تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۷۳۵۹۰
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

مخلّین چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروزی در حبس خواهند بود

۱
۰
مخلّین چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروزی در حبس خواهند بود
کبنا ؛مخلّین آرامش و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی در حبس خواهند بود.
به گزارش کبنا نیوز، سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سخنانی به حضور یکپارچه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در این انتخابات شبکه استانی دنا در موضوع انتخابات سنگ تمام گذاشت و از مدیریت و کارکنان آن کمال تشکر تشکر را دارم.
 وی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز زحمات بسیار زیادی کشیدند تا یک انتخابات پرشور رقم بخورد.
 دکتر حسنی افزود: در خصوص اقدامات پیشگیرانه چهارشنبه آخر سال در این خصوص صدا و سیما رسانه‌ها و آموزش و پرورش در رسانه شاد در این مورد ورود خواهند کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: همه ی ادارات در خصوص آگاهسازی مردم نسبت به خطرات چهارشنبه آخر سال اطلاع رسانی نمایند و لازم است ادارات فرهنگی از قبیل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات از طریق ایجاد هشتگ اقدام نمایند.
معاون قضایی دادگستری استان از مردم درخواست کرد فروشندگان مواد آتش‌زا را در خصوص چهارشنبه سوری به سامانه‌های سجّام معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و سامد دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گزارش نمایند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد جو روانی برای مردم می‌نمایند هشدار داد و گفت: مخلّین آرامش و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی در حبس خواهند بود.
 حسنی در ادامه با اشاره به آغاز سال جدید و سفرهای نوروزی اظهار داشت: شایسته است پلیس راهور و راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به نصب تابلوهای زرد فسفری هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تا قبل از آغاز تعطیلات و سال نو اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر حسنی تو را خدا با این پدیده غلط و سوم زیان آور بشدت برخورد کنید آخه چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی خانمان سوزی بدل شده است جهت رضای خدا با کسانی که از بمب های صوتی منفجره استفاده می کنند بشدت مبارزه کنید
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1