تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۷۴۸۹۴
صبح امروز با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

شهردار سی‌سخت معارفه شد / بهرامی: اهل هیچ حزب و جناحی نیستم / روستا: مدیریت شهردار باید در حد نام و آوازه شهر سی‌سخت باشد + تصاویر

۵
۲
شهردار سی‌سخت معارفه شد / بهرامی: اهل هیچ حزب و جناحی نیستم / روستا: مدیریت شهردار باید در حد نام و آوازه شهر سی‌سخت باشد +  تصاویر
کبنا ؛معارفه شهردار جدید شهر سی‌سخت با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه 1403) سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان شهردار سی‌سخت معرفی شد.
در این آئین که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد. علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی‌داشت اعیاد، حمله تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل را نشانه اقتدار و استفلال جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: شهرداری‌ها تأثیرگذارترین نهاد است که نقش مهمی در جامعه و زندگی روزمره مردم دارد. 
وی با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید تمام تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد. علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
روستا سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد. آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد. باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری سی سخت همدل و همراه باشند تا علاوه بر پیشرفت شهر زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.
روستا افزود: انتظار ما همدلی و هماهنگی بیشتر مدیران در سطح شهرستان با یکدیگر است چون این مهم در موفقیت شهرستان در ابعاد مختلف اثرگذار است.
وی با بیان اینکه کار در شهرداری‌ها هم ساده و هم سخت است، ابراز داشت: یک شهردار قبل از اینکه یک فرد متخصص و مردمی باشد باید برای توسعه شهر برنامه درآمدزایی داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری اظهار‌امیدواریم کرد که با همکاری اعضای شورای اسلامی در حمایت از شهردار تسریع در پروژه‌ها به عمل آید وعقب ماندگی جبران شود تا شهر به سمت عمران و آبادانی بیشتر پیش رود.
روستا با بیان اینکه مدیریت شهری باید اعتماد مردم و مجموعه دستگاه‌ها را فراهم نماید گفت: باید بتوانیم از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خدادادی شهر سی سخت و بهتر شدن زندگی مردم استفاده شود.
شهردار سی‌سخت معارفه شد / سجاد بهرامی شهردار شد +  تصاویر

سجاد بهرامی، شهردار جدید سی‌سخت نیز در مراسم معارفه خود، گفت: اهل هیچ حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
وی افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است، از زحمات ۱۶ ماهه دکتر یکتاپرست تقدیر و تشکر می‌کنم همچنین از استاندار و مسئولانی که به من اعتماد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم، هدف من تعامل با ادارات و انجام خدمات شهری است.
در پایان مراسم از تلاش‌های یک ساله یکتاپرست سرپرست سابق شهرداری تقدیر و سجاد بهرامی به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سی سخت خودش نیروهای بهتری داشت برای شهردارشدن .
انتخابی اشتباه صددرصد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت عمرانی استان هم باید در حد نام استان باشد
اما متاسفانه در حد دهیاری توتنده هم نیست
بهره مند
Iran, Islamic Republic of
نپکی...
برو آب بریز نسوزی
پاکباز سیسخت
Iran, Islamic Republic of
از آقای استاندار و معاونت عمرانی تشکر می کنیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا شکر باید زودتر از اینها انجام می‌شد
واقعا منزلت شهر و شهرداری و مهندسی اومده بود پایین
و امید هست کارهای خوبی برای سی سخت انجام گیرد.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1