تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۷۱۴۱۴
خبرگزاری دولت:

در عملیات موشکی سپاه در کردستان عراق، «پیشرو دیزایی» کشته شد؛ پسرش نیز زخمی شد / پیشرو دیزایی رئیس شرکت «فالکون» و در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از عناصر آن‌ها در اربیل و مسئول حمایت‌های لجستیکی از آن‌ها بود / فالکون شریک شرکت‌های دیگر برای مشخص کردن اهداف و محل‌ها از طریق شماره‌های خودرو و فناوری‌های دیگر است

۱
۱
در عملیات موشکی سپاه در کردستان عراق، «پیشرو دیزایی» کشته شد؛ پسرش نیز زخمی شد
کبنا ؛خبرگزاری رسمی دولت نوشت: منابع خبری اطلاعاتی درمورد «پیشرو دیزایی» که در حملات نیمه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر سازمان جاسوسی اسرائیل موسوم به «موساد» در شمال عراق کشته شد، منتشر کردند.
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: منابع خبری اطلاعاتی درمورد «پیشرو دیزایی » که در حملات نیمه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» در شمال عراق کشته شد، منتشر کردند.
به گزارش «انتخاب»،  ایرنا به نقل از خبرگزاری المطلع عراق نوشته است: برخی رسانه‌های کردی اعلام کردند که پیشرو دیزایی ، تاجر بزرگ کُرد در حملات موشکی امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشته شده و پسرش نیز زخمی شده است.
در این گزارش آمده است که دیزایی، رئیس شرکت حفاظت و امنیت «فالکون» بوده و او در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از (عناصر) آن‌ها در اربیل و همچنین مسئول حمایت‌های لجستیکی از آن‌ها نیز بوده است.
به نوشته المطلع، منابع خبری اعلام کردند که مقر رسمی شرکت فالکون در مصر است و این شرکت، شریک شرکت‌های دیگر برای مشخص کردن اهداف و محل ها از طریق شماره‌های خودرو و فناوری‌های دیگر را است.
برپایه این گزارش، یکی دیگر از مهم‌ترین این شرکت‌ها، شرکت «EIA» است که یک آژانس اصلی وابسته به سیستم آمار فدرال آمریکا به شمار می رود و مسئول جمع‌آوری، تحلیل و نشر اطلاعات است.
این شرکت، شریک اساسی شرکت فالکون است که رئیس آن در حمله موشکی به مقر موساد در اربیل کشته شد.
پیش از این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه شب گذشته خبر داد.
سپاه پاسداران در اطلاعیه شمارۀ ۳ خود اعلام کرد که مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده و منهدم کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به درک واصل شد
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1