تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۹۰۴۵۰
بررسی و تحلیل /

سخنان تند محمدرحیم دهراب‌پور علیه استاندار، مدیران و روشنفکر / چرا بهرامی از جو انتخابات خارج نمی‌شود/ عضویت خالی در کمیسیون انرژی چه حاصلی برای مردم دارد؟

۱۰۴
۲
فیلم | سخنان تند محمدرحیم دهراب‌پور علیه استاندار، مدیران و روشنفکر + پاسخ یک کاربر به دهراب‌پور
کبنا ؛مراسم تجلیل از فعالان ستادی و حامیان محمد بهرامی با حضور وی و برخی از حامیان  راه روشن فردا در تالار ستاره شهر یاسوج برگزار شد که یکی از مهمانان ویژه این آیین محمد رحیم دهراب‌پور فعال سیاسی اصولگرای استان و نماینده  چند دوره قبل شورای شهر یاسوج بود که با سخنانی تند مدیران استانی و نماینده سابق بویراحمد دنا و مارگون را مورد انتقاد قرارداد که یکی از مخاطبان نیز به او پاسخ داده که در ادامه آن را می‌خوانید.
 به گزارش کبنا، اظهارات عجیب محمد رحیم دهراب‌پور در نشستی تحت عنوان آئین تجلیل  از فعالان ستادی راه روشن احتمالاً برای خیلی‌ها که دهراب‌پور را می‌شناسند و عقبه و  گذشته سیاسی وی را همراه با فراز و فرودهایش که البته همواره در مسیر فرود بوده است مطلع‌اند نه‌تنها عجیب نیست که کاملاً یک سخنرانی دهراب‌پوری بوده است.
اول: هفت ماه بعد از انتخابات برگزاری مراسم تجلیل از فعالان ستادی چه معنا  و مفهومی جز پراکندن تخم نفاق و اختلاف در استان دارد. فرض بگذارید شبیه همین مراسم در چهار سال گذشته در مارگون برگزار می‌شد و آن‌وقت واکنش امثال همین آقای دهراب‌پور که دست‌برقضا خود از رأی‌دهندگان به مهدی روشنفکر در 98 بودند چه می‌بود؟
دوم: محمد بهرامی که از 1390 تاکنون در انتخابات حاضر بوده است ظاهراً هیچ میلی به خارج شدن از جو انتخابات ندارد و کماکان دوست دارد در همان پوزیشن شکست و اپوزیسیون نماینده مستقر به  گشت و گذار و گلایه مندی بپردازد و شاید حضور در مجلس برایش جذابیت لازم را نداشته باشد و کار برایش  سخت باشد.
سوم: محمد بهرامی در اکثر مناطق استان رأی داشته است و مدت‌هاست نماینده همه مردم استان است؛ ولی متأسفانه عامدانه یا ناخواسته وی نمی‌خواهد این مهم را بپذیرد و فقط  از کسانی تقدیر می‌کند که به وی رأی داده‌اند و راه به‌اصطلاح روشن وی را حامی بوده‌اند که نقطه مقابل این نگاه می‌شود بقیه مردم کماکان اقلیت غیرقابل‌قبول هستند و باید نادیده گرفته شوند.
چهارم: دهراب‌پور نشان داده است به هیچ‌کس حتی جریانی  که به آن منتسب است وفادار نیست. پس حضور وی در هر نشستی می‌تواند یک آسیب بزرگ باشد و باید مراقب بود.
پنجم: رأی به محمد بهرامی نوعی واکنش به ضعف و برخی مسائل در دوره روشنفکر است؛ اما بهرامی با شدت بیشتری در حال طی همان مسیری است که روشنفکر از آن ضربه خورد که این راه توسط  بهرامی دنبال شود او نیز به سرنوشت به‌مراتب تلخ‌تر روشنفکر مبتلا خواهد  شد.
ششم: عضویت در هر کمیسیونی حق  نماینده مجلس است و حالا که محمد بهرامی نایب‌رئیس دوم کمیسیون انرژی مجلس شده است بهتر است قبل از این عضویت کار و برنامه‌ای را دنبال کند نه اینکه کلاً ذکر و فکرش بیان عضویت صرف در کمیسیونی باشد که حتی رئیس آن نیز غیرتخصصی است. آن‌قدر منت‌گذاری از بابت یک عضویت به‌گونه‌ای که گویی کمیسیون را به استان داده‌اند اصلاً در شأن یک نماینده تراز نمی‌باشد.
هفتم: نماینده باید نماینده‌ای ملی از جنس نمایندگان بزرگ تاریخ کشور باشد محدود و محصور شدن در فلان روستا و فلان جشن یعنی خطر بزرگ‌تر از تعصبات قومی که درگذشته عزت  بویراحمد را خدشه‌دار  کرده بود.
هشتم: چرا شبیه این جشن‌ها در کهگیلویه و گچساران برگزار نمی‌شود به‌راستی؟
نهم: گویا بعد از دو دوره قابل‌قبول نمایندگی سید باقر موسوی و ستار هدایت خواه، ستاره اقبال بویراحمد بزرگ هنوز روشن نشده است و نمایندگانی در تراز محدود محلی باید نماینده این مردم باشند که جز دغدغه‌های کوچک هیچ دغدغه‌ی دیگری نداشته باشند.
دهم: به دهراب‌پور بر می‌گردیم و این که واقعاً فردی با این جایگاه سنی دنبال چیست و این چه ادبیاتی است  که باید در محضر افکار عمومی به کار گرفت تا شاهد جریحه‌دار شدن غرور عمومی مردم استان باشیم. دهراب‌پور در نشست شورای وحدت در ایام انتخابات حمایت از محمد بهرامی را منکر شده بود؛ ولی حالا داعیه‌دار جریان راه روشن شده است.
و نکته آخر: جریانی که بعد از 7 ماه در جو انتخابات و کل کل‌های انتخاباتی است دیگر مناسب عنوان راه روشن نیست و راهی خطرناک و حتی سیاه را پیش روی خود را در حال طراحی و ساختن است.
         
به گزارش کبنا،  مهم‌ترین سخنان محمد رحیم دهراب‌پور را در زیر می‌خوانید.
 محمد بهرامی در رقابت با مدیران چینش شده برای انتخابات پیروز شد / ۴ سال برای همه به‌سختی گذشت
 محمد رحیم دهراب‌پور: پیروزی محمد بهرامی را باید به مردم حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون تبریک گفت برخی از دوستان گفتند در رقابتی سخت با رقبا ایشان پیروز شدند؛ اما من این را قبول ندارم، قبول ندارم که این رقابتی بین آقای بهرامی و رقبایش بوده، در واقع این رقابت بین مردم و مدیران چینش شده برای انتخابات بود. متأسفانه در این ۴ سالی که خدا را شکر علی‌رغم اینکه به‌سختی بر ما گذشت؛ اما در حال تمام‌شدن است چینش مدیران نه برای کار بود نه برای خدمت. چینش مدیران صرفاً برای پیروزی در انتخابات بود.  ان‌شاءالله هر چه زودتر این خواسته مردم که عذر آنها خواسته شود عملی شود.
 محمد بهرامی موفق خواهد شد
 مأموریت آنها که فقط انتخابات بود حالا  تمام شد برای دکتر بهرامی ما ۶ ماه بعد عرض تبریک و  تهنیت خواهیم داشت البته با شناختی که از ایشان دارم موفق خواهد بود به دلیل سابقه بی‌نظیر ایشان، شهری که قبل از مدیریت وی در کشور ناشناخته، من اهل تعریف و تمجید نیستم؛ اما  از مهم‌ترین اقدامات ایشان که ما خدمت ایشان در شهر یاسوج بودیم این شهر را به دنیا شناختیم در مسابقه شهرداری یاسوج  با استقلال تهران تمام رسانه‌ها تا یک هفته بحث داشتند که از تیم  یک شهر کوچک چه رقابت سختی داشت یا برد شیرین مقابل ذوب‌آهن، فولاد و تراکتورسازی،  حسرت این تیم بر دل ما ماند ان‌شاءالله احیاء شود  محمد بهرامی موفق خواهد بود؛ چون هم ایده خوب و  هم جرئت برخورد با مشکلات کاری را دارد.
 هر کس گفت استان محروم است اشتباه می‌کند
 متأسفانه، امروزه خیلی از مدیران خودشان را درگیر کار نمی‌کنند؛ چون خیالشان راحت است؛ چون نظارت نیست، قصه پرغصه داریم از مهم‌ترین آنها فرصت‌سوزی‌های در استان است، تونل‌های سی سخت باید ۲۰ سال پیش به بهره‌برداری می‌رسید اگر کسی گفت استان محروم است اشتباه می‌کند محروم نیست بالقوه ثروتمندترین استان کشور و دنیا است کلکسیونی از منابع دنیا  و طبعیت را دارد.
 کسی که فرزندش سرپرست او است مشکل ذهنی دارد
 نمایندگان و مدیران قبل جواب دهند که چرا استان رها شده است و از لحاظ توسعه آخرین در کشور است بله دوستان  استان رها شده است و به همین خاطر فقر بر اینجا حاکم است دو خواسته دارم یکی احداث مرکز استان و اتصال  بزرگراه اصفهان به شیراز  که رها شد به این خاطر می‌گویم که سه سال پیش سرمایه‌گذار حاضر شد این کار را انجام دهد؛ اما مسئولین ما حاضر نشدند قرارداد ببندد و همکاری نکردند چرا؟ اما باید جواب دهند.
 در انتخابات مردم اعاده‌حیثیت کردند تا محمد بهرامی پیروز شد، ۴ سال مردم را تحقیر کردند.
 شما در استان چه‌کار می‌کنید حق دارید که  فرزندتان سرپرست  خودتان باشد کسی که فرزندش سرپرست خودش می‌شود حتم بدانید مشکل ذهنی دارد، استان  سه چهارسال در آتش فتنه قومی قبیله‌ای در حال سوختن است اعتقاد دارم که این که به مردم تبریک بگوییم مردم قیام کردند در  انتخاباتی که بهرامی منتخب آن شد اعاده‌حیثیت مردم بود؛ چون این ۴ سال مردم تحقیر شدند مردم فراموش شدند بیایند بگویند برای مردم چه کرده‌اید.
بیشترین نقش در توسعه  عمران و آبادی  شهر یاسوج را مردم  کهگیلویه و گچساران داشتند
  محمد رحیم دهراب‌پور – از قبل هم همین‌طور بوده است، بنده مدعی هستیم همه این افرادی که طی این ۴۵ سال از نردبان مردم بالا رفتند برای مردم چه‌کار کردند منابع  اصلی استان نفت نیست آب است؛ اما الان ما چه استفاده‌ای از این آب می‌کنیم بنده اعتقاد دارم بزرگ‌ترین ظلمی که به استان شد این است که سد آبریز استان اجرا نشد ما توقع داریم از نماینده محترم که نماینده استان و کشور است شهر یاسوج متعلق به همه استان است بنده با شناختی که دارم بیشترین نقش در توسعه  عمران و آبادی  شهر یاسوج را مردم  کهگیلویه و گچساران داشتند.
 تشکیل دولت وفاق ملی آرزوی همه ما بود
 ما توقع داریم اجرای برنامه‌های دکتر رئیسی که حقیقتاً تنها بود؛ اما خبر نداشت که دیگران با وی همراه نیستند، ادامه پیدا کند، از اجرای پروژه‌ها چه خبر دارید، خبری نیست. امیدواریم این فرصت خوبی که برای مردم پیش‌آمده در  تشکیل دولت وفاق که آرزوی ما بود برای مردم منبع خیروبرکت باشد ما هم برای دولت جدید آرزوی موفقیت داریم.
اگر فرزندی از استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی پست گرفت به فکر مردم استان نبود، شوق نکنید.
برای اولین‌بار استان ما که می‌تواند سهم خوبی در کشور از لحاظ نیروی انسانی و مدیریت داشته باشد اقدامات خوبی انجام شد. البته تذکر می‌دهم اگر کسی از بچه‌های استان وزیر، معاون وزیر و… شود ولی کاری به استان نداشته باشد خیلی شوق نکنید، بعضی‌ها بودند؛ اما نفعی به استان نرساندند زمانی باید خوشحال باشیم از لحاظ حضور  فرزندان استان در رأس دولت که به فکر استان باشند در دولت اصلاحات تا  معاون وزیر داشتیم؛ اما چه خبری از  آنها دارید. 
یاسوج هر چه دارد از محمد بهرامی است بعد از ایشان شهر رها شد
 اما اگر نیروهای اهل سود برای مردم باشند باید حمایت شوند از زبان همه مردم استان و حوزه انتخابیه، پیروزی شما اعاده‌حیثیت از مردم بود. ان‌شاءالله با تعاملی که با دیگر نمایندگان دارید و خوشبختانه معاون اول رئیس‌جمهور ارتباط خوبی با شما دارد یکی دو سال آینده آثار خدمات  شما را همانند زمان مدیریت شهرداری یاسوج که شما مرکز استان را به‌عنوان پایتخت طبیعت کشور معرفی کردید و یاسوج هر چه دارد از محمد بهرامی  است و بعد از رفتن شما از شهرداری، شهر رها شد. شاهد شکوفایی ادامه مجدد خدمات در منطقه باشیم و شهر یاسوج از حالت و وضعیت مردگی مثل مرده‌ای می‌ماند که کسی را ندارد که تشییعش کند، خارج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
نزدیکی بهرامی به دهرابپور یعنی شکست تاریخی بهرامی
شترخون
Iran, Islamic Republic of
از هدایتخواه به زارعی / از زارعی به روشنفکر / از روشنفکر به بهرامی / از بهرامی به سیم آخر .... خاجی جون ، حیف تو تصادفی که در شترخون کردی نذاشتیم . خیال کردیم بهتر میشی اما هرگز .... کاش به جای این همه حرف کمی از سوابق و کارهای مفیدت تو این شصت سال و خرده ای می گفتی . کاش یک بار گزارشی از دوره های شورای شهرت می دادی . همه اش دنبال این و آن فقط حرف زدن هنر نیست ... مثلا حاجی هستی . کمی حرمت مکه را نگه دار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دهراب پور
حرف منطقی و حقی را زد
همیشه حرف حق برای بعضی ها آسیب دارد
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور همیشه از حامیان دکتر بهرامی بوده
وفاق ملی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور؛ورشکسته سیاسی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور برای تمام فصول
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه نماینده ی خوبی بود ولی زارعی نه... لپ کلام شما این بود در لفافه به حاج زارعی توهین کنید. هیچ کسی مث زارع در سفلی کار نکرد گمی قدرشناس باشید
نادری
Iran, Islamic Republic of
چند دوره شورا و رییس شورا بودی چیکار کردی .... دوره حاج زارع طایفه گری بیشتر بود یا روشنفکر ..... دیگ به دیگ میگه روت سیاه .....
Iran, Islamic Republic of
قطعا دوره روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
هر کار خوب بوده در شهر یاسوج مربوط به همان دوره های حاج دهراب پور و دکتر بهرامی است
روشن
United States
جمع کن بساطت را
علم قومیت را شما بلند کردید
ما هم با این سبک قوم گرایی مخالفیم ولی مگر همین نشست بر مدار قوم گرایی نچرخید
روشن
United States
جمع کن بساطت را
علم قومیت را شما بلند کردید
ما هم با این سبک قوم گرایی مخالفیم ولی مگر همین نشست بر مدار قوم گرایی نچرخید
Iran, Islamic Republic of
حرف های درستی بیان کرده است
ببینید استان را به چه بدبختی مبتلا کرده است
آدم های عاقل هشدار می دادند که راهی که می روند به ترکستان است و می بینید که استان را درگیر چه مشکلاتی کرده است
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم الزایمر دارد دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
فعلا استاندار ... داره
گچسارانی
United States
جناب دهراب پور فکر میکنند مردم هم فراموشکارند .طی ۴۵ سال باعث و بانی وضع موجود امثال ایشون بودند و هر دوره با محاسبه سود و زیان خود را به یک گروه متصل و از این طریق توانسته برای خود اهرم قدرتی دست و پا کند . غافل از اینکه مردم بسیار هوشیارند و بهرامی هم این را میداند که این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست و کسانی که استان را به این فلاکت رساندند دیگر جایگاهی در این محفل ندارند .
دنا
Belgium
دهراب پور یه درصد دکتر غریب پور نمیشود
اون از غریب پور که برا بچه های استان مفید بوده
و این هم از دهراب پور که هیچ جز زیان برا استان نداشته و مدام دنبال تفرقه هست
کاش از دکتر غریب پور که اندازه بچه اش هست یاد میگرفت
جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ۱ ماه دیگر بهرامی را می کوبد و می گوید کروبی آدم خوبی است
این خط این هم نشون
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی
حرفی هم درباره استخدام های فله ای و رانتی باند ///که دوستته در استانداری هم میزدی
از جمله شهردار ///
و عضویت هیات علمی این باند در دانشگاه یاسوج
United States
تو هیچوقت محبوبیتی نداشتی
Iran, Islamic Republic of
اگر محبوبیت نداشت که ۱۴ سال نمی رفت شورای شهر مرکز استان
بویر احمد
United States
آقای دهراب پور آن حضور در شورای ائتلاف شانا جمنا کانا مانا دانا چیه این حضور در راه روشن پس فردا چیست ؟
لطفا توضیح بده
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور شخصیتی مردمی و فراجناحی است
حیف
Iran, Islamic Republic of
اینطور که معلومه نفوذی بوده 😄😆
دنا
United States
جون خوت چه گلی بر سر این شهر زدی هر جا میری رفوزه میشی دهراب پور اگر سکوت میکردی شاید محبوبیت شما حفظ میشد / شما را به تخریب چه سود، نام نیک گر بماند زآدمی، به که زو ماند سرای زرنگار
س
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ی بزرگ، تا کی باید اظهار نظر کنند. این چهل و چند سال موقعیت های گوناگون گرفتند ولی به جز بدبختی و عقب افتادگی چه تحفه‌ای برای مردم داشتند.
رفیق
Iran, Islamic Republic of
از جناب دهراب پور سوال شود
بیش از ۴۰ سال مسولیت تان چه دستاوردی برای یاسوج داشته؟؟!!!
شیفتگی مطرح کردن وشدنتان کی به پایان میرسد؟؟!!
قبل از شهرداری دکتر بهرامی رئیس شورا بودی چرا اون را هم زیر سوال می بری؟؟!!
تبریک بعد از ۷ ماه چه مفهومی دارد؟!!
۱۰۰ هزار رای مخالف دکتر بهرامی را کجای دلتان می گذارید؟؟!!!!!
چرخش سیاسی در استان رکورد زده در این باره چه توضیحی دارید؟!!
آیا مشکل استاندار ارتباطی به دستور او به اخراج برادرتان از جلسه استانداری دارد؟؟
از برادر انقلابی ام بخواهید روشنگری کند
رفیق قدیمی حاجی
Iran, Islamic Republic of
پارک جنگلی یاسوج
پارک ساحلی
تیم فوتبال شهرداری یاسوج
پارکهای منطقه ای
احیا کارخانه قند یاسوج
۸ سال رییس دانشگاه فرهنگیان
و ...

از خدمات ماندگار دهراب پور است
ر
Iran, Islamic Republic of
باید به روشنفکر و امثال او آفرین گفت که جلوی این قد علم کرد و ماهیت آن ها را برای مردم آشکار نمود
Pakistan
فتنه ی قومی قبیله ای زیر سر همین بود
Iran, Islamic Republic of
ببینید این ها چطور در حال ایجاد تفرقه در بین مردم هستند. پیآمد این افراد زیاده طلب چه بوده و چه هست؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمد رحیم دهراب پور واقعیت را همیشه میگی بگو بزار عده ای ... بسوزن
حسین
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام همت را به خرج داد تا بتواند خدمتی عمرانی به بویراحمد پایین که سالها در نتیجه ی عملکرد افراد ی مثل دهراب پور عقب افتاده بود، بکند
Pakistan
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
روشنفکر تا توانست شایستگان بویراحمد سفلی را به جهت حس حسادت و شکاکی از صحنه دور کرد که مبادا فردا روزی مزاحم منافعش شوند
ن
Iran, Islamic Republic of
خدایی کی به فکر و صحبت های امثال این دهراب پور توجه می کند.
Iran, Islamic Republic of
همین که سوخته شماها رو
حراف
Iran, Islamic Republic of
بهرامی چطور قبول شد؟ تا الآن چه کرده؟ می خواهی بهرامی را با روشنفکر ی مقایسه کنی که اکثر وزرا را در شش ماهه اول به استان کشاند!
حسین
Iran, Islamic Republic of
راه روشن فردا! اسم با مسمایی! به جزء تاریکی تا الآن تحفه‌ای نداشته.
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
فعلآ که قدرت در دست روشنفکر است
منفعت طلب
آقای دهراب پور سر یک پیکره نیستی ...
در جلسه اصولگرایان مینشستی الان میگه مبارزه مردم با مدیران .
دهراب پور بشین داخل خونت بزار جوانان کار رو دنبال کنند .
دکتر بهرامی عزیز ،:

این جلسات رو ول کن بچسپ به مرکز و کار کن .
همین افراد پس فردا دشمنان تو میشن .
پس فردا رهات میکنن .
راه روشنفکر رو پیش نرو .
نماینده همه مردم باش .

در بین مردم باش ولی با کارنامه پر .
الان برو تهران پول ها و گرگ ها اونجان یاسوج دهکده ای بیش نیست در مقابل تهران .
زمانی موفق هستی که کار کنی و بودجه بیاری .
امثال دهراب پور هم جز بی آبرویی برای تو کاری پیش نخواهند برد ‌
چون سری قبل با زارع .بعد روشنفکر .الان هم شما .
پس به گذشته بنگری منفعت طلبی بیش نیست
Germany
بی لیاقت ترین نیروی شورا بودی
Iran, Islamic Republic of
چهره ماندگار شورای شهر مرکز استان
Iran, Islamic Republic of
چهره ماندگار شورای شهر مرکز استان
علی
Iran, Islamic Republic of
همه آگاهان میدانند دهراب پور بهترین و پاک دست ترین عضو شورا بود
Germany
تو یک مهر سوخته ای
Germany
بهرامی نماینده پیمانکاران نه نماینده مردم بدبخت
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور و یداله پیشوا سو استفاده و عقب ماندگی شهرستان بویراحمد در ۳۰ سال گذشته بوده و نقش:مخرب آنها همچنان ادامه دارد محمد رحیم لطفا سایه ای ات را در فضای سیاسی کم کن و و آخر عمر حداقل به مستحبات و توبه بپرداز که عواقب سختی در آن دنیا منتظر شماست
ایران
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پو مردم همه تورامیشناسدهرکس پیروزمیشودمیگی توخوبی
خودت چندین دوره شورای شهرچکارکردی.خودت بیشترازهمه قومی و قبیله ای کارکردی
غیرت لر
Iran, Islamic Republic of
.حیف استاندار محترم که بخواد اظهار نظر کنه.
Iran, Islamic Republic of
آبروریزی اش کل ایران رو گرفته
Iran, Islamic Republic of
واقعیت را باید از زبان حاج دهرابپور شنید
Iran, Islamic Republic of
خنده داره ا/
دم خروس تخلفات که زده بیرون
اصلاح‌طلب
Iran, Islamic Republic of
استاندار شخصا فرد دست پاکی هست وبا امثال حرف دهراب پور که در هر دوره انتخابات به سمت مختلف چرخش داره به شخصیت استاندار خدشه ای وارد نمیشه
اگر برادر دهراب پور رو عزل نکرده بود قطعا امروز این ادبیات و بکار نمیبرد
بهر صورت دهراب پور هم مسن هست وهم یه شخص عادی هست نباید به دکتر احمد زاده که استاندار یه استان هست توهین کنه
Iran, Islamic Republic of

استاندار دستپاک
پیمان
Iran, Islamic Republic of
چرا قبل تر اینارو بازگو نکردی؟ الان که دیگه میخوان بردارنشون؟؟
مردم رو چی فرض میکنی؟
فروغی
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران بهرامی بودم و با بستگان و دوستان به ایشان رای دادیم اما این چه حکایتی است که در هر دوره ای هر کس از صندوق انتخابات مجلس بویراحمد پیروز بیرون میاد تا حاج محمدرحیم و خانواده ایشان لیدر اصلی بوده اند و اصلا بانی پیروزی قطعی همین خانواده بوده؟؟؟
آقای دهراب پور
تمام نقد شما از مدیران استانی نه برای حمایت از مردم بویراحمد است و نه شما درد مردم دارید. تمام درد شما بخاطر اینه که استانداری که ما هم معتقدیم ضعیفه برادر نالایق شمارو از جلسه مدیران بیرون کرد.. طبیعی هم بود.
تمام درد شما و انتقادات شما و ضدیتهای شما با هر کسی و هر چیزی در این 45 سال بعد از انقلاب، خدارو شاهد میگیرم جز برای این نبوده و نیست که شما گمان میکنید خود و خانوادتان همیشه باید در راس استان باشید و باورتان شده که جز شما و خانواده شما، احدی در بویراحمد وارث انقلاب شکوهمند اسلامی نبوده و نیست
در مورد اجرای مراسم تجلیل از خودتان و خانوادتان در حالی که نه طرفدار بهرامی بودید و نه به ایشان رای دادید و اظهار فضل در این برنامه نخست همانگونه که نگارند مطالب بدرستی گفتند، نفس این برنامه غلط بود و با کوچک کردن حیطه یاران و طرفداران واقعی بهرامی و تبدیل آن به جمعی فیک و غیر واقعی، چنان ضربه ای به ایشان وارد شد که تردیدی ندارم تبعات خروجی این برنامه در آینده و در انتخابات آتی مجلس گریبان اقای بهرامی را بعنوان کسی که با شعار مبارزه با طایفه گرایی و قومیت طلبی از مردم رای گرفت اما خود پایه های این عمل مذموم را در بویراحمد بعد از 7 ما پس از انتخابات چنان بتن ریزی و محکم کرد که به نظر تخریب آن غیر ممکن خواهد شد و دودش بر چشم بهرامی خواهد نشست.
شما اقای دهرابپور
خود و خانواده و اکثریت طایفه تان پشت سر اقای منتظریان و مخالف بهرامی بودید و دست بر قضا خواهر زادتان که یک شبه از کارمندی ساده در آرد و غله به مدیریت آرد و نشاسته رسیدند رو بخاطر حفظ شرایط در صورت پیروزی اقای روشنفکر، به جبهه ایشان فرستادید و اتفاقا ایشان هم مبالغ سنگینی به کمپین اقای روشنفکر کمک کردند
اما اینکه در همه مناسبتها از مناسبتهای مذهبی تا یادمان شهدا و خیرین و جشن پیروزی یا اجتماع طرفداران پس از پیروزی، شما و برادرتان، همیشه خود را حاضر میکنید و همیشه خود را صاحب نقش در شهرستان و استان میدانید و همیشه هم بهمراه خانوادتان از همه بویراحمد طلبکارید، اینهم داستانی شده همچون قصه کردشبستری

وسلام
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد
روان سالار
Iran, Islamic Republic of
از خون برادر شهیدت خوب استفاده کن
Iran, Islamic Republic of
مثلاً چه استفاده ای کرده؟
افراشته
Iran, Islamic Republic of
هر روز با یکی هستی
Iran, Islamic Republic of
برادر خودت ۴۵ سال مدیر بودی عضو شورا بودی چکار کردی افکار امثال شما دیگر جوابگوی نسل امروزی نیست خود جنابعالی در دوره قبل مخالف بهرامی بودی /برو آخر عمری عبادت کن استغفار کن شاید خدا ببخشه
ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
باسلام
درخصوص متن فوق:
۱ ثبات سیاسی ندارد
۲ روشنفکر در غیاب تاجگردون هیچ کار شایسته و عمرانی انجام نداد
۳ تمامی انتصابات دور قبل قومیتی بود
۴ آموزش و پرورش تا سالهای سال به حالت نرمال برنمی گردد
۵ نماینده فعلی در صورت ادامه عملکرد نماینده دور قبل ..سرنوشت روشنفکر در انتظار وی می باسد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دهراب پور
همیشه حرف حق را زده ای
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
برو
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی غیر از فقط حرف میزنه.
خودم که بهت رای ندادم ولی حیف رای که خانواده ام بهت دادند
انشالله دور بعد نماینده در حد تراز ملی فقط حاج نادر منتظریان
حیف نون
Iran, Islamic Republic of
باور کنید بهرامی این چهار سال شاخ کلو واز نیکنه
دنا
Iran, Islamic Republic of
ای انسان قوی هیکل !!! این عادت همیشگی و دیرینه شماست که بهرکه رای دادی ، چون دستت از مدیریت کوتاه بود و هیج جایی را بهت پیشنهاد نداده اند ، برگردی و برویش خاک بپاشی !
آقای بهرامی هم نباید از حرفهای شما شانه بالا بیاندازد و قهقهه مستانه زند ، چرا که حتی قبل از پایان چهارسالش ، همین ورزیده و بلند قد خدمتش میرسد و همانند این آقایان ، گوشمالیش خواهد داد . منتظر هستیم و چشم براه تفضلاتش در رسای بهرامی !!
روانگرد
Iran, Islamic Republic of
هر روز بی یکیی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی چرا حساسیت نشون میدید آخه این دهراب پور که واکنش نشون میدید ایشون در طول چند سال در شورای روستای یاسوج فقط و فقط این روستا رو به عقب کشوند زیاد به این حرفهای بها ندید
امین
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور چرا از طرف مردم صحبت میکنند مگه مسیولیتی دارند؟این جلسه با هر هدفی برگزار شده فقط به ضرر آقای بهرامی تموم شده چون خروجی جلسه با شعارهای بهرامی کاملا در تصاد بود. در ضمن آقای دهراب پور با هر کی رفتی باخت
کیان
Iran, Islamic Republic of
برادرت که هیچ سوادی نداشت توسط استاندار مدیر کل شد و بیمه سلامت بعد از3 ماه برداشته شد وحالابر علیه استاندار حرف می زنی قبلش خوب داخل خونتون عکس باهم ایگرفتید و حالا ...... انصافا ادمی و هیچ وقت محبوبیتی در استان نداشتی چون فقط به فکر منافع خودت بودی و به عنوان یک خانواده شهید اعلام می کنم مثل اینکه در این استان فقط دهراب پور برادر شهید و شهید دیگری نیست
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفیم
یار
Iran, Islamic Republic of
. روشنفکر همین که راهی پارکینگ کرد ما راضی هستیم چراکه ما از خواص بی خاصیت دیگر بیزاریم در دوران شکوفایی ذلت بار تو چه گلی به سر این مردم زدی که حالا شاخ و شونه میکشی جبهه اصول گرا شرم دارد که را که حس ناسیونالیستی داری را در گروه خود جای دهد خدا می داند که تو که هستی .....
دنا
Iran, Islamic Republic of
جای بسی خجالت است هر روز برای یکی تعارف میکنی
Iran, Islamic Republic of
نزدیکی دهرابیور به بهرامی
واعتماد بهرامی به دهرابپور
می‌شود تک دوره ای بهرامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور صادق و پاکدست
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهرابپور
ایشان واقعیت را می کوید هر روز بایکی بودن حرف بی ربطی می باشد عقد اخوت بستن کار غلطی است. اگر به کسی رای دادی و نتوانست نماینده باشد باید رهایش کنی
اگر مدیری بیمار است و قدرت مدیریت را ندارد و مشکلات خانوادگی دارد. خیانت بزرگی را مرتکب شده است که مدیریت کلان استان را اشغال می نمایید جهت اسم و رسم
میثم
Iran, Islamic Republic of
درمورد انتقاداتی که اقای دهرابپور به عملکرد نماینده سابق و مدیریت چهار سال پیش در بویراحمد بود کاملا درست بوده چراکه عملکردها و نارضایتی عمومی خود شاهد این موضوع است از واگذاری دنا به استان اصفهان تا تحمیل یک استاندار ضعیف به استان و سکوت اقای روشنفکر و گماشتن افراد ضعیف در پست های مدیریتی همه گواه عملکرد ضعیف اقای روشنفکر بوده است اما یک سوال شما که امروز انتقادات وارد برعملکرد ها را نفاق و جدایی تعبیر می کنید چرا قوم گرایی و عدم شایسته سالاری در گماشتن افراد ضعیف در ساختار مدیریت و اداری بویراحمد را نفاق و عقده گرایی نمی نامید ایا نقد عملکردهای گذشته نباید صورت بگیرید تا افکار عمومی بدانند در چهار سال گذشته چه به روز شهر و شهرستان ما امد وقتی امروز اقای روشنفکر یا اقای استاندار پاسخگوی افکار عمومی نیستند و کارنامه ی ضعیف خودرا با سکوت می خواهند به فراموشی بسپارند
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنظر دچار وسوسه شدی چپ یا راست مردم بویراحمد خوب تورا می شناسند بیوتوشورا اگه 500 دونه رای اوردی مثل اونسفر......
سفلی
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان یک فرد که افتخار میکنم بویراحمد سفلی هستم به عینه دیدم که ندای وحدت اقای روشنفکر چه اسیبی به نخبگان و شخصیت های علمی و اجتماعی ما وارد کرد فقط عده ای خاص که گذشته روشنی هم نداشتند به الاف و علوفی رسیدند و مردم واقعی چیزی عایدشان نشد. حاج دهراب پور در طول انقلاب حق به گردن سفلی دارد اینرا از مطلعین بپرسید
Iran, Islamic Republic of
بهرامی را که از اول همین اقای دهراب پور معاون شهرداری کرد بعد شهردارش کرد و این چند دوره هم حمایتش می کرد
شناخت
Iran, Islamic Republic of
حاجی عزیز مردی شجاع جسور و حقگو و بدون تعارف
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور همیشه خوب می سوزونه
شماهم مشخصه ...اب بریزید
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور که حرف حق رو زده
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور از سیاسیونی بود که دنبال منافع شخصی خودش هیچ موقع نبود
کدخدای سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و اصالت ثابت شده دکتر غریب پور
که سال های سال چندین پست مدیریتی در سطح استانی و ملی داشتن و امسال هم حق وزارت صمت را هم داشتن ... ولی تا الان هیچ حرف و سخنی در مورد هیچ جناح و قومیتی نزدن که دل کسی آزرده بشه و خدمات زیادی هم در حق این استان و اشتغال جوانان انجام دادن ... انشاالله در پناه خداوند سلامت و پایدار باشن .
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد بزرگ بویراحمد
حاج دهراب پور اسطوره مبارزه با بی عدالتی و دزدی
حسنزاده
Iran, Islamic Republic of
مگر بنده خدا چی گفته که این همه کامنت پشت سرهم نوشتید
بدانید این تهمت ها و توهین های شما قدر و منزلت دهراب پور را بالاتر می برد
کاظم
Iran, Islamic Republic of
منصفانه نگاه کنیم ایشان حرف های درستی زده اند
اخلاص
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور که توی جلسات خرامین بود چطور آلان شد لیدر شماره یک بهرامی ،،آخ وبخت اسکندر
Romania
ولله قسم عامل تمام بدبختی این شهر خود شما هستید مردم فراموش نمیکنند در دوران شما در شورا ،چه خیانتهای در شهرداری یاسوج که نشد اون از بکارگیری اون همه نیروی فله ای وابسته به شوراهها و شهردار بدون امتحان و گزینش به صورت طایفه ای ،اون از کمیسون توافقات،هرچه این روزها بودجه وارد شهرداری میشه و باید خرج عمران شهر بشه همش حیف میل نیروهای مازاد شهرداری میشه ،حرف خیلی زیاده و مجالش نیست .فقط برو از درگاه خدا توبه کن که چه کردی
Iran, Islamic Republic of
زارع با نقشه رفت تهران تا روشنفکر شکست بخورد
همه می دانند شما تیرتاجی ها طرفدار بهرامی هستید
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور ابر مرد استان
Russian Federation
خودت و اون داداشت که مدیرکل بهداشت بود
Russian Federation
تشنه ی مطرح شدنید با اون داداش
Russian Federation
یه معر خوب استاندار کرده باشه عزل داداش بود
Iran, Islamic Republic of
ایشون هزارمشکل داشت
Iran, Islamic Republic of
چه فشاری وت اومیه اوف
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشون چه گفته که اینهمه به شما برخورده؟
چون گفته نمایندگان قبل؟
مگه دروغه؟
خدایی کجا موفق بودن؟
تا کی باید بخاطر طایفه گرایی، از هر ضعفی دفاع کنید؟
کمی هم از خدا بترسید، این مردم چه گناهی کردن که بخاطر اینکه قوم شما باید قبول باشه، باید دچار عقبگرد بشن؟
زمانی
Iran, Islamic Republic of
کاش برای همیشه ازین شهر می‌رفتیم و اینهمه طایفه گری و دفاع ناحق رو نمیدیدیم.
باید مردم یه شهر فدای طایفه گری عده ای بشن که اصلاً براشون مهم نیست نمایندشون ضعیف بوده یا قوی؟
فقط براشون این مهمه که از طایفه اونا باشه
Iran, Islamic Republic of
این هم رای دادن بعضی از افراد طایفه به خدا قسم حقتون ابدارچی ادارات هست
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
...‌آقای دهرابپور نظام متعلق به همه هست همه خون دادن...جان دادن...کی هستی ک یک ایل بزرگ رو زیر سوال میبری؟ایلی ک منشأ شکل گیری استان شد..ایلی ک هزاران شهید عزیز رو تقدیم نظام گرد....ایلی ک در مقابل یاوه گویی ها و ظلم های قبل از انقلاب ایستاد...به تناسب سنت فارغ از عقلی.....مگر می‌شود استان قُرق برای شمایی ک چهل سال..
امیر حسین دو
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر عزیز است و عزیز خواهد ماند و انشاالله چنان سازماندهی خواهد شد ک در دور بعد امثال دهرابپور جمع شوند
روشنگر مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام توصیه به برادر و دوست گرامی جناب دکتر بهرامی
آقای دهراب پور شما یکی از کسانی بودید که در دوران مدیریت شهرداری دکتر بهرامی برای ایشان کارشکنی میکردید حالا چه شده! آیا در شورای وحدت از ایشان حتی در دوران انتخابات دفاع کردید؟ توصیه می کنم راه روشن فردا تغییر رویه دهد که به سرنوشت بدتر از ندای وحدت دچار میشود
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
فایل های مرتبط
1