کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: تا ساعت 17:30 دقیقه 307 هزار نفر رأی داده‌اند / برخی شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه روبه رو شدند که به سرعت عوامل هیأت‌های اجرایی و نظارت وارد عمل شدند و تعرفه اخذ رأی به این شعب ارسال شد / تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون 177 هزار نفر رأی خود را به صندوق‌های رأی انداخته‌اند

11 اسفند 1402 ساعت 20:45

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۷:۳۰دقیقه حدود ۵۲ درصد بوده که رکورد مشارکت کشوری را پشت سر گذاشته است.


رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۷:۳۰دقیقه حدود ۵۲ درصد بوده که رکورد مشارکت کشوری را پشت سر گذاشته است.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر عصر جمعه در نشست با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، ۵۸۴ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از این تعداد تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز ۳۰۷ هزار نفر در استان رای خود را به صندوق‌های رای ریخته‌اند.
وی افزود: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ مشارکت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که میزان مشارکت در مناطق مختلف استان رو به افزایش است و بر اساس دستور وزیر کشور، مدت زمان رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تا ساعت ۲۰‌امشب تمدید شده است.
  
هاشمی مهر عنوان کرد: برخی شعب اخذ رای با کمبود تعرفه روبه رو شدند که به سرعت عوامل هیأت‌های اجرایی و نظارت وارد عمل شدند و تعرفه اخذ رای به این شعب ارسال شد. اکنون تمامی شعب دارای تعرفه هستند و فرآیند رای‌گیری ادامه دارد.
وی تأکید کرد که حفظ آرامش مردم در زمان اخذ رای برای ما مهمترین موضوع است و از مردم درخواست می‌کنیم به شایعات توجه نکنند و رای خود را به صنوق‌های رای بریزند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۸۷۱ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای ساکنان ۲ هزار و ۳۰ نقطه استان کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است. ۶۴ نامزد مجلس شورای اسلامی و ۲ نامزد مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می‌کنند. در این استان، سه نماینده برای مجلس شورای اسلامی و یک نماینده برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌شود.
به گزارش کبنا، تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون 177 هزار نفر رأی خود را به صندوق‌های رأی انداخته‌اند.


کد مطلب: 473335

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473335/رئیس-ستاد-انتخابات-کهگیلویه-بویراحمد-ساعت-17-30-دقیقه-307-هزار-نفر-رأی-داده-اند-برخی-شعب-اخذ-کمبود-تعرفه-روبه-رو-شدند-سرعت-عوامل-هیأت-های-اجرایی-نظارت-وارد-عمل-این-ارسال-تاکنون-حوزه-انتخابیه-دنا-مارگون-177-خود-صندوق-های-انداخته-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1