تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۷۱۶۳۷
معاون عمرانی استانداری:

برنامه ریزی برای افزایش تعداد موکب‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در مسیر برگشت

۳
۰
برنامه ریزی برای افزایش تعداد موکب‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در مسیر برگشت
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای رفع مشکلات موکب های اربعین حسینی و ارتقای خدمات آنها در سال آینده برنامه ریزی می کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، علی محمد روستا روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین از اقدامات صورت گرفته درمراسم سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت: این جلسه به منظور شناسایی کمبودها و نقاط ضعف و رفع آن برای مراسم اربعین سال آینده برگزار شد.
روستا در خصوص ساماندهی موکب ها گفت: همه موکب های استان پایش ونیازمندی های آنها برای اربعین سال آینده احصاء می شود تا بتوانیم مشکلات و کمبودهای آنها را برای اربعین سال آینده رفع و کیفیت خدمات را ارتقا بخشیم.
 معاون استانداری افزود: جهت تردد خودروهای هلال احمر و موکب‌ها به کشور عراق باید سه ماه قبل از مراسم اربعین لیست ماشین‌آلات در اختیار قرار گیرد.
وی با اشاره به ساخت زائرسرای استان در مرز شلمچه گفت با توجه به اینکه اقامت زائران استانی در شلمچه در مکانی نامناسب بود تصمیم به احداث ساختمان برای اقامت زائران استان را گرفتیم.
معاون عمرانی استانداری ادامه داد: دو باب ساختمان احداث شد که محوطه سازی و دیوار چینی آن مانده است.
وی بیان کرد: یکی از نقاط ضعف اربعین سال گذشته این بود که اکثر موکب‌ها در مسیر رفت هستند و در مسیر برگشت تعداد موکب‌ها برای خدمت دهی کم بودند.
معاون عمرانی اظهار داشت: برنامه ریزی برای افزایش تعداد موکب‌ها در مسیر برگشت با استفاده از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات بخش خصوصی امکان پذیر است.
روستا با بیان اینکه قصد داریم برنامه ریزی کنیم که کیفیت خدمات در سال بعد بهتر از امسال شود که این مهم با همراهی همه اعضای ستاد انجام می گیرد، گفت با هماهنگی‌های صورت گرفته چند موکب به دستگاه‌ یخ ساز مجهز می‎شوند.
 به گفته وی از مجموع ۵۱ موکب شناسنامه دار استان کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته هفت موکب در مرز شلمچه، ۲۴ موکب در عراق و بقیه در استان‌های بین راه‌ها فعالیت می کردند.
معاون عمرانی استانداری گفت: تشکیل ستاد اربعین در شهرستان ها و برنامه ریزی مؤثر و فعال آنها در مراسم اربعین سال ۱۴۰۳ ضروری است.
وی تاکید کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و استفاده حداکثری از ظرفیت مؤسسات، گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و تعامل و همکاری بیشتر بین دستگاه ها و اعضای ستاد، مستند سازی فعالیت ها و اقدامات و ارسال به موقع گزارشات در دستور کار ستاد اربعین قرار گیرد.
روستا با تشکر از پیگیری‌ها و دلسوزی های استاندار در خصوص مسائل مرتبط با اربعین حسینی افزود: امسال کیفیت ارائه خدمات با برنامه های صورت گرفته نسبت به سنوات قبل ارتقا یافته و در سال آتی کمبودها و کاستی های مربوط به زوار امام‌حسین(ع) مرتفع خواهد شد.
در این‌ جلسه معاون عمرانی استاندار ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه ها که در ایام‌اربعین‌ همکاری کردند خواستار همکاری بیشتر جهت فراهم‌ کردن برگزاری هرچه باشکوهتر اربعین در سال آینده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ب جای موکب ها خیابون ها رو اسفالت کنید نمیخواد ب فکر اربعین باشی معاون عمرانی
Iran, Islamic Republic of
به جای تجهیز موکبهاآبرسانب روستاهایی که دارند خودشان واحشامشان ازتشنگی تلفمیشوند آبرسانی کنید.به امام حسین ع قسم امام حسین با اینریخت پاشهاراضی نیست خدا هم راضی نیست.روستای خهکی چیتاب آبشرب ندارند موکبی برای اینروستابزنید
سجاد
Iran, Islamic Republic of
استاندارمتاسفانه درحاشیه امن قرارگرفته برکسی پوشیده نیست که ایشون بسیارناکارامد هستن وزیرمحترم کشور به فکرمردوم فقیر این خطه باشن و استانداررو برکنارکنن.
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1