تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۷۱۹۰۵
یادداشت؛

درباره تاجگردون و زاکانی

۸
۳
درباره تاجگردون و زاکانی
کبنا ؛حمید محمدی‌زاده - دوران انتخابات برای حوزه گچساران و باشت فراموش نشدنی است. مخصوصاً وقتی که به ناحق و فرای قانون، رای پاک ۴۰ هزار مسلمان‌امیدوار به آینده، در زیر لوای نامقدس اخطار غیرقانونی زاکانی به خاک سیاه نشانده شد. ۴ سال پیش با همدستان بی‌توجه و بی‌مروت رای و انتخاب بیش از ۴۰ هزار نفر فدای تعصبات کور سیاسی شد و وکالت مردم شریف گچساران وباشت بر باد رفت. در محضر دادگاه الهی و وجدان‌های بیدار چه کسانی پاسخگو خواهند بود؟
آقای زاکانی!!!
این را بدانید پشت حذف وکالت مردم گچساران و باشت نفرین هزاران زن و مرد دل شکسته و هزاران جوان ناامید، هزاران فقیر بر گنج نشسته‌ای که پول نفت دیارشان چراغ‌ها و پکیج‌های میلیاردی شهر شما را روشن می‌کند دامنگیرت خواهد شد.
اکنون که در این دوران شور و نشاط و شعف و شادی آن دل‌های ناامید را‌امیدوار کرده است، باز مانند خروس بی‌محل دهان باز کردی وبه شورای نگهبان توصیه کرده‌ای! تو کجا و شورای نگهبان کجا!! چه خروسی تو که وقتی نشناسی ورنه
من به هر عربده بی‌محلی ساخته‌ام
مردم به دیار خود و فرزند خود عشق میورزند و پایبند به حضور در صحنه رقابتند، تا حماسه‌ای بیافرینند تا نخاله‌های یاوه‌گو را به زباله د ان تاریخ بفرستند. شهریار عشق بودن کار هر بی‌مایه نیست
اهل دل می‌خواهد اینجا گوهر افشانی کند.
مشق اهل دل نمودن کار مردان دل است.
آینه‌گر پاک باشد نور عرفانی کند.
نور حق در گوهر مرد خدایی دیدنی است. در عجب باشد اگر شیطان مسلمانی کند.
آقای زاکانی اگر به امحاء ۴۰ هزار رای حکم دادی، به کشتن‌امید و‌امیدواری حکم دادی، چطور به خود اجازه می‌دهی به نظر فقهای شورای نگهبان حکم دهی!
تو با حکمت به مردم دیار آریو برزن خون دل دادی و ستم روا داشتی و به انتخابشان ظلم کردی. تو با بیان اخطار زهراگینت وکالت ما را که با عشق و‌امید با ۴۰ هزار رای امضا کرده بودیم، بواسطه عقده‌های شخصی و سیاسی از گردونه خانه ملت بی‌اثر کردی.
تو با حکمت لبخند را از لبان زنان و مردان این دیار گرفتی.
نااهل و نامحرم چه کسی است؟
تاجگردون توسط شورای نگهبان تأیید شد، در کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی تأیید شد در این زمان از تهران گرفته تا استان فارس کهکیلویه و بویراحمد ساعت‌ها و روزهابه دنبال پرونده‌سازی بودند، اماهیچ اثری در رای
کمیسیون تحقیق نداشت و تاج گردون به سلامت نفس معروف شد.
در دوران مدیریتش در جایگاه‌های مختلف پاکدست، متعهد، متخصص و تحول‌گرا بود. رزمنده دوران دفاع مقدس، حامی یاران انقلاب از جمله شهید سلیمانی بود. از خانواده معظم شهدا و برادر شهید، مبتکر برنامه جامع و راهبردی مبتنی بر نظر نخبگان و صاحب‌نظران است. اکنون با حضورایشان درصحنه انتخابات مردم شور و شعف می‌آفرینند چون تعهد و تعلق خاطر به مردم دارد.
اما زاکانی!!!
خبر آنلاین، فردای اقتصاد، آفتاب نیوز، با تیتر بزرگ فریاد زدند: ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری تهران گم شد.
از فساد ۱۷هزارمیلیارد در شهرداری تهران تیتر زدند. احمد صادقی می‌گوید: با بررسی ردیف‌های درآمدی شهرداری با احتساب هزینه‌ها؛ ۱۷ هزار میلیارد تومان از درآمد حاصل در هیچ محلی هزینه نشده است؛ سؤال اینجاست! این درآمد کجا رفته است؟ 
۲: صدا و سیما با حضور شورای شهر تهران قصه تاریک باغ‌های پایتخت را میان عموم مردم و افکار عمومی بازگو کرد. عضو شورای شهر از ماجرای غیب شدن پرونده باغ ۳۰۰۰ متری سخن می‌گوید که از کارتابل شورای شهر حذف شد.
۳: در دوران تبلیغات ریاست جمهوری به خاطر تجارت ۲۰۰ میلیون تومان توسط دختر وزیر که از راه قانونی انجام شده بود زمین و زمان را به هم دوختند در حالی که در سال ۱۳۹۰ آقای زاکانی به قول خودش برای بصیرت افزایی با یک نشریه بی‌نام و نشان به نام (پنجره) مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با سازمان تبلیغات اسلامی به بهانه بصیرت افزایی منعقد می‌کند که الان معادل رقم بسیار بالایی است. و نکته دیگری را که من به واسطه رعایت اخلاق ورود پیدا نمی‌کنم. این‌ها نمونه‌ای از عملکرد کسی است که دم از فساد ستیزی می‌زند.
چون قلم در دست غداری بود
بی گمان منصور‌برداری بود
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هم زکانی خدانیامرز زکانی که اعصابت مردم گچساران باشت خورد کرده
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم شیوا الحق که حرف دل هزاران هوادار تاجگردون را زدی
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
بعضی با ژست وشعاری ظاهر فریب::: زیر ابی دگرانی را برای روی اب دیده شدن می زنند:::: باسم سیاست:: که در هیچ حدیث وحکم قرانی وجود ندارد::: اما در کشورهای غیر قرانی بوضوحند::: درایران طوری شیرژه می زنند حتی جلوتراز ولایت ورهبری می دوند::::: تهدید وتهمت ونفوذ وگلو گرفتن افرادی درسطح لازم:::: اما رسانه های نترس وشجاع مستند تاریخ رسالت خود را نمایش میدهند:::: خدایا درپیشگاهت دشمنانت ودشمنان مردم را روسیاه بگردان
حسن زاده
United States
حرف مفت زدی جناب...نوچه هستی فقط
United Kingdom
خدا ذاکانی وخانوادهش نابود کنه
United Kingdom
خدا ذاکانی وخانوادهش نابود کنه
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام به نگارنده متن آقای تاج گردون با گذشتش باعث شد که این روزها نه حوزه انتخابیه گچساران و باشت بلکه دنیا به لرزه درآمده با این استقبال مردم ایران زمین و منطقه برای شخص آقای تاج گردون و جا دارد در زمانه ی که خیلی ها دوست دارند مشارکتی در انتخابات پیش رو نباشه اما همین دکتر غلام رضا تاج گردون کاری کرده کارستان نه فقط برای حوزه خودش بلکه برای تمامی ملت ایران زمین سلام خدا بر تاج گردون و هوادارانش در سراسر ایران زمین و سلام یو نسعلی حسنعلی پور 09169736128
ساجده
Iran, Islamic Republic of
میشه در مورد بی‌ام‌و میلیاردی که ایشون سوار میشن و این روزها عکسش در رسانه‌هاست هم توضیح بدید؟
همون قانون‌گذاری که شورای نگهبان و قاضی و کمیسیون رو گذاشته، تصویبِ اعتبارنامه رو هم قرار داده. نومن ببعض و نکفر ببعض؟
برای نماینده نداشتن حوزه محرومِ گچساران و باشت متاسفم ولی اجازه ندهید کسانی مثلِ تاجگردون به این بهانه بر گرده‌تان سواری کنند و ده‌ها برابرش سود ببرند.
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1