کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاد کارآفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت

خطاب به رئیس‌جمهور؛ نباید فردی بدون اندک همسویی با جریان پیروز به‌عنوان استاندار معرفی شود

9 شهريور 1403 ساعت 21:18

ستاد کارآفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ضرورت معرفی استاندار همسو با شخص رئیس‌جمهور هشدار داد و نوشت: آقای رئیس‌جمهور اجازه ندهید فردای معرفی استاندار و مدیران این استان، روز تلخ و ناامیدی برای طرف‌داران گسترده شما در کهگیلویه و بویراحمد باشد و برخی از تمامیت‌خواهان، بدخواهان و مجاهدان روز شنبه مانع اراده دولت شما برای اجرایی‌شدن رویکردهای تحولی و اصلاحی در جهت تغییر وضعیت موجود گردند.


ستاد کارآفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار متنی در خصوص ضرورت معرفی استاندار همسو با شخص رئیس‌جمهور هشدار داد و نوشت: آقای رئیس‌جمهور اجازه ندهید فردای معرفی استاندار و مدیران این استان، روز تلخ و ناامیدی برای طرف‌داران گسترده شما در کهگیلویه و بویراحمد باشد و برخی از تمامیت‌خواهان، بدخواهان و مجاهدان روز شنبه مانع اراده دولت شما برای اجرایی‌شدن رویکردهای تحولی و اصلاحی در جهت تغییر وضعیت موجود گردند.
به گزار ش کبنا، این متن به شرح زیر است.
بنام خداوند جان و خرد
جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم
جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
این روزها درحالی‌که جناب‌عالی و همکاران نزدیکتان صادقانه در تلاش هستید تا بر اساس سازوکارهای مردمی و مشارکت‌جویانه و با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات نخبگانی، بر اساس سنجه‌های طراحی شده در راستای رأی و اندیشه آحاد ملت ایران، دولتی مقتدر، کاردان و باتجربه برای تغییر در وضع نامناسب موجود تشکیل دهید، اما در خصوص معرفی گزینه برای استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان حلقه اصلی وصل دولت با ملت و انتخاب مدیران این استان، محضر شریفتان عرض نمایم که؛
انتظار بر این است که باتوجه‌به بسترسازی و هماهنگی آفرینی که بین ستادهای دکتر پزشکیان و تعدادی از نمایندگان محترم مردم این استان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، انتخاب نماینده دولت به‌عنوان استاندار باید فردی توانمند، برجسته، مردمی، پایبند به گفتار و عمل، حامی و همسو با دولت باشد نه اینکه خدای‌ناکرده افرادی خارج از آن چارچوب و بدون اندک همسویی سیاسی، فکری با جریان پیروز انتخابات و در واقع عاملان و تصمیم‌گیران اقدامات غیرکارشناسی و مخرب کنونی که بیشترین نقش را در افزایش نارضایتی مردم محروم این استان داشته‌اند نماینده دولت به‌عنوان استاندار معارفه و منتخب گردد!
متأسفانه جریان مقابل دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش دارند و مصمم هستند که با عدول شما از سازوکاری که با مردم از آن سخن گفتید و تحمیل و معرفی گزینه‌هایی منسوب به خود، امید چندین هزار مخاطب این استان را در همین آغاز راه ناامید نمایند و دولت چهاردهم را از پشتوانه و سرمایه اجتماعی خود محروم گردانند.
از جناب‌عالی استدعا داریم اجازه ندهید فردای معرفی استاندار و مدیران این استان، روز تلخ و ناامیدی برای طرف‌داران گسترده شما در کهگیلویه و بویراحمد باشد و برخی از تمامیت‌خواهان، بدخواهان و مجاهدان روز شنبه مانع اراده دولت شما برای اجرایی‌شدن رویکردهای تحولی و اصلاحی در جهت تغییر وضعیت موجود گردند.
انتظار ما بر این است که فردای معرفی استاندار، مدیران، فرمانداران این استان؛ تمامی تشکل‌ها، جریانات سیاسی همسو، جوانان، بانوان و فرهنگیان فرهیخته بتوانند حامی استاندار و مدیران ستادی دولت در این استان برای تغییر و اصلاح روند رو به افول رویه‌های موجود باشند.
جناب آقای دکتر پزشکیان!
آنچه با شما در میان نهادیم یک تلنگر عادی نیست، بلکه بیان یک حقیقت و واقعیت تلخ است که عده‌ای آشنا به بازی سیاسی در حال اجرای عامدانه آن هستند و نتیجه مشهود آن ناامیدی طیف وسیعی از طرف‌داران شما در فردای معرفی استاندار، فرمانداران و مدیران است.
توفیق دولت شما آرزوی ما است. ما با تمام توان بر عهدی که با شما بستیم پایبندیم و معتقدیم شما هم بر عهد خود با ملت ایران استوار خواهید ماند.
به امید موفقیت دولت و افزایش امید و سرمایه اجتماعی!


کد مطلب: 490155

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490155/خطاب-رئیس-جمهور-نباید-فردی-بدون-اندک-همسویی-جریان-پیروز-به-عنوان-استاندار-معرفی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1