تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۷۲۸۶۰
یک منبع آگاه؛

اسامی بخشی از لیست صدای ملت و رئیس ستادشان مشخص شد

۰
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تهران شد
کبنا ؛یک منبع آگاه گفت: بخش عمده ای از لیست صدای ملت که مورد حمایت اصلاح طلبان و برخی از احزاب این جریان سیاسی است مشخص شده و اسامی کامل و فهرست ۳۰ نفره، فردا در یک نشست خبری اعلام خواهد شد.
به گزارش کبنا به نقل از جهان نيوز، بخش عمده ای از لیست صدای ملت که مورد حمایت اصلاح طلبان و برخی از احزاب این جریان سیاسی است مشخص شده و اسامی کامل و فهرست ۳۰ نفره، فردا در یک نشست خبری اعلام خواهد شد.
این منبع آگاه درباره اسامی که تا این لحظه در لیست قرار گرفته اند گفت: آقایان علی مطهری، سید محمد بطحایی، هوشنگ بازوند، منصور حقیقت پور، رضاامیدوارتجریشی، محمدعلی پرستاری، محمد اکرمی، علی عباس پور، اسماعیل دوستی، مهدی تندگویان، محبوب حضرتی و خانم ها پروین داد اندیش، زهرا ساعی و عفیفه عابدی در این لیست حضور دارند.
وی افزود: افرادی مثل خانم تاج الدین از کارگزاران از حضور در لیست انصراف داده و افرادی مثل حجت الاسلام مازنی، مصطفی خانزادی، محسن علیجانی، مهدی شیخ و علیرضا خامسیان حضورشان در لیست قطعی نشده است و آقای مطهری و بقیه دوستان مشغول بررسی رزومه ها و تبادل نظر درباره این افراد و بستن لیست نهایی هستند و انشاءالله فردا در یک نشست خبری جزییات آن اعلام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: همچنین آقای اسماعیل دوستی عضو سابق شورای شهر تهران و از اعضای لیست صدای ملت ریاست ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان را بر عهده گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
1