تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۷۴۸۷۵
بعد از حمله پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل؛

امام جمعه یاسوج: جهان از این به بعد جهان دیگری خواهد بود

۱
۰
امام جمعه یاسوج: جهان از این به بعد جهان دیگری خواهد بود
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: عملیات وعده صادق دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.
به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان بویراحمد به منظور حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی و جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: این پیروزی شایسته مردم ایران و به درستی انجام گرفت و دل همه انسان‌های آزاده دنیا به ویژه مردم کشورمان را شاد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تبریک این پیروزی، گفت: این پیروزی مربوط به جبهه مقاومت و ملت ایران نیست، بلکه همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا در کشور‌های مختلف که به میدان آمده و نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض کردند، است.
وی با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد، افزود: این عملیات در شرایط سخت اتفاق افتاد و جرات و جسارت بالایی می‌خواست که انجام شود.
آیت الله حسینی این عملیات را باعث خوشحالی ملت ایران، جبهه مقاومت و همه ملت‌های دنیا دانست و خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب سرزمین فلسطین را غصب کرده، خون انسان‌های شایسته و بی‌گناه بسیاری را با انجام ترور در کشور‌های اسلامی بر زمین ریخته و در جنایت اخیر خود بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم غزه مظلوم را به خاک و خون کشیده و چیزی به نام ساختمان و آبادانی در غزه وجود ندارد.
این استاد حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این جنایت‌ها باعث شد که همه ملت‌ها به میدان آمدند و اعتراض کردند ولی حاکمان دنیا گوش شنوایی برای فریاد ملت‌ها نداشتند.
وی حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را یادآور شد و افزود: زمانی که این رژیم غاصب به کنسولگری کشورمان حمله کرد سازمان ملل و بسیاری از کشور‌ها این جنایت را محکوم نکردند ولی عملیات قانونی سپاه پاسداران که طبق منشور سازمان ملل صورت گرفت را محکوم کردند.
آیت‌الله حسینی سازمان ملل را ابزاری در اختیار جنایتکاران دانست و تأکید کرد: این‌ها نه تنها جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند بلکه حمایت‌های خود را از این جنایت‌ها نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه بویراحمد یادآور شد: این حمله در حالی صورت گرفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌های بیشماری بر علیه ملت‌ها انجام داده‌اند و منفور مردم دنیا نیز شده‌اند.
وی تصریح کرد: کشور ما حدود ۱۰ روز قبل از حمله اعلام کرد و آن‌ها همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند ولی علی رغم لایه‌های دفاعی دشمن، پهباد‌ها و موشک‌های ما آسمان اسرائیل را شکافت و به اهداف اصابت کرد و دل همه مؤمنین به ویژه مردم مظلوم غزه را شاد و هیمنه آمریکا و اسرائیل را در هم شکست.
آیت الله حسینی اظهار کرد: ما قصد تلفات انسانی نداشتیم ولی تجهیزات دفاعی رژیم غاصب صهیونیستی، قلب شیطان و شرارت را هدف قرار دادیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر اینکه این عملیات «وعده صادق» تفکر شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی را از بین برد، یادآور شد: طبق اظهارات کارشناسان چنین عملیاتی تاکنون در تاریخ بشر اتفاق نیفتاده و جهان از این به بعد جهان دیگری خواهد بود.
وی گفت: با توجه به اینکه هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی شکسته شده، جهان از این به بعد جهان دیگری خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دلار چند؟
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1