تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۷۱۴۲۱
یادداشت؛

طلوع دوباره تاجگردون

حمید محمدی‌زاده
۱۴
۰
طلوع دوباره تاجگردون
کبنا ؛
یادداشت - حمید محمدی زاده - تاجگردون، در دوره یازدهم از حوزه انتخابیه گچساران و باشت به مجلس راه یافت اما این دوره برای او دوره متفاوت‌تری بود.
تعدادی از نمایندگان به خاطر گرایشات سیاسی به اعتبارنامه او اعتراض کردند، آن‌ها اسناد و مدارکی را تحویل شعبه تأیید صلاحیت دادند؛ اما شعبه بعد از بررسی‌ها او را تأیید کرد.
مجدداً اعتبارنامه او در کمیسیون تحقیق مطرح شد، باز هم اسناد و مدارکی رد و بدل شد و نهایتاً کمیسیون تحقیق هم وی را تأیید نمود. اما معترضان رای شعبه و کمیسیون تحقیق و نهاده‌های نظارتی و امنیتی را زیر سؤال بردند و انگ مصلحتی عمل کردن زدند.
سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه باید روال سلیقه‌ای خودش را تغییر دهد، به رای گذاشتن اخطار زاکانی درباره‌ی تاج گردون حاصل غفلت بود.
این اتفاق بیشتر سلیقه‌ای بود و معتقدم به دلیل نبود تسلط روی قانون در این مورد غفلتی رخ داده است.
متأسفانه مجلس یازدهم به آیین‌نامه کاری ندارد و خودش تصمیم می‌گیرد.
مقام معظم رهبری فرمودند: رای مردم به معنای واقعی حق الناس است اگر کسی تعرض کند به حق الناس تعرض کرده است.
معترضان به حق ۴۰ هزار رای دهنده تعرض نمودند که علی رغم همه اسناد و مدارک قانونی و مستند قانع نشدند و به اعتبارنامه وکیل مردم رای ندادند. اکنون که شورای محترم نگهبان و هیئت‌های نظارت در استان و کشور صلاحیت تاج گردون را تأیید کرده است پرده از رفتار غیرقانونی زاکانی‌های مجلس یازدهم برداشت و نشان داد که به حق الناس توجه نکرده‌اند.
تعجب شبکه‌های معاند در کنار نگرانی‌های زاکانی‌های تهران و استان از تأیید صلاحیت تاج گردون، ما را به یاد کلام گهربار امام می‌اندازد که فرمودند: منحرفین هرچه شما را بدگویی کنند برایتان بهتر است، مصیبت آن زمان باشد که از شما تعریف کنند. مگر جرم تاج گردون چه بود! جز اینکه توانست بخش قابل توجهی از حق مردم کهگیلویه و بویراحمد را از دست لواسان نشینان بگیرد. آگاهی دقیق و مبنایی از حوزه‌های تخصصی و شناخت با مبنا‌های نظری و تئوری می‌تواند بهترین آراء و تصمیم‌ها را در مجلس به تصویب برساند. زاکانی‌های کشوری و استانی شور و شعف و شادی و سرور مردم و تشکیل اجتماعات پرشور و حماسه‌های خودجوش مردم را ببینند.
مقبولیت اجتماعی نماینده‌ای که در برخورد با لوایح و طرح‌ها و وظایف نمایندگی توانمند ظاهر شده است را مشاهده کنند. اعتماد مردم و همه افراد از گروه‌های مختلف را ببینند که با ایجاد وحدت و همدلی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، زبانزد خاص و عام شده است و با جلب اعتماد مردم چنان جوی در منطقه حاکم شده است که اصطکاک‌ها و تنش‌ها‌ی جناحی، قومی و قبیله‌ای جای خود را به صفا و صمیمیت و همراهی داده است. چنین نمایندگانی در شرایط تصمیم‌گیری و در مواقع حساس چه در مجلس و چه در جا‌ها و شرایط دیگر به عنوان قاضی و مصلح مورد توجه افراد قرار می‌گیرند و در هر دوره‌ای از توان قدرت و جسارت برخوردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف نویسنده محترم حقیقتا گل گفتی
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام به نگارنده متن و سلام به خوانندگان گرامی در خصوص آقای تاج گردون گر چه ظلمی به میزان رای مردم حوزه انتخابیه گچساران وباشت و حومه شد اما چوب خداوند بزرگ به موقع عمل کرده حالا وهمان عزیزان دل که جمع شدن که بتوانند بلایی که اوایل انقلاب بر سر حاجی بهرام تاجگردون آوردند بر سر حاجی غلام هم بیاورند اما قلب مردم و هوشیاری مقامات نظام نقشه دشمنان تاجگردون با گذشت زمان رو شده و عظمت حاجی غلام تاجگردون چندین برابر گذشته شده حتی اگر در انتخابات پیش رو دست رو دست بگذارد پیروز اصلی انتخابات اسفندماه 1402 آقای تاجگردون بیاری خدا و با همت همه هوادارانش خواهد بود و بار دیگر شاهد رونق اقتصادی وعمران وابادانی هستیم سلام خدا بر تاجگردون و هواداران اصلی در سراسر ایران اسلامی ومنطقه از دیل گچساران یونسعلی حسنعلی پور لازم میدان چون حسنعلی پور زیاد هست پیامهای من با اسم وشهرت و شماره تماس هست هر پیام دیگری که بدون مشخصات کامل باشد از من نیست و نبوده قابل توجه آقای تاج گردون و همه خوانندگان محترم و هواداران گرامی چون در گروه ها وکانال ها پیامهای رد و بدل می شود باید دقت بشود و. سلام یونسعلی حسنعلی پور 09169736128
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا مجلس انقلابی اعتبارنامه اش را دوبار رد می کند و نمی گذارد وارد مجلس شود.
مایه
Iran, Islamic Republic of
آقای یونسعلی حسن‌پور /که اسم و شماره میزاری.الان این پیامی گزاشتین چی بود و چه مفهومی داشت.وقتی جایی پیشرفتی نداشتی و دوست داری مطرح بشی.شما که از دشمنان تاجگردون و طرفدارانش بودی.حالا چون میدانی طرفداری هر کسی غیر تاج باخت داره بید شدی.تلفن برا چی میزاری. بعدشم این همه فقر در جامعه ثمره تفکر امثال تاج و حسین پور هاست.تا کی اینها را امتحان کنیم.کی در مجلس داد زدن برای گرانی و مردم.متاسفم برات
Iran, Islamic Republic of
جرمش منفعت طلبی عده ای که به نام انقلابی‌گری وارد مجلس شدند و به هیچ صراطی مستقیم نمی شوندو تمام ارکان نظام را زیر سئوال بردند و هم‌نوا با ضدانقلاب و منافقین و رسانه های معاند داخلی و خارجی برای تضعیف این نهاد ها در پوشش انقلابی گری ولی در اوج نفاق و فتنه عمل کردند
دیل
Iran, Islamic Republic of
فقط فرافکنی
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما بسیارزیبا
Iran, Islamic Republic of
باز باران

ببار باران
Iran, Islamic Republic of
ببار باران و بشور شهر غبار گرفته رو
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون غروب نکرده بود که دوباره طلوع کند
Iran, Islamic Republic of
والله ما بچه منطقه فارس هستیم، نه دیدیمش نه باهاش حرف زدیم ولی بس که بدرد مردم میخوره میخواییم بیاییم بهش رای بدیم.
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه اموات جنابعالی که حرف حق میزنید.خیلی ها چشم پیشرفت مردم ندارند وتو سرشون انگاربجای مغز چیز دیگری گذاشتند
قلی خان
Iran, Islamic Republic of
آغاجان کوه گل دناچشد؟ زیربناهاش درست شدیاهنوزنه؟ میشه مردم ب آن کوه صعودکنندییاباتاجگردون نمیشه رفت؟
غلومی
Iran, Islamic Republic of
درودبرحالویل شیرم سپاس ازدیل مقتدرنقطه زن، ماشاالله
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1