تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۹۲۰۵۸
آیا اصلاح‌طلبی در کهگیلویه بزرگ شکست خورده است؟

رئیس ستاد امید شهرستان کهگیلویه خطاب به یدالله رحمانی: استفاده از افراد دوزیست در مناصب و مسئولیت‌ها سهم مهلک وفاق ملی است

۴
۰
رئیس ستاد امید شهرستان کهگیلویه خطاب به یدالله رحمانی: استفاده از افراد دوزیست در مناصب و مسئولیت‌ها سهم مهلک وفاق ملی است
کبنا ؛رئیس ستاد امید شهرستان کهگیلویه گفت: از کهگیلویه بزرگ اما دردمند آمده‌ام، همانی که سال‌های سال به‌خاطر اختلاف درون جریانی باوجوداینکه اکثریت مطلق آرای آن مربوط به اصلاح‌طلبان بوده؛ ولی هیچ‌گاه نماینده اصلاح‌طلب به خود ندیده است. زمانی آرای اصلاحات در کهگیلویه بزرگ ۸۰ هزار رأی بود که به ۴۰ هزار و به ۲۶ هزار و در دوره اخیر به ۷ هزار رأی رسیده است.
روح الله پناهنده شامگاه (سه‌شنبه 1 آبان‌ماه 1403) در نشست اعضای ستاد انتخاباتی امید مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با یدالله رحمانی استاندار این استان، اظهار کرد: این درد تاریخی و اجتماعی موجب شد نیروهای جریان اصلاحات ناگزیر به سمت جریان رقیب بروند، و در سطح کلان بر تفکر اصلاح‌طلبی خود باقی بمانند، و همین موجب شد جریان فکری ما در خدمت جریان فکری رقیب استحاله شود و همین استمرار دوزیستی باعث شد اکثریت نیروهای اصلاح‌طلبی به‌سوی خرمای قبله اصول‌گرایی در کهگیلویه بزرگ ادای نماز کنند و در سطح کلان خدای اصلاح‌طلبی را پرستش کردند و این ویژگی اسکیزوفرنی و چندپارگی در کهگیلویه باعث نهادینه‌شدن تفکر دوزیستی شد.
وی گفت: این درد سال‌ها است که لاینحل باقی‌مانده، اکنون که اصلاحات کهگیلویه همگام با رویکرد فکری دکتر پزشکیان همدلانه به توافق رسیدند، از شما استاندار محترم که اریکه قدرت را در اختیار دارید انتظار داریم که در مراسم قدرت کهگیلویه بزرگ را شخصاً مدیریت کنید، در این مسیر سه‌راه بیشتر ندارید، اول آنکه از نیروهای اصیل اصلاحات استفاده کنید که حامی شما هستند، و این باعث می‌شود نیروهای فکری ما که به جریان رقیب پیوسته‌اند دوباره برگردند و طمع جریان رقیب را نکنند.
وی با اشاره به اینکه باید جریان اصلاحات زنده بماند، گفت: راه دوم آنکه  تمام مناصب و مسئولیت‌ها را به جریان اصیل اصول‌گرایی بسپارید که در این مسیر هم ما همراه شما خواهیم بود، چرا؟ چون با این روش، جریان تفکر دوزیستی نابود خواهد شد. بنده شخصاً هم به عنوان رئیس ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه شما را حمایت می‌کنیم، چون ما به موضوعات کلان‌تر نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم جریان ما زنده باشد.

پناهنده افزود: راه سوم این هست که به افراد دوزیست که خرمای اصول‌گرایی را در کهگیلویه بزرگ ادای نماز کنند و در سطح کلان خدای اصلاح‌طلبی را پرستش نمایند، استفاده کنید، این مسیر سم مهلکی است که وفاق تازه محقق شده کهگیلویه را نابود خواهد کرد و باعث می‌شود وفاق دوستان اصلاح‌طلبی مأیوس شود و ما در این مسیر همگام شما نیستیم.
رئیس ستاد امید شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: آنچه که سال‌ها افراد سیاسی و دولتمردان نتوانستند یا نخواستند که در کهگیلویه بزرگ در جهت اتحاد به سرانجام برسانند، اکنون به همت و بخشش و ازخودگذشتگی جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ رقم خورده است، اکنون شما هستید که می‌توانید نقطه عطفی را در تاریخ رقم بزنید و حیات تفکر سیاسی مجدد را به کهگیلویه بزرگ برگردانید و نام خود را در سپهر سیاسی استان مانا کنید.
پناهنده در پایان گفت: افرادی که آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش داده‌اند در گزینش به مشکل برخورده‌اند که انتظار داریم این موضوع پیگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سم نه سهم،سهم خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ریئس امید خنده دارد برای خودرش حرف می بافد
علی غضنفری
Iran, Islamic Republic of
عالی و مطابق با واقعیت کهگیلویه بود
سیدمحمدعلی پناهده
United States
درود... بسیار عالی درد کهگیلویه بزرگ را بیان نمودند.
کاش چنین جوانانی که از اطلاعات به روز سیاسی ، علمی و اجتماعی برخودار هستند در منصب های بزرگ بکار گرفته شوند تا با تفکر صحیح بتونند التیام بخش دردهای سرزمینمان باشند
تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

اسرائیل با آسیب رساندن به پدافند هوایی و سیستم راداری ایران، حمله جنگنده‌های خود به ایران ...
اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی تعدادی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان منتشر شده است.
بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

تصاویری از بوستر‌های موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرده اند منتشر ...
فایل های مرتبط
1