تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۷۳۲۰۰
با مدیریت حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد:

همایش شکوه مشارکت با حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در حال برگزاری است / آیت‌الله ملک‌حسینی و رقیبش کنار هم نشستند

۳
۳
همایش شکوه مشارکت با حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در حال برگزاری است / آیت‌الله ملک‌حسینی و رقیبش کنار هم نشستند
کبنا ؛
همایش شکوه مشارکت با حضور کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمی‌صادق در حال برگزاری است.
به گزارش کبنا نیوز، با مشارکت مدیریت حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد این همایش صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفندماه 1402) ساعت 10صبح در سالن حکیم جرجانی جنب انتقال خون در حال برگزاری است.
حجت الاسلام و المسلمین پناهی رئیس حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: غرض از تشکیل این جلسه دو نکته است، اول آنکه با دیدگاه‌های نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری آشنا شویم، دوم آنکه تبلیغات نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در سطح استان در حال برگزاری است، استان کهگیلویه و بویراحمد شور و نشاط انتخاباتی بالایی دارد، کلیپ‌های انتخاباتی استان ما اگر در سطح کشور پخش شوند شور و نشاط انتخاباتی کشور نیز افزایش می‌یابد، اما موضوعی که موجب گلایه‌مندی حوزویان شده، حرمت شکنی‌هایی بوده که اتفاق افتاده، هم کاندیدا‌های محترم انتقادات تند و تیزی نسبت به یکدیگر روا داشته‌اند که می‌توانستند مدیریت کنند و بهتر عمل شود، و هم اینکه پوشش تبلیغاتی باعث شکسته شدن برخی حرمت‌ها شده است.
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: این جلسه برگزار شده برای اینکه به مردم شریف استان نشان داده شود که می‌توانیم شور و نشاط انتخاباتی داشته باشیم اما حرمت‌ها نگهداشته شود. تمامی کاندیدا‌ها در سطح استان محترم هستند، ولی در برنامه‌ها صحنه‌هایی دیده‌ایم که همینجا باید موضع انتقادی خود را نشان دهیم، از همه کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم، اما از همه کاندیدا‌ها گلایه دارم، که نسبت به این قضیه کم اهمیت بوده‌اند، به نام اینکه صحنه انتخابات داغ شود صحنه‌هایی رقم خورده است.
رئیس حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این جلسه مناظره و مباحثه نیست، بلکه جلسه آشنایی با نامزد‌های محترم مجلس خبرگان رهبری است. از همه خواهران مبلغ و حوزه علمیه برادران، تقدیر و تشکر دارم. هر کدام از عزیزانی که به مجلس خبرگان رهبری راه یابند، ان شاء الله سرمایه‌ای برای استان ما باشند.



نام شما

آدرس ايميل شما

سعادت
Iran, Islamic Republic of
باید سر تعظیم فرود آورد برای ایمان، ادب،بزرگی امثال حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی که مایه فخر استان هستند
Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم از اقای رحیمی
رقیب
آخ سی ای رقابت!!!!!!!!!
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1