بزرگ است، آن‌ها می‌دانند جوانان اشاره شده عصاره‌ی فعالترین و خالصترین جوانان شهرستان‌های چهار گانه می‌باشند که خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده کرده‌اند. لذا از نظر آنها جوانان اصلاح‌طلب در عرصه هاب مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نباید از سامانه فکری و منظومه گفتمانی مشخصی پیروی کنند، بلکه آنها کسانی را می‌خواهند که مطیع امر باشند.
 سوم: تیم مدیریتی استاندار محترم خصوصاً جناب آقای پرواز بدانند، شجاعت و ایستادگی شما امیدها را در دل جوانان کهگیلویه‌ی بزرگ زنده کرده است و عملکرد قابل تحسین شما گرمای اصلاحطلبی در زمهریر سرد و تاریک انحصار طلبی و منفعت طلبی است. ارتباط مستقیم با مردم از اوصاف دوستداران ایدئولوژی اصلاحطلبی است، این راه را ادامه دهید.
و اما در پایان:
آغوش اصلاح‌طلبی همچنان باز است و آماده‌ی پذیریش عذر خواهی های بعدی است. به جمع دوستان خود برگردید که خیر شما در این است.
اندر این دایره می‌باش چو دف حلقه به گوش
ور قفایی خوری از دایره‌ی جمع مرو
 
 ----------------------------
کریم سبزی پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گودرزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کریم جوان
دلاور
Iran, Islamic Republic of
.ه! . توی استان ما استخدام شد. یک نفر .ی از ایلام اوردن توی رووابط عمومی استانداری بکار گرفتن! جوونای ماهم بیکار میگردن.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دیگه امیدی نیست اصلاح طلبی معنایی نداردجایی که اصلاح طلب نمیتونه درون خود را اصلاح کنه چه امیدی با اصلاحات درون نظام و کشور هست کاش اول معنای اصلاح طلبی و رویکرد اصلاح طلبی را می آموختیم بعد دم از اصلاح طلبی میزدیم
Denmark
کریم مشقت چاق نکن ، البته درست میفرمایی
گرفتار
Iran, Islamic Republic of
کریم کی سیت نوشتش
فکر کنم قلم ایمان پرویزی بو
درسته
Iran, Islamic Republic of
کریم سبزی پور
پ تو کی اصلاح طلب وابیی؟
کاقلی
Iran, Islamic Republic of
خیلی شجاعت دارند چون بی تعارف همه ازفقردر.م ازبس پز خالی دادین .راصلاحاتی راکه مردمش اینجوردرفلاکتند دست برداریدازاین .ت نمی کشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1