تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۷۴۲۷۳
لحظاتی پیش؛

جسد خانم 45 ساله غرق شده در رودخانه گنجگان پیدا شد + عکس

۱
جسد خانم 45 ساله غرق شده در رودخانه گنجگان پیدا شد + عکس
کبنا ؛بعد از تلاش فراوان نیروهای تیپ 48 فتح، هلال‌احمر، آتش‌نشانی یاسوج و گروه‌های مردمی، جسد خانم 45 ساله که روز گذشته در رودخانه حدفاصل مله‌شوره -گنجگان غرق شده بود، پیدا شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در این باره گفت: جسد خانم 45 ساله که روز گذشته به رودخانه حدفاصل مله‌شوره - گنجگان مسیر یاسوج - شیراز افتاده بود و دچار غرق‌شدگی شد، لحظاتی پیش پیدا شد.
وی افزود: نیروهای تیپ 48 فتح، هلال‌احمر و آتش‌نشانی یاسوج و گروه‌های مردمی در این عملیات زحمات زیادی را متقبل شدند.
رستمی افزود: از ساعت ۶ عصر روز گذشته جستجو برای پیدا کردن این خانم آغاز شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تصریح کرد: چهار تیم امدادی برای جستجوی این خانم غرق شده در رودخانه بویراحمد حوالی حدفاصل مله شوره - گنجگان مسیر یاسوج به سمت شیراز اعزام شده بودند و نیرو‌های مردمی هم بسیار پای کار بودند.
رستمی از مردم و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به نیرو‌های امدادی در عملیات جستجو قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، بر اثر بارندگی‌های اخیر رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد طغیان کرده و به مردم توصیه می‌شوند که به هیچ‌وجه در مسیر این رودخانه‌ها قرار نگیرند. همچنین از شناکردن خودداری کنند.
همچنین گفته شد که نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی یاسوج از شب گذشته فعالیت چشمگیری برای پیدا شدن جسد این خانم غرق‌شده انجام دادند.




فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: هشتم فروردین خانم ۴۵ ساله که برای تفریح کنار رودخانه منطقه «گورگو» حدفاصل مله‌شوره - گنجگان حوالی جاده یاسوج - شیراز رفته بود که به داخل رودخانه سقوط می‌کند و غرق می‌شود.
سردار حسن حکمتیان افزود: از روز گذشته نیرو‌های آتش‌نشانی، هلال احمر و گروه‌های مردمی همه پای کار آمده بودند و از تیپ ۴۸ فتح نیز درخواست کمک شد که رزمندگان و بسیجیان مردمی این یگان به همراه تجهیزات کامل وارد میدان شدند و پس از ساعت‌ها تلاش و جستجو جسد این خانم را از رودخانه بیرون کشیدند.
وی افزود: این خانم ۴۵ ساله اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد می‌باشد که متأسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1