تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۷۱۸۵۷
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد

حزب‌الله تأسیسات جاسوسی اسرائیل را زد + جزئیات

۰
حزب‌الله تأسیسات جاسوسی اسرائیل را زد + جزئیات
کبنا ؛حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد مراکز نظامی و جاسوسی رژیم اسرائیل را هدف حمله قرار داده است.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله موشکی به مراکز نظامی و جاسوسی رژیم اسرائیل خبر داد.
حزب‌الله لبنان گفته مقر دستگاه‌های جاسوسی رژیم اسرائیل را در پایگاه «زرعیت» واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
مرکز نظامی «برکه ریشا» و محل تجمع نظامیان اسرائیل در «تل‌ الکوبرا» نیز دیگر مناطق هدف حملات موشکی مقاومت لبنان بوده‌اند.
ساعاتی قبل‌تر شبکه خبری المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی، اطراف شهرک «عیترون» واقع در جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.
المیادین گزارش داد حزب الله لبنان هم یک هدف نظامی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک اسرائیلی «عرب العرامشه» هدف قرار داد.
نیروهای مقاومت لبنان همچنین با یک موشک هدایت شونده، یک هدف نظامی ارتش اسرائیل را در اطراف مقر «خربه ماعر»، هدف قرار دادند.
ساعتی قبل‌تر از آن جنگنده‌های اسرائیلی یک خانه مسکونی را در شهرک «بیت لیف» در استان النبطیه (جنوب لبنان)، بمباران کردند. در این حملات چهار غیر نظامی شهید و سه نفر دیگر هم زخمی شدند.
خبرنگار شبکه الجزیره صبح جمعه خبر داد که «دست‌کم ۸ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های ارتش اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است».
طبق گزارش‌های رسانه‌ای جنگنده‌های اسرائیل صبح جمعه به نزدیکی شهر عیترون در جنوب لبنان حمله کرده‌اند و این حمله موشکی از حزب‌الله در پاسخ به جنایت ارتش اسرائیل صورت گرفته است.
ارتش اسرائیل در صد و دوازدهمین روز از جنگ علیه غزه با تداوم درگیری‌ها در چند منطقه نوار غزه و مرزهای شمال اراضی اشغالی، اعلام کرد که «تعداد افسران و سربازان مجروح ما از ابتدای جنگ ۷ اکتبر به ۲۷۴۸ نفر و از آغاز حمله زمینی به ۱۲۵۸ نفر افزایش یافته است».
نام شما

آدرس ايميل شما

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1