تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۷۲۹۹۸
به مناسبت روز مهندس؛

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

۰
پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر حمید اسکندری در پیامی با تبریک روز مهندس نوشت: هُوَ أَنشَأَکُم مِّنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکُمْ فِیهَا (سوره هود آیه ۶۱) زادروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان روز مهندس که مقارن است با ولادت امام منتظران و قائم زمان مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) هنگامه ای است ،ارزشمند برای تقدیر ازخدمات ، زحمات و تلاش های بی شائبه و همت والای مهندسان عزیزی، که سازندگی، توسعه و آبادانی را به عنوان وظیفه ملی خود قرار داده اند.
مهندسی در ایران تاریخچه ای طولانی و ارزشمند دارد و آثار به جای مانده از این علم و تخصص که امروز مورد حیرت دنیا است و نشانی بر توان، تعهد و ایده خلاق مهندسان است. و گزافه نگفته ایم اگر همه مظاهر توسعه ، آبادانی، رفاه و امنیت را شالوده ای از خدمات اصیل مهندسی بدانیم. اتفاقات و حوادث اخیر ایران و دنیا از سیل گرفته تا زلزله، همه یادآور و زنگ هشدار اهمیت رعایت اصول مهندسی برای حفاظت از جان و مال همه است. در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مستمرا تاکید و توصیه ما رعایت مقررات ملی ساختمان است چرا که وظیفه تخصصی و اخلاقی ما آگاهی بخشی و کمک به ساخت و سازهای ایمن، زیبا و مقاوم است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد خود را متعهد به خدمات رسانی به مردم بعنوان ذینفعان اصلی این سازمان میداند و از طرفی با حمایت همه جانبه از مهندسان، از توجه به مسائل و دغدغه‌های رفاهی گرفته تا ایجاد شرایطی برای ارتقاء دانش فنی اعضا با تکیه بر آموزش و پژوهش همراستا با استانداردها و الزامات به روز دنیا که نتیجه اش ساخت و سازهای باکیفیت تر و افزایش عمر مفید سازه ها و در نتیجه رفاه و امنیت مردم استان است، به دنبال بهبود فضای مهندسی، معماری و شهرسازی خواهد بود و البته در این زمینه همکاری سایر دستگاه ها از جمله، معاونت عمرانی، راه و شهرسازی ، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط و مهم تر از همه همراهی مردم را نیز برای خود ارزشمند و راهگشا می داند.
اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه مهندسی کشور و به ویژه جامعه فاخر و بزرگ و شریف مهندسی استان، این روز فرخنده را به تمامی همکاران و مهندسان متعهد و کاردان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. به امید روزی که شاهد توسعه شاخصه های اصیل مهندسی در همه ابعاد و ارکان جامعه در راستای نیل به اصول کلیدی مقررات ملی ساختمان « رفاه ، آسایش ، ایمنی ، بهره دهی مناسب و صرفه اقتصادی» باشیم.
حمید اسکندری؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1