تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۹۰۱۷۵
طی حکمی انجام گرفت

خداحافظی ملک‌‌‌حسینی از دادستانی یاسوج / موسویان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

۱
۰
خداحافظی ملک‌‌‌حسینی از دادستانی یاسوج / موسویان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
کبنا ؛طی حکمی از سوی مقام عالی قضایی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی ملک‌حسینی از دادستانی یاسوج خداحافظی کرد و سید وحید موسویان از قضات جوان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین وی می‌شود.
ملک‌حسینی طی دوره مدیریت خود یکی از چهره‌های مقبول و مردمی بوده و با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ارتباط بسیار خوبی ایجاد کرد.
نقش پررنگ ملک‌حسینی در اتفاقات مختلف قضایی استان موجب اطمینان خاطر عمومی بود. با وجود ملک‌حسینی، در سال‌های اخیر، نگرانی از بابت حق‌وحقوق عمومی بسیار کم بوده و این اطمینان وجود داشت که دادستانی همیشه با تصمیمات قاطع خود، از تضییع حقوق مردم جلوگیری می‌کند. 
سید وحید موسویان از قضات جوان، باتجربه و قانون‌مند استان کهگیلویه و بویراحمد است. وی در تیرماه 1401 به‌عنوان مدیر برتر قوه قضائیه شناخته شد. موسویان پیش‌ازاین معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب گچساران و جانشین دادستان این شهر و علاوه‌برآن رئیس شعبه ۵ دادگاه عمومی حقوقی یاسوج و سرپرست شوراهای حل اختلاف مرکز استان، قاضی اجرای احکام و شعب شوراهای حل اختلاف استان و در مقطعی نیز معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، همچنین رئیس اداره تصفیه ورشکستگی دادگستری استان را نیز در کارنامه خود دارد و از حیث مجموعه خدمات به‌عنوان مدیر برتر قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ شناخته شده است.
 سید علی ملک‌حسینی باسابقه خدمتگزاری ۵ساله در منصب دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در جایگاه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد منصوب خواهد شد.
به گزارش کبنا، فردا یکشنبه (11 شهریورماه 1403) مراسم تودیع و معارفه با حضور دادستان‌کل کشور برگزار می‌شود.
خداحافظی ملک‌‌‌حسینی از دادستانی یاسوج / موسویان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شودسید وحید موسویان، دادستان جدید مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

نام شما

آدرس ايميل شما

عباس بابایی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
در اولین یا دومین روز ملاقات عمومی داستان محترم مرکز استان با مردم در 20/6/403 در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به محضر ایشان به عنوان یک شهروند متقاضی پیشنهاد رسیدم ،
نه پرونده دارم نه شاکی ام نه متهم.انصاف دیدم که حق وی را با چند‌کلام ادا نمایم.
ایشان انسان بزرگواری هستند و از جمله ی مهم ترین وجنات شخصیتی وی ک احساس تفاوت رو بارز می‌نمود ،جلوس ایشان منهای پشت میز و در صندلی های کنار وهم سطح مردم حتی نه در سالن اجتماعات و مراجعین بلکه در اتاق خود،از خصوصیات مولی علی کرم الله که جز بر منبرامامه صلاة بر کسری متعالی نمینشتند حتی در مقام مجتهد وقاضی و همچنین خصیصه وکیل الرعایا فقید کریم خان زند.... و تواضع و فروتنی ایشان که حتی تا بعد از پایان وقت اداری نیز حضور وقتش را برای مردم را استمرار نمود.
و خصوصیت بارز دیگر دادستان محترم ،تمرکز،باهوشی و محبت و توجه حتی به کودکان در جمع مراجعین.
و مهم تر اینکه ایشان از مجموعه دادسرا از کارمند یا مقامات تحقیق تا معاویین با جدیدت ،وظایف محوله و دستور ارجاعی را منتهی به نتیجه با دقت تمام میخاهد و پیگیرند و نه فقط میگوید و تمام.
و شاخصه دیگر ایشان ،علاوه و تعهد وتسلط و سبق تجربه قضاوت نیک،شجاعته سیادت تبارش و صراحت و قاطعیت همراه با تعامل و احترام است،
و سپس اینکه ایشان ،شنونده ای با طمعنیه ودانا است ،چراکه وام دار نیست.و در عوامل دفتر دادستانی از افراد جدید ،نیز افرادی را دیدم که موآدی،آداب ،مرتب و مردم دار.این یک تحول عالی است.
والنهایه مدعی العموم به معنای واقعی که هم مسول دادسرا است و هم امنیت شهرستان و ناظر بر سایر دادسرا های استان و هم محقق جرم و بزه،و هم نمایند حقوق جامعه در ارکان اداری و سیاسی و اجتماعی وامنیتی ورسانه ای ... است ،چراکه کوچکترین دفاع جانبدارانه ای ازعملکرد دادسرا ک تحت نقد احیانا یا پیشنهاد واقع میشدند ،نمیکرد و با تحمل و صبر باوجود جلسه رسمی ک منتظرش بودند اما حرف مردم را می‌شنید و با ترتیب وتمهید باوجود خستگی که از چهره ایشان نمایان بود پاسخ میدادند چراکه شرط را بر عدالت و بی طرفی بین مراجعین و دادسرای تحت امرش،میگذارد . از خداوند متعال توفیق و تعالی ،قوام مترقی وصحت برای ایشان مسئلت دارم.
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1