تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۴۹۰۲۴۹
یادداشت؛

جاودان‌سیرت از بابت این فاجعه استعفا دهد رواست

۰
جاودان‌سیرت از بابت این فاجعه استعفا دهد رواست
کبنا ؛ کمتر روزی است که یک اتفاق تلخ و ناگوار در بیمارستان‌های استان رخ ندهد و احساسات مردم استان جریحه دار نشود. آخرین مورد اخبار مربوط به تولد دوقلوهای بیمارستان امام سجاد (ع) است که این داستان قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.
 براستی در مجموعه علوم پزشکی با این حجم وسیع نیرو چه می‌گذرد؟ آیا اراده و توانی برای مدیریت یک بیمارستان وجود ندارد؟ آیا باز هم باید شاهد تکرار این فجایع و بازی با جان و احساسات مردم باشیم؟
سعید جاودان سیرت و سایر مدیران علوم‌پزشکی چه کار واجبی دارند که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی استان به حال خود رها شده‌اند و هیچ نظارتی بر آنها اعمال نمی‌شود؟
متاسفانه و با وجود همه ادعاها کماکان شاهد مسافرت مردم برای درمان به شیراز، یزد، اصفهان و تهران و بهبهان هستیم و نه امکانات لازم و کافی در استان وجود ندارد و نه اعتماد مورد نیاز. در مواردی هم که کار اورژانسی پیش می‌آید باید یا شاهد کم توجهی پرسنل از یک طرف و از طرف دیگر حمله و فضای ناامن برای پرسنل باشیم و یا هم در نهایت امر این گونه اشتباهات بزرگ را شاهد باشیم تا این اتفاق تلخ سر از رسانه‌هایی همچون بی بی سی و ایران اینترنشنال در بیاورد.
این همه شعار، جلسه و عزل و نصب در علوم پزشکی جز تامین خواست سیاسیون و نمایندگان چه هدف دیگری می‌تواند داشته باشد در حالی که در طول سال‌ها نه تنها از بحران در بیمارستان امام سجاد ( ع) کم نشده است بلکه روز به روز بر عمق بحران افزوده گردیده است.
چنین اتفاق و فاجعه‌ای در یک کشور توسعه یافته کافی بود تا حتی بالاترین مقام آن کشور استعفا دهد اما در اینجا آقای جاودان سیرت به عوض پاسخگویی فردا روز مدعی العموم رسانه‌ها و مردم خواهد شد که چرا حاشیه آفرینی می‌کنید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

1