تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۷۳۳۳۵
کبنا گزارش می‌دهد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: تا ساعت 17:30 دقیقه 307 هزار نفر رأی داده‌اند / برخی شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه روبه رو شدند که به سرعت عوامل هیأت‌های اجرایی و نظارت وارد عمل شدند و تعرفه اخذ رأی به این شعب ارسال شد / تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون 177 هزار نفر رأی خود را به صندوق‌های رأی انداخته‌اند

۱
۱
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: تا ساعت 17:30 دقیقه 307 هزار نفر رأی داده‌اند / برخی شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه روبه رو شدند که به سرعت عوامل هیأت‌های اجرایی و نظارت وارد عمل شدند و تعرفه اخذ رأی به این شعب ارسال شد /  تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون 177 هزار نفر رأی خود را به صندوق‌های رأی انداخته‌اند
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۷:۳۰دقیقه حدود ۵۲ درصد بوده که رکورد مشارکت کشوری را پشت سر گذاشته است.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر عصر جمعه در نشست با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، ۵۸۴ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از این تعداد تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز ۳۰۷ هزار نفر در استان رای خود را به صندوق‌های رای ریخته‌اند.
وی افزود: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ مشارکت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که میزان مشارکت در مناطق مختلف استان رو به افزایش است و بر اساس دستور وزیر کشور، مدت زمان رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تا ساعت ۲۰‌امشب تمدید شده است.
  
هاشمی مهر عنوان کرد: برخی شعب اخذ رای با کمبود تعرفه روبه رو شدند که به سرعت عوامل هیأت‌های اجرایی و نظارت وارد عمل شدند و تعرفه اخذ رای به این شعب ارسال شد. اکنون تمامی شعب دارای تعرفه هستند و فرآیند رای‌گیری ادامه دارد.
وی تأکید کرد که حفظ آرامش مردم در زمان اخذ رای برای ما مهمترین موضوع است و از مردم درخواست می‌کنیم به شایعات توجه نکنند و رای خود را به صنوق‌های رای بریزند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۸۷۱ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای ساکنان ۲ هزار و ۳۰ نقطه استان کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است. ۶۴ نامزد مجلس شورای اسلامی و ۲ نامزد مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می‌کنند. در این استان، سه نماینده برای مجلس شورای اسلامی و یک نماینده برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌شود.
به گزارش کبنا، تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون 177 هزار نفر رأی خود را به صندوق‌های رأی انداخته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باد مردم بافرهنگ استان
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
فایل های مرتبط
1