تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۷۳۸۹۴
در شورای ادارای گچساران مطرح شد

روانبخش دیهیم‌خوب: توزیع و خروج تعرفه در ایام انتخابات از فرمانداری گچساران صحت ندارد

۱
۰
روانبخش دیهیم‌خوب: توزیع و خروج تعرفه در ایام انتخابات از فرمانداری گچساران صحت ندارد
کبنا ؛ فرماندار گچساران از مدیران به ویژه در دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست که وارد حاشیه‌های انتخاباتی نشوند و با جدیت به کار خود در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و شهروندان تلاش کنند.
به گزارش کبنا، روانبخش دیهیم‌خوب در نشست شورای اداری گچساران افزود: در انتخابات، حاشیه‌‌های زیادی در مورد چگونگی توزیع و خروج تعرفه‌های انتخاباتی از فرمانداری گچساران مطرح شد، که این موضوع صحت ندارد.
وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه خوبی را رقم زدند و نباید بگذاریم اینگونه حاشیه‌ها کام آن‌ها را تلخ کند.
دیهیم‌خوب ابراز کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری، آبروی نظام را حفظ کرد و این انتخابات حاصل زحمات همه دست اندرکاران بوده که جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد: تمام کسانی که مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی دارند باید تا آخرین لحظه خدمت، کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای پیشبرد مسائل و رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنند.
دیهیم خوب عنوان کرد: استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری و برای انجام کار‌های شخصی ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
فرماندار گچساران گفت: در تعطیلات نوروز طرح‌های عمرانی نباید تعطیل شود و مدیران از روند اجرایی آن‌ها باید سرکشی و بازدید کنند.
دیهیم‌خوب ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ باید جانشین تعیین کنند و همچنین در صورت تماس با آن‌ها در دسترس و پاسخگو باشند.
وی ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران در ایام تعطیلات نوروزی به حالت آماده باش قرار گیرند.
دیهیم خوب با اشاره به یادواره شهدای ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید تلاش کرد تا این یادواره به شکل مطلوب برگزار شود متأسفانه تا کنون مصوبات جلسات قبل در خصوص برگزاری یادواره شهدای ارتش استان هنوز کامل اجرا نشده و تا زمان برگزاری این رویداد بزرگ فرصت کمی باقی مانده است.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و اقدامات لازم برای یادواره شهدای هرچه زودتر فراهم شود افزود: شهرداری و بنیاد شهید نسبت به رنگ‌آمیزی مجدد تابلو‌های شهدا در این شهرستان اقدام کنند.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچسارن در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
این هم ی جور التماس به تاجگردون هست البته با زبان بی زبانی
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1