تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۷۳۳۶۰
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| تشریح آمار رسمی سه حوزه انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد / 583 هزار 984 رأی دهنده در  سطح استان داشتیم که 375هزار 477نفر در انتخابات 11 اسفند شرکت کرده و رأی دادند / در بویراحمد، گچساران و کهگیلویه چند نفر رأی دادند؟

۲
۵
فیلم| تشریح آمار  رسمی سه حوزه انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد /  583 هزار 984 رأی دهنده در  سطح استان داشتیم که 375هزار 477نفر در انتخابات 11 اسفند شرکت کرده و رأی دادند / در بویراحمد، گچساران و کهگیلویه چند نفر رأی دادند؟
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمار انتخابات مجلس شورای اسلامی سه حوزه استان را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت را کسب کرده است، اظهار کرد: 583 هزار 984 رأی دهنده در  سطح استان داشتیم که 375هزار 477نفر در انتخابات 11 اسفند شرکت کرده و رأی دادند، معادل 64.27درصد بوده است.
وی افزود: 183هزار و 73نفر از مجموع شرکت کنندگان را آقایان و 192هزار و 401نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان در بین سایر استان‌های کشور با بالاترین مشارکت رتبه اول را به‌دست آورد.
هاشمی ادامه داد: مجموع آراء تکراری در انتخابات مجلس دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد 336 رأی بوده است که نشان دهنده سلامت این انتخابات است. همچنین 98.6درصد استعلامات انجام شده درست بوده و مطابق با تعرفه‌های مصرف شده بود. 
وی خاطرنشان کرد: بیشترین افراد واجدشرایط شرکت کننده در انتخابات 11 اسفندماه با 99هزار و 13نفر 35 تا 45 سال سن داشتند.
   
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد 18 تا 25 سال با 46هزار و 94نفر در این انتخابات شرکت کردند. کمترین شرکت کنندگان مربوط به افراد بالای 95 سال با جمعیت 194نفر بوده است.
هاشمی بیان کرد: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون از مجموع 262هزار و 284 نفر واجد شرایط رأی 190هزار و 569نفر معادل 72درصد در این انتخابات شرکت کردند. در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از مجموع 196هزار و 307واجد شرایط رأی 118هزار و 206نفر معادل 60درصد در انتخابات شرکت کردند.
وی ادامه داد: همچنین از مجموع 125هزار و 391 نفر واجد شرایط رأی دادن 66 هزار و 609نفر معادل 53درصد در این این انتخابات شرکت کردند. 
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون محمد بهرامی‌سیف‌آباد، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون و در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد حائز اکثریت آراء و به‌عنوان منتخبین سه حوزه انتخابیه این استان انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😃😃جونم سی محمد موحد
داداش،مژدهی کجایی 😃😃
Iran, Islamic Republic of
لطفا امار شهر دهدشت رو به تنهایی ارائه بدید. مشارکت کنندگان در خود شهر دهدشت زیر ۵۰٪ بودن برایندش با مناطق تابعه ۶۰ شده.
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
فایل های مرتبط
1