تاریخ انتشار
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۷۳۰۱۲
در شبکه اجتماعی ایکس؛

رائفی‌پور: حق اعتراض ندارید، بیست‌سال تمام آبروی نظام را خرج قالیباف کردید

۲
۰
رائفی‌پور: بیست‌سال تمام آبروی نظام را خرج قالیباف کردید
کبنا ؛علی اکبر رائفی‌پور، دبیر کل جبهه صبح ایران، در شبکه اجتماعی ایکس، با انتقاد تند از سرلیستی قالیباف در لیست شورای ائتلاف نوشت: «هیچکدامتان حق اعتراض ندارید ‏همین شما، این‌ها را پدرخوانده کردید ‏بیست سال است تمام ظرفیت و آبروی یک نظام را خرج ⁧قالیباف⁩ کرده‌اید انتظار دارید برایتان آنگونه که صلاح می‌داند لیست نبندد؟ ‏هنوز جوهر توییت‌هایتان در ماله کشی، تراول‌ها، وام‌های بی حساب، اقامت اسحاق و … خشک نشده است.
به گزارش کبنا به نقل از خبرآنلاین، او این متن را با هشتگ‌های اینبار فرق می‌کند و لیست شورای ائتلاف منتشر کرد.
در همین راستا، جلیل محبی، از چهره‌های نزدیک به محمدباقر قالیباف، در پاسخ به علی اکبر رائفی‌پور نوشت: «قالیباف پدرخوانده نیست. یک نیروی مدیریتی کارامد با یک رزومه چهل ساله است که عمرش را در حکومت داری گذرانده. در حکمرانی مقاله و کتاب دارد. یک مقدار آن طرف‌تر از بینی‌تان را نگاه کنید متوجه می‌شوید…»
دعوای برخی تندرو‌ها با محمدباقر قالیباف در روز‌های متنهی به انتخابات اوج گرفته است و از هر دست‌آویزی برای تاختن به رئیس مجلس استفاده می‌کنند. یک روز بحث سیسمونی گیت را مطرح می‌کنند و روز دیگر سوار بر انتقادات از درخواست پسر قالیباف برای مهاجرت به کانادا می‌شوند. رائفی‌پور که در روز‌های گذشته، بحث دریافت ۱۴۰ سکه توسط یکی از نمایندگان مجلس مطرح کرده بود، با انتقاد محبی روبه‌رو شده و او در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود: «داستان ۱۴۰ سکه از این قرار است: یک‌نفر به برادرمون گفته یک نماینده ۱۴۰ سکه دریافت کرده. ایشان هم که نمیدانسته آن نماینده کیست مطلب را رسانه‌ای کرده. بعدا مشخص شده که از رفقای خودشان و از افرادی است که قرار بوده از اعضای اصلی لیست انتخاباتی‌شان باشد. حال مانده‌اند چه کنند با این افتضاح البته این توییت به معنای گرفتن سکه‌ها نیست این را دادگستری مشخص می‌کند.»
همچنین این عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به حاشیه رخ داده درباره مهاجرت پسر قالیباف به کانادا در گفتگویی گفته بود: پسر قالیباف تهران است و تهران زندگی می‌کند. ویزای اقامت برای کاهش هزینهٔ تحصیل بود. اسحاق قصد داشت برای تحصیل دکترا به خارج کشور برود، نه برای زندگی. ویزای اقامت نیز برای کاهش هزینهٔ تحصیل بود.
این فعال سیاسی نزدیک به قالیباف با اشاره به اینکه نقشه کشیده‌اند رسایی را جایگزین قالیباف کنند، گفته بود: «زدن قالیباف ناظر به انتخابات ریاست جمهوری بعدی است. الیاس قالیباف با موتور آمد اینجا و به من گفت، چون برای تحصیل در کانادا به عنوان دانشجوی خارجی باید پول کلانی می‌دادم، تقاضای مهاجرت کردم تا شهریه کمتری بدهم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

صدای ملت
Romania
چه حرفای مفتی اقامت گرفتن و پول کمتر دادن برا تحصیل اینم داستان‌های آقازاده هایی مثل دختر زاکانی در کشور فلک زده (سوییس) ، دختر حداد عادل در کشور شیطان بزرگ (آمریکا) و....سنگ پا هم کم آورده
بویراحمد
Romania
آره باباش مستضعفه تقاضای اقامت کرده تا هزینه ی تحصیل و سیسمونی شون کم بشه
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1