تاریخ انتشار
جمعه ۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۹۰۱۵۵
ستاد کارآفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت

خطاب به رئیس‌جمهور؛ نباید فردی بدون اندک همسویی با جریان پیروز به‌عنوان استاندار معرفی شود

۱
۱
خطاب به رئیس‌جمهور؛  نباید فردی بدون اندک همسویی با جریان پیروز به‌عنوان استاندار معرفی شود
کبنا ؛ستاد کارآفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار متنی در خصوص ضرورت معرفی استاندار همسو با شخص رئیس‌جمهور هشدار داد و نوشت: آقای رئیس‌جمهور اجازه ندهید فردای معرفی استاندار و مدیران این استان، روز تلخ و ناامیدی برای طرف‌داران گسترده شما در کهگیلویه و بویراحمد باشد و برخی از تمامیت‌خواهان، بدخواهان و مجاهدان روز شنبه مانع اراده دولت شما برای اجرایی‌شدن رویکردهای تحولی و اصلاحی در جهت تغییر وضعیت موجود گردند.
به گزار ش کبنا، این متن به شرح زیر است.
بنام خداوند جان و خرد
جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم
جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
این روزها درحالی‌که جناب‌عالی و همکاران نزدیکتان صادقانه در تلاش هستید تا بر اساس سازوکارهای مردمی و مشارکت‌جویانه و با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات نخبگانی، بر اساس سنجه‌های طراحی شده در راستای رأی و اندیشه آحاد ملت ایران، دولتی مقتدر، کاردان و باتجربه برای تغییر در وضع نامناسب موجود تشکیل دهید، اما در خصوص معرفی گزینه برای استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان حلقه اصلی وصل دولت با ملت و انتخاب مدیران این استان، محضر شریفتان عرض نمایم که؛
انتظار بر این است که باتوجه‌به بسترسازی و هماهنگی آفرینی که بین ستادهای دکتر پزشکیان و تعدادی از نمایندگان محترم مردم این استان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، انتخاب نماینده دولت به‌عنوان استاندار باید فردی توانمند، برجسته، مردمی، پایبند به گفتار و عمل، حامی و همسو با دولت باشد نه اینکه خدای‌ناکرده افرادی خارج از آن چارچوب و بدون اندک همسویی سیاسی، فکری با جریان پیروز انتخابات و در واقع عاملان و تصمیم‌گیران اقدامات غیرکارشناسی و مخرب کنونی که بیشترین نقش را در افزایش نارضایتی مردم محروم این استان داشته‌اند نماینده دولت به‌عنوان استاندار معارفه و منتخب گردد!
متأسفانه جریان مقابل دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش دارند و مصمم هستند که با عدول شما از سازوکاری که با مردم از آن سخن گفتید و تحمیل و معرفی گزینه‌هایی منسوب به خود، امید چندین هزار مخاطب این استان را در همین آغاز راه ناامید نمایند و دولت چهاردهم را از پشتوانه و سرمایه اجتماعی خود محروم گردانند.
از جناب‌عالی استدعا داریم اجازه ندهید فردای معرفی استاندار و مدیران این استان، روز تلخ و ناامیدی برای طرف‌داران گسترده شما در کهگیلویه و بویراحمد باشد و برخی از تمامیت‌خواهان، بدخواهان و مجاهدان روز شنبه مانع اراده دولت شما برای اجرایی‌شدن رویکردهای تحولی و اصلاحی در جهت تغییر وضعیت موجود گردند.
انتظار ما بر این است که فردای معرفی استاندار، مدیران، فرمانداران این استان؛ تمامی تشکل‌ها، جریانات سیاسی همسو، جوانان، بانوان و فرهنگیان فرهیخته بتوانند حامی استاندار و مدیران ستادی دولت در این استان برای تغییر و اصلاح روند رو به افول رویه‌های موجود باشند.
جناب آقای دکتر پزشکیان!
آنچه با شما در میان نهادیم یک تلنگر عادی نیست، بلکه بیان یک حقیقت و واقعیت تلخ است که عده‌ای آشنا به بازی سیاسی در حال اجرای عامدانه آن هستند و نتیجه مشهود آن ناامیدی طیف وسیعی از طرف‌داران شما در فردای معرفی استاندار، فرمانداران و مدیران است.
توفیق دولت شما آرزوی ما است. ما با تمام توان بر عهدی که با شما بستیم پایبندیم و معتقدیم شما هم بر عهد خود با ملت ایران استوار خواهید ماند.
به امید موفقیت دولت و افزایش امید و سرمایه اجتماعی!
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
مهندس سید علی لدنی نژاد رئیس ستاد زاگرس پزشکیان و رئیس دفتر مرکزی انتخابات پزشکیان در تهران و مدیری باتخصص وباتعهد وکاردان و کاربلد و دارای توان چانه زنی در پایتخت وپاکدست وباصداقت میتوان به عنوان استاندار استان باشند
ماجرای مرگ جوان لاهیجانی در بازداشتگاه نیروی انتظامی

ماجرای مرگ جوان لاهیجانی در بازداشتگاه نیروی انتظامی

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۲ خود مربوط به ...
‌سخنگوی دولت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای زنان سرزمینم باشم + فیلم

‌سخنگوی دولت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای زنان سرزمینم باشم + فیلم

 سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد که در سمت جدید، بتواند نماینده شایسته‌ای برای زنان ایرانی ...
زیر و روی نامه عبدی به خاتمی

زیر و روی نامه عبدی به خاتمی

یکی از مسائلی که اهمیت نامه عبدی به خاتمی را بیشتر می‌کند، حضور نویسنده در ترکیب شورای ...
1