کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: محمد بهرامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و مجتبی اندرزیان از حوزه انتخابیه کهگیلویه تاییدصلاحیت شدند / توضیحات هاشمی در باره تایید صلاحیت عدل هاشمی‌پور و سید قدرت حسینی‌بحرینی + اسامی تاییدصلاحیت‌ها

1 بهمن 1402 ساعت 21:51

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صلاحیت محمد بهرامی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تایید شد.


معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صلاحیت محمد بهرامی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تایید شد.
سید جواد هاشمی‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 نفر از افراد ردصلاحیت شده سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد در مرحله هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس تأییدصلاحیت شدند.
هاشمی‌ گفت: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون سه نفر از آقایان؛ سید روح‌الله ارجمند، رضا بازیارمنصورخانی و محمد بهرامی سیف‌آباد در این مرحله تایید صلاحیت شدند.
وی افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت شش نفر از آقایان؛ مختار اسدیان، ایرج افراز، ابوالحسن حسینی‌نیک، میلاد صابری‌نژاد، سیداکبر علیزاده و نواب مرادپور تایید صلاحیت شدند.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده آقایان مجتبی اندرزیان، شمس‌اله بهره‌بر و امین رایگان و سید هدایت‌اله شریعتی‌مهر تایید صلاحیت شدند.
هاشمی‌مهر در پاسخ به سئوال کبنانیوز مبنی بر اینکه آیا عدل هاشمی‌پور و سید قدرت حسینی‌بحرینی تایید صلاحیت نشدند، اظهار کرد: در این لیست نامی از این دو چهره شاخص نیست و شاید در لیست‌های بعدی اسم آنها باشد، اما فعلی خبری نیست. تا 19 بهمن فرصت باقی است و شاید در مراحل بعدی شاهد حضور آقایان در عرصه رقابت سیاسی باشیم.


کد مطلب: 471648

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471648/معاون-سیاسی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-محمد-بهرامی-حوزه-انتخابیه-مجتبی-اندرزیان-تاییدصلاحیت-شدند-توضیحات-هاشمی-باره-تایید-صلاحیت-عدل-هاشمی-پور-سید-قدرت-حسینی-بحرینی-اسامی-تاییدصلاحیت-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1