تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۷۳۲۷۸
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:

سیاست مدیر ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد انتخابات، ایجاد فضای پرنشاط و در عین حال سالم انتخاباتی است

۳
۱
سید جواد هاشمی، معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد: سیاست ما فضای سالم انتخاباتی است
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسئولین تأمین امنیتی انتخابات و محافظان صندوق‌های اخذ رأی در سطح بالای هوشیاری و آمادگی قرار دارند.
به گزارش کبنا و به نقل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدجواد هاشمی روز پنج شنبه در نشست دست اندرکاران برگزاری امنیت انتخابات استان گفت: دولت خود را مکلف می‌داند که‌امانتدار و ناظر بر رای مردم باشد و بدون هیچگونه جانبداری از آراء مردم صیانت و حفاظت کند.
رئیس ستاد انتخابات استان بیان داشت: چهار راهبرد اساسی مد نظر رهبری در انتخابات امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت است که بازرسان مسئولیت تأمین سلامت انتخابات را برعهده دارند.
وی، انتخابات امسال را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و افزود: بازرسی انتخابات رسالت بسیار جدی، سنگین و بزرگی است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی که هستند بی‌طرف باشند و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان اظهار داشت در این راستا دو محور چگونگی مراقبت و تأمین انتظامات انتخابات از مرحله دریافت صندوق و مراجعه به شعب اخذ آراء تا مراقبت از محل‌های رأی‌گیری و تحویل صندوق‌ها در پایان رأی‌گیری و نحوه مقابله با تهدید‌های امنیتی محتمل، عملیاتی شده است.
وی عنوان کرد بر اساس آموزش‌های علمی، عملی و می‌دانی، محافظان صندوق‌های اخذ رأی در سطح بالای هوشیاری و آمادگی برای انجام وظیفه قرار دارند.
هاشمی اظهار داشت: حفظ نظم، امنیت و آرامش شعبه‌های اخذ رای در روز انتخابات از عوامل مهم و تأثیرگذار در افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای به شمار می‌رود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر اینکه سپاه در کنار شورای تأمین و دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نیرو‌های انتظامی در ایجاد‌امینیت در سطح استان حاضر است بیان کرد: برای مقابله با هرگونه تهدیدات آمادگی کامل را داریم.
وی همچنین با تأکید بر برگزاری انتخاباتی به دور از شبهه تصریح کرد: سیاست مدیر ارشد استان و ستاد انتخابات، ایجاد فضای پرنشاط و در عین حال سالم انتخاباتی است.
هاشمی صیانت از آراء مردم و حق و حقوق رأی‌دهندگان را از دیگر وظایف شرعی و قانونی عوامل دست اندرکار انتخابات نام برد و آن را خط قرمز وزارت کشور و دولت دانست.
وی افزود: ۸۷۲ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی و عشایری استان تعیین و جانمایی شده است و زیرساخت ارتباطی استان شامل شبکه تلفنی ثابت، شبکه تلفن همراه، زیرساخت ارتباطی فیبر نوری و وخودرو تمامی اجزا و جزئیات بوده که کاملاً برای برگزاری انتخابات به صورت پایدار آماده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اینم‌جوک سید جواد هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ایجاد فضای پرنشاط و در عین حال سالم انتخاباتی است.
Iran, Islamic Republic of
رای نمی دهم.
Iran, Islamic Republic of
با سادات چغلی بله
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1