تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۷۱۹۱۱
یادداشت؛

محمد بهرامی؛ وقفه‌ای که سبب خیر شد

۱۲
۰
محمد بهرامی؛ وقفه‌ای که سبب خیر شد
کبنا ؛پایگاه مردمی محمد بهرامی به حدی عمیق و واقعی و برکنار از هر گونه مناسبات و کانون‌های قدرت و ثروت است که وقتی وی در مرحله‌ی اول اعلام صلاحیت نامزد‌ها نام وی حضور نداشت غیبت دو هفته‌ای او در صحنه کوچکترین خللی بر پایگاه رایش وارد نکرد و بازگشت غرور آفرین بهرامی به صحنه و برگزاری یک جشن خودجوش و مردمی در سرنجلکل اتفاقاً سبب شکل‌گیری یک موج گسترده مردمی از وی شد.
بنابراین وقفه‌ی دو هفته‌ای در کار بهرامی اگرچه طبق پیش‌بینی باید به رأی وی ضربه وارد می‌کرد و شاید اگر برای هر نامزد دیگری پیش می‌آمد کل شیرازه کار وی را بهم می‌ریخت اما برای بهرامی اینگونه نبود که دلیل آن همان نکته ابتدایی بود که اشاره شد. نفوذ و ارتباط عمیقی که در میان مردم و بهرامی در طول سالیان گذشته برقرار شده است به حدی قوی و اصیل است که هیچ طوفان و حیله‌ای قادر به از میان بردن این پیوند عمیق نمی‌باشد.
پیوندی که ریشه در گذشته و عملکرد و شخصیت محمد بهرامی به عنوان یک چهره مردمی، دانشگاهی، عملگرا و اجرایی دارد و در کنار این سوابق خود نیز فردی رسانه‌ای و در تعامل و تعاطی با گروه‌های مختلف است. جایگاه و نفوذ بهرامی در میان دانشجویان در دوره‌ای که شاهد عدم فعالیت جریان‌های دانشجویی نشان از نفوذ و ارتباط قوی با دانشجویان دارد. علاوه بر دانشجویان بهرامی از پایگاه رای خوبی در میان جوانان و زنان برخوردار است. وی به مدد سابقه اجرایی و مدیریتی خود هم فهم درستی از مشکلات و نیاز‌های زیرساختی حوزه انتخابیه دارد و هم ضرورت‌ها و راه حل‌ها را برای این حوزه بخوبی آگاه است.
رصد میدانی حوزه انتخابیه به همراه کنش‌های اصحاب رسانه در رسانه‌ها و مردم در شبکه‌های اجتماعی گواه یک موج عظیم و خودجوش مردمی برای عبور از وضع فعلی است. وضعیتی که صدای اعتراض همه را بلند کرده است و مردم یکصدا تغییر را با بهرامی صدا می‌زنند.
بهرامی به هیچ کانون ثروت و قدرتی وابسته نبوده و نیست. نه فرماندار و مدیر وابسته‌ای دارد و هم نه پول پاشی که بخواهد برای وی رانتی ایجاد نماید. او از مردم است و تمام سرمایه و امکان و ابزارش مردم و اراده مردم برای تغییر است.
همین سرمایه عظیم اجتماعی بوده است که حتی غیبت دو هفته‌ای بهرامی نتوانست آن‌ها را از مسیری که در پیش گرفته‌اند ناامید گرداند و این مردم با اراده و پشتکار تمام عرصه را خالی نکردند و امروز با بازگشت بهرامی شاهد رشد موج مردمی و فراگیر شدن این موج در سراسر حوزه انتخابیه از تگ سرخ تا زیلایی، از کاکان تا لوداب و از آبسردان تا باباکان و... هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آواز دهل شنیدن از دور خوش است
United States
نوروز هذا بهرامی ایخا چه کنه ؟
مخالف دولت است مردم به مخالف دولت رای نمیدهند
اصولگراها خودشون خودشون را قبول ندارند چه برسه تا برسد به بهرامی .
United States
اگر راس ای گی نطرات را بیار بالا
شورم سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدا را گولش می زنند
خصوصا تو حوزه ی زیلایی
جمال
Iran, Islamic Republic of
میگم بهرامی جان مثل روشنفکر نگی انگور پرور یا بیت رهبری را بگی جماران این که ابرو برا بویراحمد نگذاشت حداقل تو یه کم ابروداری کن
سلطان غم
Romania
اگر وابسته نیست به کسی این ۴دور پول از کجا میاره خرج میکنه۲نگین هم ای وام انتخاباتی که همه میدونن۳پدرایشون مالک بودن درست ولی په مه غیر پدرایشون اصلا کسی من او خاک نبی په خو یه پمپ گاز با یه پمپ بنزین هم زیه یه خونه تهران هم دار مغازه و خونه شیراز هم دار ایگوم خدایی ای همه سرمایه فقط وحقوق استاد دانشگاهی ودست آوردکلاشک دارم برطرف کنید بزرگوارن شک بنده
Iran, Islamic Republic of
نوبت بزن برای دور پنجم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
باید بره سربازی
Iran, Islamic Republic of
به هم او قرآن بهرامی تیش مجلس نمیبینه😅😅😅😅😅😅
Iran, Islamic Republic of
هرچه به چهره ها نگاه می کنم اینا که دشترومی نیستن
باکه
Iran, Islamic Republic of
/ تو آنجا چکار می کنی چلوهای ستاد نماز جمعه و معاونت پرورشی استان کمت بی؟
روشنفکری
بچه ای که با بهرامی در طول حضورش در انتخابات به دنیا آمده الان سوم متوسطه هست کو ول کن انتخاباته ایرفتی یه لنج ایخریدی الان ناخدا بیدی ای دور هم دور آخرته باید بری سربازی
وارث
Iran, Islamic Republic of
سری بعدی بیای قبولی
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1