تاریخ انتشار
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۷۱۸۱۶
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آماده باش اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در پی هشدار هواشناسی

۰
آماده باش اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در پی هشدار هواشناسی
کبنا ؛سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌باش اورژانس در شرایط جوی کنونی و هشدار هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و باران خبر داد.
به گزارش کبنا، روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد: محمدامین نیکویی‌نژاد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط جوی کنونی، افزایش برودت هوا، بارش باران و برف و افزایش حوادث جاده‌ای در گردنه‌های اصلی، پرتردد، ‌حادثه خیز و برف گیر استان و همچنین احتمال بروز حوادث غیرمنتظره همانند ریزش کوه، سقوط بهمن، آب گرفتگی و انسداد راه‌ها، تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در سطح استان، برای ارائه خدمات پزشکی به افراد حادثه دیده در آماده باش کامل قرار دارند.
وی با بیان اینکه آمبولانس‌های کمک دار موجود در مراکز آماده و به تجهیزات فنی زمستانی مانند زنجیر چرخ و... مجهز شده‌اند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با سرما و برف‌، تمامی پرسنل اورژانس در مناطق برفگیر در آماده باش کامل قرار دارند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با بیان اینکه اورژانس برای ارائه خدمات مطلوب پزشکی به مسافران و امدادرسانی در زمستان به حادثه دیدگان حوادث ترافیکی ومحیطی و افزایش پوشش امداد جاده‌ای درنقاط برف‌گیر وحادثه‌خیز تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود را به کار بسته است، گفت: تدابیر لازم برای ذخیره دارو و وسایل گرمایشی در پایگاه‌های مستقر در گردنه‌های برف گیر انجام شده، به طوری که این پایگاه‌ها می‌توانند به عنوان مأمن و پناهگاه مورد مراجعه در راه ماندگان قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
1