تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : ۴۷۳۵۰۲
در نشست ستاد تنظیم بازار لنده

واگذاری نظارت و بازرسی شبانه روزی از بازار به اتاق اصناف و اداره صمت/۹۰ تن کالای اساسی در لنده توزیع شد

۰
واگذاری نظارت و بازرسی شبانه روزی از بازار به اتاق اصناف و اداره صمت/۹۰ تن کالای اساسی در لنده توزیع شد
کبنا ؛نشست ستاد تنظیم بازار لنده با محوریت تنظیم بازار و نظارت شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان بر بازار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در این نشست مدیر جهادکشاورزی لنده گزارشی در خصوص تامین،توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی که در زمان افزایش قیمت محصول یا افزایش تقاضای محصول در بازار صورت می گرفت ارائه کرد.
عطب الله بیژنی گفت: کالاهای اساسی از طرف سازمان جهادکشاورزی استان براساس نرخ جمعیتی شهرستان تامین و به وسیله عاملین شهرستان خریداری و در بین شهروندان جهت کنترل بازار توزیع خواهد شد.
بیژنی افزود: در 11ماه گذشته حدود 90تن کالا اساسی شامل برنج،مرغ،گوشت گوساله و گوسفند و شکر در بازار شهرستان لنده توسط عاملین توزیع گردید.
مدیر جهاد کشاورزی لنده که در این مدت وظیفه توزیع و نظارت را بر عهده داشت گفت: طبق تفاهم نامه ها و تصمیم دولت از این به بعد نظارت و بازرسی کلیه مراکز عمده نگهداری کالا از جمله انبارها، کشتارگاه‌ها،مرغداری ها و سردخانه ها با جهادکشاورزی و نظارت و بازرسی واحد‌های عمده و خرده فروشی صنفی و فروشگاه های زنجیره ای بر عهده اتاق اصناف شهرستان می باشد.
همچنین در این نشست،مقرر گردید تنظیم بازار و نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال 1402 و آغاز ماه مبارک رمضان و نوروز1403 برعهده اداره صمت و اتاق اصناف باشد و از 15اسفندماه 1402تا 15فروردین 1403 این ادارات دو نفر از نیروهای خود را بصورت دوشیفت جهت نظارت در بازار به فرمانداری شهرستان معرفی نمایند.
در پایان این نشست دوستی معاون فرماندار لنده و رئیس جلسه تاکید ویژه ای بر توزیع عادلانه اقلام مصرفی برای ماه رمضان و شب عید داشت و گفت توزیع میوه شب عید و کیفیت آنها باید مد نظر نهاد های مربوطه قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1